obligatie-uitgifte via Rabobank
Geplaatst: 31 mei 2011, 11:38
Gisteren kreeg ik een bericth van Rabo dat ze vandaag een nieuwe obligatie zouden lanceren.
Iemand op de hoogte ?
Iemand op de hoogte ?
Alles over sparen, betalen, verzekeren en lenen
https://www.spaargids.be/forum/