Pagina 1 van 1
Robinhood
Geplaatst: 29 juli 2021, 11:48
door EarthNvstr1
Vandaag IPO Robinhood (NASDAQ:HOOD) ...
Re: Robinhood
Geplaatst: 29 juli 2021, 12:05
door sintorama
Geen interesse. Volstrekt onethisch platform.
Re: Robinhood
Geplaatst: 29 juli 2021, 12:11
door EarthNvstr1
Ik ook niet hoor

Re: Robinhood
Geplaatst: 29 juli 2021, 12:35
door reteiP
Zou r/Wallstreetbets nog een eitje te pellen hebben ?
Re: Robinhood
Geplaatst: 4 augustus 2021, 16:01
door EarthNvstr1
Technische analyse iemand ?

Re: Robinhood
Geplaatst: 10 augustus 2021, 17:41
door WannesDenDopper
Ik denk dat die enorme stijging kwam door de start van de optie handel van Rob the hood.