Pagina 1 van 1

blackrock

Geplaatst: 19 maart 2009, 20:12
door Joker
beste,

ik zie op jullie website dat bij de blackrockfondsen de inventariswaarde nog steeds van 16/03 is. normaal passen jullie snel aan.
weet u hoe dit komt ? toch geen probs bij blackrock ?

dank u

Re: blackrock

Geplaatst: 20 maart 2009, 09:35
door Rabobank.be
Er was inderdaad een technisch probleempje. Dit is ondertussen opgelost. Hartelijk dank om het te melden.