Service Keytradebank
Geplaatst: 10 oktober 2017, 16:06
Sinds de overname door Arkea de de service van Keytrade bedroevend geworden.Wanneer men vroeger een vraag stelde via e-mail had men meestal na 1 uur een reactie.
Nu na drie weken nog geen reactie.
Misschien dat het weinige personeel volop bezig is om de effectenrekeningen van Rabobank over te boeken naar Keytrade.
Nu na drie weken nog geen reactie.
Misschien dat het weinige personeel volop bezig is om de effectenrekeningen van Rabobank over te boeken naar Keytrade.