Argenta ,Gratis ???? Service ???
Geplaatst: 18 mei 2010, 01:43
Heb al een tijdje een (gratis) zichtrekening bij Argenta.
Kom bijna nooit in het kantoor en doe alles via internetbankieren.
Nu moest ik toevallig de laatste tijd wel een paar keer op het kantoor zijn en wilde ze graag een afspraak maken om te kijken of ze nog meer voor me konden betekenen, aangezien ik een ONRENDABELE klant voor ze ben.
Heb gezegd dat als ze prijs en voorwaarden kunnen machen, ik graag mijn verzekeringen bij ze onder wil brengen.
Helaas kwamen ze qua prijs en voorwaarden niet in de buurt van mijn huidige verzekeraar (ethias), dus heb gezegd dat ik het bij het oude laat.
Toen ik na een aantal weken belde omdat ik geld wilde opnemen (verbouwen is altijd duurder dan je denkt) , kreeg ik te horen dat ik geen geld meer kreeg, kon enkel overschrijven of met cheque betalen: geen van deze twee opties waren een optie voor mij:
Betaal nooit een aannemer die je niet kent vooruit en cheques nemen ze in het buitenland/nederland niet aan.
Ben de volgende dag maar naar het kantoor gegaan om een gesprekje te vragen over deze gang van zaken:
Ik kreeg te horen (een keer of 100) voor ONRENDABELE klanten doen we niets!!
Over service gesproken!!
Heb toen gezegd dat ik 1250 cash op wilde nemen (het maximale volgens hun alg. voorw.) , werd me gewoon geweigerd !!
Discussie gehad van ongeveer een uur en heb gevraagd of ze het zwart op wit wilde zetten dat ik MIJN geld niet kreeg:
Nee dat deden ze niet, gevraagd of ze hun eigen alg. voorw. kende: antwoord, die hangen aan de muur.
Verder nog nooit ergens zo slecht en onbeschoft behandeld als klant/persoon:
Ik moest dit en moest dat en was ONRENDABEL !!
Toen naar hun ombudsdienst gebeld en nu nog 1/2 uur wachten mijn 1250 gekregen, onder protest werd er nog bijgezegd door de kantoorhouder!
Over de gang van zaken een klacht ingediend bij hun ombudsdienst en na 10 dagen het voortreffelijke antwoord van ze:
Je hebt je geld toch gekregen
Gezegd dat ik daar geen genoegen mee kan nemen met zo'n antwoord, weer 15 dagen wachten op antwoord
2 dagen geleden aangetekend schrijven ontvangen van de Argenta:
Ze zeggen mijn rekening op vanwege verstoorde vertrouwensrelatie ??
Ook staat er nog vermeld dat ik PROFITEER van gratis producten van Argenta.
De personen die ondertekenen zijn niet te bereiken en nooit anwezig.
Nu weer antwoord van de ombudsdienst: Geen antwoord enkel we verwijzen naar het aangetekende schrijven:
Neem contact op met kantoorhouder om je rekening te sluiten.
Graits zichtrekening ??
Ja, alleen als je meerdere diensten/ verzekeringen van Argenta afneemt, anders gooien ze je buiten.
Het woord koppelverkoop is me meer dan eens binnen geschoten, maar daar is volgens Argenta niets van waar....wel vreemd dat ze dan mijn rekening opzeggen.
Geen probleem om een andere bank te nemen, wil niet eens meer met ze samenwerken, alleen de tijd en moeite die je weer moet nemen om alles over te zetten en iedereen te verwittigen.
Meer mensen zulke "mooie" ervaringen of is het enkel in Ravels waar het zoontje van de baas zich wil laten gelden ??
Kom bijna nooit in het kantoor en doe alles via internetbankieren.
Nu moest ik toevallig de laatste tijd wel een paar keer op het kantoor zijn en wilde ze graag een afspraak maken om te kijken of ze nog meer voor me konden betekenen, aangezien ik een ONRENDABELE klant voor ze ben.
Heb gezegd dat als ze prijs en voorwaarden kunnen machen, ik graag mijn verzekeringen bij ze onder wil brengen.
Helaas kwamen ze qua prijs en voorwaarden niet in de buurt van mijn huidige verzekeraar (ethias), dus heb gezegd dat ik het bij het oude laat.
Toen ik na een aantal weken belde omdat ik geld wilde opnemen (verbouwen is altijd duurder dan je denkt) , kreeg ik te horen dat ik geen geld meer kreeg, kon enkel overschrijven of met cheque betalen: geen van deze twee opties waren een optie voor mij:
Betaal nooit een aannemer die je niet kent vooruit en cheques nemen ze in het buitenland/nederland niet aan.
Ben de volgende dag maar naar het kantoor gegaan om een gesprekje te vragen over deze gang van zaken:
Ik kreeg te horen (een keer of 100) voor ONRENDABELE klanten doen we niets!!
Over service gesproken!!
Heb toen gezegd dat ik 1250 cash op wilde nemen (het maximale volgens hun alg. voorw.) , werd me gewoon geweigerd !!
Discussie gehad van ongeveer een uur en heb gevraagd of ze het zwart op wit wilde zetten dat ik MIJN geld niet kreeg:
Nee dat deden ze niet, gevraagd of ze hun eigen alg. voorw. kende: antwoord, die hangen aan de muur.
Verder nog nooit ergens zo slecht en onbeschoft behandeld als klant/persoon:
Ik moest dit en moest dat en was ONRENDABEL !!
Toen naar hun ombudsdienst gebeld en nu nog 1/2 uur wachten mijn 1250 gekregen, onder protest werd er nog bijgezegd door de kantoorhouder!
Over de gang van zaken een klacht ingediend bij hun ombudsdienst en na 10 dagen het voortreffelijke antwoord van ze:
Je hebt je geld toch gekregen
Gezegd dat ik daar geen genoegen mee kan nemen met zo'n antwoord, weer 15 dagen wachten op antwoord
2 dagen geleden aangetekend schrijven ontvangen van de Argenta:
Ze zeggen mijn rekening op vanwege verstoorde vertrouwensrelatie ??
Ook staat er nog vermeld dat ik PROFITEER van gratis producten van Argenta.
De personen die ondertekenen zijn niet te bereiken en nooit anwezig.
Nu weer antwoord van de ombudsdienst: Geen antwoord enkel we verwijzen naar het aangetekende schrijven:
Neem contact op met kantoorhouder om je rekening te sluiten.
Graits zichtrekening ??
Ja, alleen als je meerdere diensten/ verzekeringen van Argenta afneemt, anders gooien ze je buiten.
Het woord koppelverkoop is me meer dan eens binnen geschoten, maar daar is volgens Argenta niets van waar....wel vreemd dat ze dan mijn rekening opzeggen.
Geen probleem om een andere bank te nemen, wil niet eens meer met ze samenwerken, alleen de tijd en moeite die je weer moet nemen om alles over te zetten en iedereen te verwittigen.
Meer mensen zulke "mooie" ervaringen of is het enkel in Ravels waar het zoontje van de baas zich wil laten gelden ??