Pagina 1 van 1

Vernieuwde inlog procedure

Geplaatst: 15 mei 2018, 08:20
door Caterpie
Beste,

Tot op de dag dat jullie inlog procedure tot het beveiligde gedeelte van jullie site vernieuwd werd, was ik een blije klant!! Echter, sinds de vernieuwing merk ik dat de SMS-codes soms niet doorgestuurd worden (of kunnen afgeleverd/ontvangen worden). Ook het doorgeven van de codes via een telefonische oproep werken soms niet!!

Pijnlijk allemaal een beetje... Ik begrijp dat er nog kinderziektes in jullie vernieuwde platform kunnen zitten, maar ik vind dat eens je een nieuwe optie actief maakt voor alle klanten, alles ter dege getest dient geweest te worden zijn.

Ik weet niet waar het probleem zich soms situeert?! Worden de codes niet gegeneerd / verzonden langs jullie kant? Kan mijn telecom provider ze niet bij mij afleveren? Is mij allemaal niet duidelijk op dit moment.

Echter, het is de perceptie van de end-customer die telt en die ziet er momenteel voor mij dan althans in eerste instantie niet goed uit! Hopelijk vinden jullie er iets op?!

Mvg,

Caterpie

Re: Vernieuwde inlog procedure

Geplaatst: 15 mei 2018, 08:30
door ludo
Over wie of wat heb je het ????? Zal vermoedelijk een bank zijn, maar welke???

Re: Vernieuwde inlog procedure

Geplaatst: 15 mei 2018, 08:34
door Caterpie
OK, ben ingelogd geraakt... Blijkt nu...

"Uw beleggingsrekening is tijdelijk niet actief. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen"...

Pfff...

Re: Vernieuwde inlog procedure

Geplaatst: 15 mei 2018, 09:47
door Nefertari
ludo schreef: 15 mei 2018, 08:30 Over wie of wat heb je het ????? Zal vermoedelijk een bank zijn, maar welke???
Je zit hier in de rubriek "Vraag het aan MeDirect".
Niet moeilijk te raden over welke bank het gaat, toch?