Pagina 1 van 4
Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 12:07
door flow
Zo pas factuur ontvangen van de Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers :
Lidgeld-invidueel lid (papieren versie) : 90 euro
Vorig jaar : 60 euro
Gids Beste Belegger is dus 50 procent in prijs gestegen

Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 12:21
door TrX
flow schreef: ↑26 oktober 2020, 12:07
Zo pas factuur ontvangen van de Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers :
Lidgeld-invidueel lid (papieren versie) : 90 euro
Vorig jaar : 60 euro
Gids Beste Belegger is dus 50 procent in prijs gestegen
Niemand verplicht u om die rommel te lezen.

Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 12:34
door Blackbelt
Prijs van de postzegels is omhoog met 20% in 2 jaar.
Betaal maar rap of uw BPOST aandelen zakken.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 13:05
door Dirk2
TrX schreef: ↑26 oktober 2020, 12:21
flow schreef: ↑26 oktober 2020, 12:07
Zo pas factuur ontvangen van de Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers :
Lidgeld-invidueel lid (papieren versie) : 90 euro
Vorig jaar : 60 euro
Gids Beste Belegger is dus 50 procent in prijs gestegen
Niemand verplicht u om die rommel te lezen.
Inderdaad rommel. Ik kon het niet beter verwoorden en als er al eens een goed artikel is dan haalt dit de papieren versie niet. Al eens die slechte portefeuilles bekeken die ze doorlichten. Ze zeggen dan dat die portefeuille ok. is. Het blijven rookies voor eeuwig.
Ze willen er dan nog goed geld mee verdienen ook. Veel reclame inkomsten in hun boekje van vooral laggards bedrijven om toch nog hun koers wat te ondersteunen. Amai die professor zijn adviezen.
Te betalen voor al hun voordrachten, zelfs voor streaming. Die beleggingsdagen met hoge inkom, waar vooral laggards aandelen gepromoot worden. Je moet dan eens die koersen volgen na hun adviezen.
Ik ben er nog lid van wegens vroeger lid bij een beleggingsclub. Nog niet van gekomen om op te zeggen.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 13:10
door BRT
Ik apprecieer de online artikels (VFB) van Gert de Mesure wel.
Daar heb je geen abbo voor nodig btw.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 13:40
door paul
Blackbelt schreef: ↑26 oktober 2020, 12:34
Prijs van de postzegels is omhoog met 20% in 2 jaar.
Betaal maar rap of uw BPOST aandelen zakken.
beleggen in postzegels ?
postzegels die jaren geleden werden gekocht, stijgen evenveel mee.
Alleen zorgen dat je er niet teveel koopt,dat je er ooit nog vanaf raakt
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 14:03
door DrÈ
Zonet mail gekregen dat Deutsche Bank hun tarief van DB personal met 50% verhoogd gaat van 50€/trim naar 75€
Beweren nog altijd de goedkoopste te zijn!
Maak uw rekening en hou bv ook rekening dat je 1% op elke aankoop en verkoop van aandelen in dollar moet betalen, bv bij Bolero maar 0,5% geen bewaarloon enz enz
Hopelijk gaan bij vele die bij DB zitten de ogen open en nemen een wijze beslissing
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 26 oktober 2020, 15:24
door geo
Ook BNP zijn ze wakker geschoten: Comfort Pack stijgt met Nieuwjaar van 3 euro per maand naar 3,50 euro per maand.
Wie zal de volgende zijn?
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 08:54
door Blackbelt
paul schreef: ↑26 oktober 2020, 13:40
Blackbelt schreef: ↑26 oktober 2020, 12:34
Prijs van de postzegels is omhoog met 20% in 2 jaar.
Betaal maar rap of uw BPOST aandelen zakken.
beleggen in postzegels ?
postzegels die jaren geleden werden gekocht, stijgen evenveel mee.
Alleen zorgen dat je er niet teveel koopt,dat je er ooit nog vanaf raakt
Haha...
Paar jaar geleden zocht ik een cadeautje voor een postzegelverzamelaar.
Op ebay vond ik de complete jaargangen van alle postzegels die in één jaar uitgegeven werden uit zijn geboortejaar.
Die werden gewoon verkocht ONDER de frankeerwaarde (en ja, ze blijven geldig, want ze waren niet afgestempeld).
Niemand wil nog postzegels, de verzamelaars sterven gewoon uit.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 09:59
door Jhn
flow schreef: ↑26 oktober 2020, 12:07
Zo pas factuur ontvangen van de Vlaamse Federatie van Beleggingsclubs en Beleggers :
Lidgeld-invidueel lid (papieren versie) : 90 euro
Vorig jaar : 60 euro
Gids Beste Belegger is dus 50 procent in prijs gestegen
uw abonnement met 50 procent is opgeslagen, niet fijn, maar ben ik dan de melkkoe van 2021 ??
op zoek naar sensatie?
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 11:06
door Dirk2
Met diensten aan te bieden aan beleggers valt er heel gemakkelijk geld te verdienen want het is een publiek die veel geld heeft en bijna niemand heeft tijd om voldoende kennis over de beurs te vergaren. Dus men zoekt maar naar raadgevers, terwijl men toch veel geld heeft.
Er zijn er van die diensten aanbieders bij met een gigantisch maandinkomen verkregen van abonnees. Het geld stroomt op een gemakkelijke manier binnen i.p.v. zelf op de beurs te beleggen wat zeer moeilijk is. Er wordt soms ook aan marketing gedaan om nog meer abonnees te hebben.
In de tijd van de goudzoekers waren degenen die de schoppen en zo verkochten aan de goudzoekers de rijkste en de slimste.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 11:10
door rre
Dirk2 schreef: ↑27 oktober 2020, 11:06
In de tijd van de goudzoekers waren degenen die de schoppen en zo verkochten aan de goudzoekers de rijkste.
Zoals jij en je TA advies

Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 12:57
door Dirk2
rre schreef: ↑27 oktober 2020, 11:10
Dirk2 schreef: ↑27 oktober 2020, 11:06
In de tijd van de goudzoekers waren degenen die de schoppen en zo verkochten aan de goudzoekers de rijkste.
Zoals jij en je TA advies
Vijandige aanval, terwijl ik hier voor 0 euro toon hoe het er echt aan toe gaat op de markt, zonder advies te geven.
Zelfs bij betalende diensten ga je dit niet vinden. Ik heb ook helemaal geen betalende diensten.
100% van de andere beleggers gaan die kennis nooit delen en komen al zeker niet op een forum.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 13:06
door Lukske
Blackbelt schreef: ↑26 oktober 2020, 12:34
Prijs van de postzegels is omhoog met 20% in 2 jaar.
Betaal maar rap of uw BPOST aandelen zakken.
Mega-super CEO Johnny Thijs ging er nochtans voor zorgen dat de markt die prijzen ferm ging doen zakken. Vrije markt doet de prijzen dalen in het voordeel van de consument.......
Wat er alleszins niet gezakt is zijn de prijzen van een postzegel en de banrekeningen van Johnny Thijs.
Re: Beleggers zijn de melkkoe in 2021
Geplaatst: 27 oktober 2020, 13:07
door reteiP
Ik geef ook gratis geen advies btw.