Pagina 1 van 1

Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 08:23
door Kevva
Bij elk aandeel dat ik probeer aan te kopen 'Good for Day' of 'tot annulatie', wordt het order wel naar de beurs verstuurd maar 1 minuut later wordt het order automatisch geannuleerd en krijg ik dit bericht in mijn beveiligde omgeving.

Om maar een voorbeeld te geven.
---
Het order BE1226601 voor ANHEUSER-BUSCH INBEV SA/NV geplaatst op 04/09/2018 14:26 werd geannuleerd. Dit doen wij voor de zekerheid met alle niet-uitgevoerde orders op het einde van de handelsdag. Wilt u uw order alsnog laten uitvoeren? Geef uw order dan opnieuw in tijdens de volgende mogelijke handelsdag. Vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met onze klantendienst op 02 518 0000.
---

Als ik die rond 10u00 inleg dan zijn de markten ook geopend en lukt het ook niet. Iets voor 09u00 ingeven, vóór opening markten werkt ook niet.
Dit houdt al 2 weken aan, ik wil graag aandelen kopen maar op deze manier lukt het niet!

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 17:30
door annetje
Welk type order leg je in ?
Zijn dat gewone marktorders ? Of liemietorders e.d. ?
In het laatste geval kan je nu niet meer eender welk bedrag opgeven. Je kijkt dan best eens in het orderboek om te zien met stappen van hoeveel cent dat moet zijn. Soms kan dat per 2 cent, maar vaak is dat ook een hoger bedrag.

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 18:25
door evita
Kevva schreef: 5 september 2018, 08:23 Bij elk aandeel dat ik probeer aan te kopen 'Good for Day' of 'tot annulatie', wordt het order wel naar de beurs verstuurd maar 1 minuut later wordt het order automatisch geannuleerd en krijg ik dit bericht in mijn beveiligde omgeving.

Om maar een voorbeeld te geven.
---
Het order BE1226601 voor ANHEUSER-BUSCH INBEV SA/NV geplaatst op 04/09/2018 14:26 werd geannuleerd. Dit doen wij voor de zekerheid met alle niet-uitgevoerde orders op het einde van de handelsdag. Wilt u uw order alsnog laten uitvoeren? Geef uw order dan opnieuw in tijdens de volgende mogelijke handelsdag. Vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met onze klantendienst op 02 518 0000.
---

Als ik die rond 10u00 inleg dan zijn de markten ook geopend en lukt het ook niet. Iets voor 09u00 ingeven, vóór opening markten werkt ook niet.
Dit houdt al 2 weken aan, ik wil graag aandelen kopen maar op deze manier lukt het niet!
Kevva, dat is niet meer normaal hé.
Ik koop mijn aandelen bij DB. Ik heb daar nog nooit problemen gehad.

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 18:32
door yvesds
Kevva schreef: 5 september 2018, 08:23...
Dit houdt al 2 weken aan,...
en wat zegt MeDirect ?

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 19:07
door vortex
Kevva schreef: 5 september 2018, 08:23 Bij elk aandeel dat ik probeer aan te kopen 'Good for Day' of 'tot annulatie', wordt het order wel naar de beurs verstuurd maar 1 minuut later wordt het order automatisch geannuleerd en krijg ik dit bericht in mijn beveiligde omgeving.
Medirect kent geen "tot annulatie" orders, wat jij als "tot annulatie" aanziet is "immediate or cancel". Met andere woorden, wanneer je een immediate or cancel order met limiet ingeeft wordt dat order ofwel onmiddellijk uitgevoerd of wanneer er geen tegenpartij aan jou limiet wil kopen of verkopen direct gecanceld. Wil je met een limiet werken, moet je "good for the day" gebruiken. Niet echt gebruiksvriendelijk, een limiet voor langer dan één dag instellen kan niet, is dus elke dag opnieuw in te geven wanneer je aan een bepaalde koers wil kopen of verkopen.

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 23:54
door Kevva
yvesds schreef:
Kevva schreef: 5 september 2018, 08:23...
Dit houdt al 2 weken aan,...
en wat zegt MeDirect ?
Nog steeds geen reactie gekregen.

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 5 september 2018, 23:56
door Kevva
Good for the day ging ook al niet. Tenzij je aan marktprijs koopt.

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 6 september 2018, 01:17
door Stofke
Ik geraak zelfs niet meer ingelogd vandaag

Re: Geen orders meer kunnen inleggen

Geplaatst: 6 september 2018, 07:48
door pietpiraat
Kunnen jullie de mixer nog kopen.
Handleiding lezen helpdesk bellen. Rekening openen bij grootbank toegelaten limietbedrag opgeven ....