Pagina 1 van 1
Keytrade - 3x verkeerde ingave
Geplaatst: 7 juli 2014, 16:00
door bartman
iemand hier die al eens voorgehad heeft dat hij de bevestingscode bij een overschrijving 3x verkeerd invulde en hoe gaat de procedure dan? Gewoon bellen naar bank en deblokkeren onmiddellijk of wordt alles opnieuw terug aangemaakt (inclusief nieuwe codegenerator) alsof je nieuwe klant bent?
Re: Keytrade - 3x verkeerde ingave
Geplaatst: 7 juli 2014, 16:08
door molenveld
Twee opties: als je de code toch nog weet, gewoon bellen om te laten deblokkeren, is dan onmiddellijk in orde. Of als je de code niet meer weet,
papier invullen en opsturen, dan krijg je nieuwe toegangscodes (beide paswoorden) toegestuurd die éénmalig geldig zijn.
Re: Keytrade - 3x verkeerde ingave
Geplaatst: 7 juli 2014, 16:16
door evita
Stuur een mail met je vraag en ze antwoorden heel vlug !
Re: Keytrade - 3x verkeerde ingave
Geplaatst: 7 juli 2014, 16:20
door bartman
bedankt voor de hulp