BNPP Fortis: geen geld meer aan loket
Geplaatst: 26 december 2011, 18:54
Staaltje klantvriendelijkheid...
Moeder ging coupons afrekenen bij een niet nader genoemd BNPP Fortis kantoor, maar omdat dit kantoor recent werd omgebouwd naar een kantoor zonder loket of zonder cashloket ofzo kon de bediende de opbrengst van de coupons niet meegeven??
Moeder heeft geen zichtrekening daar (en dus ook geen bankkaart), maar wel spaarboekjes (nu ja, aan de armtierige intrestvoet daar is het eerder een verliesboekje, probeer haar dat wijs te maken en besef groeit gelukkig..) en kasbons. In totaal toch voor een héél mooi bedrag/
Bediende mompelde wel iets van: 'heb je geen kaart?' (als je je klanten kent moet je toch weten dat ze geen kaart heeft.. en als je de klant niet kant kan je dat zien op je scherm...). Moeder zei neen, geen kaart. Bediende zei: dan kan ik je geen geld meegeven.
Heb je geen gratis kaartje??
Wtf, gewoon hun oudere klanten en klanten zonder zichtrekening gewoon buitenzetten vind ik dat!!
Bij KBC en Dexia geven ze je tenminste een eenmalig kaartje om je eigen geld of te halen als je geen kaart hebt. Maar blijkbaar was de bediende bij Fortis te tam om er eentje aan te maken, als dat al mogelijk natuurlijk.
Kan me moeilijk voorstellen dat je je eigen geld niet meer cash kan afhalen als je er geen zichtrekening hebt??
Gewoon te triest voor woorden. We spreken hier van 30 jaar klantrelatie en deposito's twv een recente halfopen bebouwing.
Heb haar gezegd dat ze toch eens goed moet nadenken om haar klantrelatie op te zeggen.
Moeder ging coupons afrekenen bij een niet nader genoemd BNPP Fortis kantoor, maar omdat dit kantoor recent werd omgebouwd naar een kantoor zonder loket of zonder cashloket ofzo kon de bediende de opbrengst van de coupons niet meegeven??
Moeder heeft geen zichtrekening daar (en dus ook geen bankkaart), maar wel spaarboekjes (nu ja, aan de armtierige intrestvoet daar is het eerder een verliesboekje, probeer haar dat wijs te maken en besef groeit gelukkig..) en kasbons. In totaal toch voor een héél mooi bedrag/
Bediende mompelde wel iets van: 'heb je geen kaart?' (als je je klanten kent moet je toch weten dat ze geen kaart heeft.. en als je de klant niet kant kan je dat zien op je scherm...). Moeder zei neen, geen kaart. Bediende zei: dan kan ik je geen geld meegeven.
Heb je geen gratis kaartje??

Wtf, gewoon hun oudere klanten en klanten zonder zichtrekening gewoon buitenzetten vind ik dat!!
Bij KBC en Dexia geven ze je tenminste een eenmalig kaartje om je eigen geld of te halen als je geen kaart hebt. Maar blijkbaar was de bediende bij Fortis te tam om er eentje aan te maken, als dat al mogelijk natuurlijk.
Kan me moeilijk voorstellen dat je je eigen geld niet meer cash kan afhalen als je er geen zichtrekening hebt??
Gewoon te triest voor woorden. We spreken hier van 30 jaar klantrelatie en deposito's twv een recente halfopen bebouwing.
Heb haar gezegd dat ze toch eens goed moet nadenken om haar klantrelatie op te zeggen.