blackrock
Geplaatst: 19 maart 2009, 20:12
beste,
ik zie op jullie website dat bij de blackrockfondsen de inventariswaarde nog steeds van 16/03 is. normaal passen jullie snel aan.
weet u hoe dit komt ? toch geen probs bij blackrock ?
dank u
ik zie op jullie website dat bij de blackrockfondsen de inventariswaarde nog steeds van 16/03 is. normaal passen jullie snel aan.
weet u hoe dit komt ? toch geen probs bij blackrock ?
dank u