Pagina 1 van 1

obligatie-uitgifte via Rabobank

Geplaatst: 31 mei 2011, 11:38
door lili
Gisteren kreeg ik een bericth van Rabo dat ze vandaag een nieuwe obligatie zouden lanceren.
Iemand op de hoogte ?

Re: obligatie-uitgifte via Rabobank

Geplaatst: 31 mei 2011, 11:53
door Steekel
Waarschijnlijk gaat het om die van Fluxys.

viewtopic.php?f=5&t=10723" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: obligatie-uitgifte via Rabobank

Geplaatst: 31 mei 2011, 12:14
door lili
klopt, is idd deze van Fluxys in coupures van 50000€! procent wordt pas vastgelegd in juni!