Aankoop appartement/Vruchtgebruik ouders
Geplaatst: 18 september 2020, 22:39
Beste,
Ikzelf(27j, enig kind) ga een nieuwbouw appartement kopen.
Ik zou hier graag zelf 5-10j in gaan wonen en dan zullen mijn ouders hun huis verkopen en daar in gaan wonen.
Ze verkopen dan hun huis en kopen mijn lening af zodat ik verder kan om een huis te bouwen met vriendin.
Iemand ervaring hoe dit op een ideale manier op te maken bij de notaris?
1) Vruchtgebruik ouders, dat ze hier na 10j in kunnen leven.
2) Afkopen lening door ouders (bankgift van 100,000€ mogelijk?)
Alvast bedankt voor uw reactie's.
Ikzelf(27j, enig kind) ga een nieuwbouw appartement kopen.
Ik zou hier graag zelf 5-10j in gaan wonen en dan zullen mijn ouders hun huis verkopen en daar in gaan wonen.
Ze verkopen dan hun huis en kopen mijn lening af zodat ik verder kan om een huis te bouwen met vriendin.
Iemand ervaring hoe dit op een ideale manier op te maken bij de notaris?
1) Vruchtgebruik ouders, dat ze hier na 10j in kunnen leven.
2) Afkopen lening door ouders (bankgift van 100,000€ mogelijk?)
Alvast bedankt voor uw reactie's.