Pagina 1 van 1

Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 03:03
door christophe
Hallo,

Ik geraak niet meer op mijn netbanking, iemand hier nog problemen mee?

Krijg de fout: pagina niet gevonden.

Groeten

Re: Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 07:21
door Vaganzza
Lang geleden dat ik er nog eens ingelogd heb, maar hier werkt alles. Ze hebben precies lichtjes aan de website gewerkt.

Re: Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 07:49
door vlo
Christophe,

Geen problemen bij het inloggen...

Misschien eens checken of je wel op hun Belgische website inlogt ::)

Re: Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 10:40
door Zorba
Hier werkt het ook niet. Links zijn allemaal broken (pagina bestaat niet).

Safari op iOS

Re: Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 11:34
door NIBC
Hallo allemaal,

We hebben dit ondertussen getest op verschillende toestellen hier op kantoor, maar komen dezelfde fouten niet tegen. Maar aangezien jullie nu al met meedere zijn om het te merken, zoeken we verder naar wat er aan de hand kan zijn. Alleszins is er geen wijziging geweest aan de website die dit kan veroorzaakt hebben. Om ons te helpen kunnen jullie, wanneer je een probleem tegenkomt, een screenshot nemen en ons dit e-mailen naar info@nibcdirect.be, met de beschrijving van wat je deed, je gebruikte browser en je besturingssteem. De info die jullie hier al gaven helpt ons al verder.

Voor de betaling van Keytrade naar NIBC Direct: Bij vele banken, als je een betaling op vrijdag invoert, zal deze pas maandag uitgaan. Aangezien een overschrijving tussen banken gemiddeld 24 uur duurt, is het dan zeker mogelijk dat een overschrijving ingevoerd op een vrijdag pas op dinsdag aankomt. Het belangrijkste hierbij is even je valutadatum bij Keytrade nakijken, dit zou dus maandag moeten zijn. Zoals hier elders op Spaargids al beschreven staat, wij hanteren bijvoorbeeld een dagelijkse cut-off op 12:00. Alles wat daarvoor wordt ingevoerd, vertrekt dus nog 's middags, alles erna de volgende (werkdag)ochtend in de ochtendbatch. Een overschrijving ingevoerd vrijdagnamiddag of tijdens het weekend zal dus bij ons valuta van de maandag krijgen en maandagochtend vertrekken.

Re: Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 12:29
door Zorba
Safari sluiten en opnieuw openen was de oplossing voor mij.

Waarschijnlijk een cache probleem, force refresh zal het normaal wel oplossen.

Re: Netbanking offline?

Geplaatst: 3 juli 2013, 17:27
door NIBC
Allen, het probleem zou moeten opgelost zijn: het betrof een parameter die ervoor zorgde dat mensen met e-bankingcookies van onze beveiligde omgeving soms niet correct toegelaten werden. Dit kon door jullie zelf opgelost worden door dan alle cookies te refreshen of te verwijderen.

Ondertussen hebben wij het langs onze kant opgelost door de parameter te wijzigen, waardoor jullie niet meer op de 'pagina niet gevonden'-pagina terecht komen, maar gewoon correct doorgaan.

Als er nog problemen zijn, laat het ons gerust weten! Ofwel via hier, ofwel bij onze klantendienst.