Pagina 1 van 1
Geen reactie
Geplaatst: 19 februari 2024, 11:07
door redbulke
Nog klanten van Medirect die totaal geen reactie ontvangen wnr je ze een intern bericht stuurt....
Klantenservice is ver te zoeken....
Re: Geen reactie
Geplaatst: 19 februari 2024, 12:33
door platin
redbulke schreef: ↑19 februari 2024, 11:07
Nog klanten van Medirect die totaal geen reactie ontvangen wnr je ze een intern bericht stuurt....
Klantenservice is ver te zoeken....
Oei geduld bij berichten is een noodzaak.
Dringend is telefoneren.
Nog een bank met problemen ?
Re: Geen reactie
Geplaatst: 19 februari 2024, 13:12
door lch
Je moet geduld hebben. Ik heb een tijd geleden hen eens gecontacteerd over problemen met enkele fondsen, na enige tijd was dit opgelost en hebben ze een antwoord teruggestuurd. Ik denk dat ze niet met genoeg mensen zijn om snel vragen te beantwoorden.
Re: Geen reactie
Geplaatst: 19 februari 2024, 14:30
door Yaris
Een reactie kan weken op zich laten wachten. Wanneer heb je je vraag gesteld? Die zitten niet te wachten tot iemand een vraag stelt om dan snel antwoord te geven.
Re: Geen reactie
Geplaatst: 19 februari 2024, 15:48
door ronnie777
Het kan gewoon eeeeerg lang duren. Ben je nog jong?
Re: Geen reactie
Geplaatst: 19 februari 2024, 17:27
door Yaris
Wat jij nodig hebt is een wachtverzachter.

Re: Geen reactie
Geplaatst: 21 februari 2024, 07:28
door redbulke
Yaris schreef: ↑19 februari 2024, 14:30
Een reactie kan weken op zich laten wachten. Wanneer heb je je vraag gesteld? Die zitten niet te wachten tot iemand een vraag stelt om dan snel antwoord te geven.
8 en 15 februari
Re: Geen reactie
Geplaatst: 21 februari 2024, 21:29
door Hector2005
Ik heb op 6/02 een vraag gesteld via intern bericht. Nog geen antwoord gekregen……
Re: Geen reactie
Geplaatst: 21 februari 2024, 21:30
door redbulke
Bizar allemaal
Re: Geen reactie
Geplaatst: 22 februari 2024, 20:24
door redbulke