Pagina 1 van 2

App

Geplaatst: 30 december 2011, 10:49
door anonymous
Beste,
Zijn er plannen om in de (nabije) toekomst een app te lanceren voor iPad , Android tabletten, ...?

Re: App

Geplaatst: 30 december 2011, 10:54
door NIBC Direct
Het probleem hier is dat het concept "nabije toekomst" een beetje relatief is ;)
Gezien de evolutie op deze markten is het zeker niet uitgesloten dat we dit gaan doen, ik zou zelf meer zeggen, de kans dat er één komt is zeer groot. Aan de andere kant staat het momenteel nog niet in de planning. Het eerste wat we gaan doen is zorgen dat al onze processen perfect lopen. Pas nadien gaan we aan de slag met allerlei verbeteringen op allerlei domeinen.
Het korte antwoord is dus er komt er hoogstwaarschijnlijk één maar dat zal niet voor de eerste weken of maanden zijn.

Re: App

Geplaatst: 11 maart 2013, 01:56
door OpelZafira
En beste NIBC, hoe ver staat het met die app?

Re: App

Geplaatst: 11 maart 2013, 09:12
door NIBC Direct
We zijn dit nog steeds aan het bekijken. We staan ook al een stuk verder dan toen maar het zal eerder 2014 worden dan 2013. De wetgever heeft een grondige wijziging van de spaarrekeningen in de pipeline zitten en momenteel gaan al onze ontwikkelingsinspanningen die richting uit.

Re: App

Geplaatst: 11 maart 2013, 15:45
door OpelZafira
Bedankt maar ik zie wel in de appstore een Duite variant staan. Kunnen we die gebruiken??

Re: App

Geplaatst: 11 maart 2013, 15:48
door NIBC Direct
nee, NIBC Direct Duitsland werkt op een ander core-banking systeem namelijk Fiducia. Dit is een systeem dat specifiek voor de Duitse markt is ontwikkeld.

Re: App

Geplaatst: 11 maart 2013, 18:02
door OpelZafira
Ok bedankt en .... hoopvol wachtend!!

Re: App

Geplaatst: 2 oktober 2014, 08:45
door A380
Hallo NIBC,
Intussen zijn we bijna eind 2014.
Nog steeds geen NL app?
Weinig respect voor uw klanten, benieuwd welke smoes er nu weer komt.

Re: App

Geplaatst: 2 oktober 2014, 17:25
door NIBC Direct
Hey A380, na een kosten-baten analyse zijn we tot de conclusie gekomen dat een app momenteel gewoon niet aantrekkelijk is. De kosten voor het ontwikkelen en onderhouden zouden te hoog zijn tegenover de toegevoegde waarde en de eigenlijke vraag bij onze klanten. We hebben er daarentegen voor gekozen om onze beveiligde omgeving verder te ontwikkelen, aangezien hier alle klanten voordeel aan hebben. Meer details sturen we onze klanten heel binnenkort.

Re: App

Geplaatst: 2 oktober 2014, 20:58
door Yaris
A380 schreef:benieuwd welke smoes er nu weer komt
Evenzeer weinig respect voor uw bank om op die manier te peilen naar de reden van iets. ::) Daarmee schiet je al op voorhand gelijk welk antwoord af als ongeloofwaardig.

Re: App

Geplaatst: 3 oktober 2014, 00:19
door A380
Yaris, gelieve vroegere antwoorden van de bank eens na te lezen.
Al van in 2011 worden we aan het lijntje gehouden.
Nu hebben we tenminste een duidelijk antwoord : ze investeren niet in een app.
Dat antwoord respecteer ik maar ... respect voor een bank?? Ik denk dat we niet op dezelfde lijn zitten. ;)

Re: App

Geplaatst: 3 oktober 2014, 04:16
door Fonny
Ik denk dat jij de enige bent die naar zo'n app vraagt. NIBC heeft vooral klanten die daar voor langere tijd hun geld laten staan, en misschien eens 1X per maand inloggen. Daar moet geen app voor gemaakt worden me dunkt.

Re: App

Geplaatst: 3 oktober 2014, 08:28
door A380
Concurrent Moneyou denkt daar anders over.
Ik vind het trouwens niet verstandig om 1 keer per maand uw rekeningstanden te bekijken. Ik doe dat om de paar dagen gewoon uit veiligheidsoverwegingen. En om snel te kunnen anticiperen als het nodig mocht zijn. En ja, er zijn nu eenmaal mensen die door hun beroep aangewezen zijn op gebruik van phone of tablet en dan is een app vaak heel handig. Niet onmisbaar dus maar handig. :D

Re: App

Geplaatst: 7 april 2017, 13:08
door Farangsira
Ik kom nog eens terug op de vraag naar een Smartphone-app.
Is de houding van NIBC nog steeds ongewijzigd?

Re: App

Geplaatst: 7 april 2017, 14:30
door NIBC Direct
Beste Farangsira,

ja, ons standpunt is nog niet gewijzigd.