Record VISA
Geplaatst: 11 april 2013, 13:56
Ik heb momenteel een zichtrekening bij Record, maar ik wens echter pas de VISA-kaart aan te schaffen wanneer de optie bestaat om een digitale versie van het maandelijks uittreksel te bekomen (Zoomit, pdf, ...). Tot voor enkele maanden kreeg je, naar wat ik gehoord heb, nog altijd het uittreksel via de post opgestuurd. Is dat nog altijd het geval? Weet iemand of ze bij Record in de nabije toekomst het plan hebben de digitale optie aan te bieden?