Pagina 1 van 3
Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 14 april 2016, 23:06
door erikdev
Mijn excuus als hier al een onderwerp over is geopend. Ik kon het niet vinden met de zoekfunctie.
Mijn vraag: heeft iemand ervaring met binaire opties? Ja, ik weet dat het risicovol is. En ja ik weet ook dat er een grote groep is die het rommel vindt en het niet aanraden. Maar zijn er ook beleggers met positieve ervaringen?
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 04:16
door Yaris
Dat is niet beleggen maar gokken. Zoals je geld kunt inzetten op paardenkoersen of voetbal, zo kun je ook gokken op de koersevolutie van een beleggingsproduct. Zie daarover het eerdere draadje
anyoption-t17028.html
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 07:19
door Inversor
Met kop of munt heb je nog 50% kans om te winnen. Hier is dat al maar 35%. Bij verlies verlies je 100%, bij winst 70%. Ik denk dat de suggestie van Yaris dan nog beter is, hoe zit het met de winstverwachting bij roulette (ga niet naar casino's)?
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 07:19
door ChristophePaus
Yaris schreef:Dat is niet beleggen maar gokken. Zoals je geld kunt inzetten op paardenkoersen of voetbal, zo kun je ook gokken op de koersevolutie van een beleggingsproduct. Zie daarover het eerdere draadje
anyoption-t17028.html
Topicstarter is zich wel degelijk bewust van de gevaren en vraagt enkel naar mogelijke positieve ervaringen.
En toch is mevrouw pastoor daar weer met haar belerend vingertje hoog in de lucht.
Jouw preekstoelmentaliteit wordt een beetje zielig.
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 07:43
door Inversor
Nochtans heeft ze gelijk. Ze verwijst trouwens door naar een draadje met ervaringen. En geeft daarbij haar eigen mening, dat mag toch nog?
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 07:50
door Yaris
@ChristophePaus: gelukkig zijn er op dit forum nog gebruikers die berichten posten waar de topicstarter wel iets aan heeft, zoals jij.
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 07:56
door erikdev
Dank allemaal, met dat draadje kan ik weer verder.
Inderdaad er zijn risico's en ja de kansen zijn niet optimaal. Maar een higher/low binaire optie biedt op het eerste gezicht toch enkele voordelen, ook al werken de kansen tegen je. Met welk ander product hoeft de onderliggende waarde maar 0,01 hoger te liggen binnen 5 minuten en dan krijg je 80% uitbetaald?
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 08:05
door erikdev
BTW: negatieve ervaringen zijn natuurlijk ook welkom. Maar reacties over - 85% winst en steeds 100% verlies - ken ik ondertussen wel. Mijn draadje is ontstaan na het lezen van een topic hier:
http://binaire-opties.info/blog/2016/04 ... re-opties/ waar hij schrijft een succesratio te halen van boven de 75 tot 80%. Dan lijkt me dat op KT weer interessant. Dus ben benieuwd of meerdere mensen hier toch ervaring mee hebben. Op www. lees ik eigenlijk alleen maar negatieve reacties, vandaar.
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 08:12
door Warren
De FSMA en andere instellingen waarschuwen voor binaire opties.
Je belegt het geld nergens in, er is geen tegenpartij, geen waarborg, enkel de website waarop je uw geld stort. Die websites zijn geen banken of brokers die onder controle vallen van het FSMA of iets anders, vaak is het zelfs geen bedrijf.
Het kan dus voorkomen dat de website plots opgedoekt wordt en ze met je 'winsten' gaan lopen.
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 08:18
door Yaris
In dat ander draadje over Anyoption staat een positieve mening van een betrouwbare deskundige: "Ik denk anyoption is heel gerenommeerde. Ik heb onderzoek gedaan op het internet en vele reviews zeggen dat de verkoper is goed."

Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 08:55
door Inversor
Ik vind het altijd zo komiek: men opent een draad waarin men info en ervaringen vraagt en is deze negatief, doet men toch zijn goesting. Afib, ik vind een website die je winst niet uitbetaalt maar wel je verlies pakt negatief, maar ik ben ne rare...
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 09:35
door erikdev
Bon, nogmaals dank. Als er geen positieve reacties zijn te vinden, dan zegt dat al genoeg

Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 23:21
door omega6
Yaris schreef:Dat is niet beleggen maar gokken. Zoals je geld kunt inzetten op paardenkoersen of voetbal, zo kun je ook gokken op de koersevolutie van een beleggingsproduct. Zie daarover het eerdere draadje
anyoption-t17028.html
Wat ik ervan weet is dat het een soort daytrading is waarbij je moet inschatten hoe de koerscurve verder zal evolueren binnen een bepaalde tijdspanne. Weet niet of dit steeds puur gokken is. Naar het einde van de dag of bij bepaalde big events kan je vaak redelijk inschatten of de beurs verder zal stijgen of dalen.
@Yaris off-topic, maar waarom heb je een foto van Yasmine als profile pic? Is geen kritiek ofzo hoor, was mij alleen nog nooit opgevallen. Een beetje luguber, niet?
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 23:35
door Yaris
Niets luguber aan. Dat is een eerbetoon.
Re: Ervaring met binaire opties
Geplaatst: 15 april 2016, 23:45
door erikdev
omega6 schreef:
Wat ik ervan weet is dat het een soort daytrading is waarbij je moet inschatten hoe de koerscurve verder zal evolueren binnen een bepaalde tijdspanne. Weet niet of dit steeds puur gokken is. Naar het einde van de dag of bij bepaalde big events kan je vaak redelijk inschatten of de beurs verder zal stijgen of dalen.
Daarom lijkt het me interessant. Met normale opties heb je dan vaak dat de volatiliteit er uit loopt maar hier hoef je alleen maar de richting in te schatten. Zeker bij slecht nieuws, houdt een daling altijd wel meer dan een paar minuten aan. En om dat je met een paar minuten al kunt inzetten, is dat toch geen gek idee.
Maar, het vinden van iemand met een positief verhaal, is een grote zoektocht. Ik verdiep me er later nog eens in.