Pagina 1 van 1

Re: Trap Bonus-Malus na langdurig verblijf buiten Belgie

Geplaatst: 9 mei 2012, 20:51
door nuyttie
Als je onderhandeld kan je alles krijgen. Normaal zal je de laagste bonus malus houden.

Re: Trap Bonus-Malus na langdurig verblijf buiten Belgie

Geplaatst: 10 mei 2012, 12:30
door Geertje
Niet altijd Nuyttie. Heb nu 6 jaar al een bedrijfsauto. Om goed te zijn zou ik bij mijn vroegere verzekeringsmakelaar een attest moeten binnenbrengen dat ik ongeval vrij gereden heb om Bonus-Malus 0 te behouden. Indien ik dit niet zou doen en terug een auto zou aanschaffen dan moest ik terug beginnen in de BM 11 of 14 waar iedereen inkomt als beginner.

Maar geef toe dat er soms wel ruimte is voor onderhandelingen.