Pagina 1 van 2
Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 EUR)
Geplaatst: 26 juni 2017, 22:48
door phase
Ik zie hier nog geen vermelding van het nieuwe
Scarlet HiFive abonnement. Kan wel interessant zijn voor hun die veel mobiele data verbruiken en weinig bellen/sms'en. Ook goed voor de VoIP fanaten want Scarlet zit op het Proximus netwerk, naar mijn mening toch nog steeds het beste landelijke mobiele netwerk.

En je behoudt de flexibiliteit van een abonnement (stel dat je meer verbruikt hebt, dan betaal je achteraf gewoon wat je extra verbruikt hebt, geen prepaid miserie in het buitenland bv.).
Kort samengevat: Je krijgt 5 GB data @ 15 EUR per maand, that's it! Oproepen (20 ct per min.) en SMS (5 ct) worden er los bij gefactureerd naargelang je verbruik, of desgewenst kan je opteren om voor 3 EUR meerprijs een pakketje van 90 min en 1000 SMS erbij te bundelen.

Ook bruikbaar in de rest van de EU sinds de roamingkosten afgeschaft zijn.
-- tekst verwijderd door webmaster, geen reclame aub ---
Waarschijnlijk zijn er nog betere deals te vinden op een ander, maar niet op het Proximus netwerk alleszins, in mijn ogen toch nog steeds het beste landelijke netwerk! Dat is in mijn ervaring toch ook wel iets waard.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 26 juni 2017, 22:54
door Spruitekop
Lijkt me een ook mooi aanbod voor wagens met wifi.

Ikzelf zit de eerste jaren met 'n '<gratis>' inclusief abo ism de constructeur.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 26 juni 2017, 22:56
door phase
Zeker weten! Je kan trouwens ook nog (tot) 3 GB extra toevoegen aan 5 EUR per GB (kan vast geconfigureerd worden of flexibel naar behoefte, gaat vlotjes via de webinterface).
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 00:42
door haelewyn
Spijtig dat er geen light versie van is, maar dat komt misschien nog.
Zolang ze hun abonnement van 8 euro niet afschaffen is het voor mij al dik in orde ook.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 01:09
door miljonairtje
Je krijgt buiten die 5GB dus ook effectief €15 belkrediet? En weet iemand of Scarlet betaallijnen zoals Thoorn blokkeert? Best nog een interessante deal.

Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 06:37
door Didymus
Nee, geen belkrediet; dit is een abonnement.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 08:50
door jens_dev
Dan is Mobile Vikings veel interessanter.
Tenzij je in een boerengat woont

Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 09:28
door miljonairtje
jens_dev schreef: ↑27 juni 2017, 08:50
Dan is Mobile Vikings veel interessanter.
Tenzij je in een boerengat woont
In dat geval blijf ik toch ook bij Mobile Vikings... Het zou anders een mooi alternatief zijn geweest!

Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 11:41
door reteiP
Dan blijf ik toch ook liever bij Mobile Vikings €15 voor 4GB inclusief beltegoed (weliswaar 30 cent per minuut)
+ gratis mobiel bellen tussen vikings onderling
+ als je al Scarlet als internet provider hebt, heb je al een gratis landlijn
+ de vele vikingpunten die ik al mocht ontvangen
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 27 juni 2017, 15:35
door voodoo
Bij VOO 20 euro voor 9 GB en onbeperkte sms, 150 minuten bellen.
Lijkt mij veel beter!
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 28 juni 2017, 00:08
door miljonairtje
voodoo schreef: ↑27 juni 2017, 15:35
Bij VOO 20 euro voor 9 GB en onbeperkte sms, 150 minuten bellen.
Lijkt mij veel beter!
Bent u nog steeds tevreden over hun netwerk? Wat zijn hun sterke en zwakke punten volgens u?
Misschien dat ik de overstap dan wel waag?

Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 28 juni 2017, 07:01
door voodoo
Ikzelf ben niet bij Voo, ben bij Mobile Vikings. Maar het aanbod van VOO lijkt mij heel sterk voor veelgebruikers!
Voo --) Mobistarnetwerk.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 28 juni 2017, 09:21
door Didymus
VOO heeft van het BIPT toestemming gekregen om de "roam like at home" te beperken tot 200 MB, 60 minuten en 60 sms'en per dag. Maakt het aanbod heel wat minder aantrekkelijk.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 28 juni 2017, 09:45
door netwerken
Dat is nog altijd 6GB/maand dat je mag roamen, zelfs als grootverbruiker vind ik dat niet belemmerend.
Re: Scarlet HiFive: 5 GB data @ 15 EUR per maand - that's it! (oproepen & sms afzonderlijk aangerekend of bundel van 3 E
Geplaatst: 28 juni 2017, 10:21
door Didymus
Het is de limiet van 200 MB / dag die me tegen de borst stoot. Een dagje intensief gebruik omdat je bijvoorbeeld navigatie nodig hebt en je mag al bijbetalen.