De crash van 2025
TIP
Re: De crash van 2025
Op naar 1,5! 

Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
-
- Full Member
- Contacteer:
Trump heeft het eeuwige leven niet. Ik wacht nog even maar koop dan us treasuries.
Hopelijk niet en loopt deze man op zijn einde. Hopelijk is de schade die hij aan het aanrichten is nog omkeerbaar.Popkwiskampioen schreef: ↑30 juni 2025, 20:28 Trump heeft het eeuwige leven niet. Ik wacht nog even maar koop dan us treasuries.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
We gaan naar een crash van -20% want Trump heeft de oorlog verklaard aan Rusland. Om te lachen natuurlijk. Hij zit in de binnenzak van Poetin.
Laatst gewijzigd door chesini op 15 juli 2025, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Dag Karine. Het was wat sarcastisch bedoeld. Ik heb de tekst intussen aangepast. Trump zit in de binnenzak van Poetin. Ik weet waarom. Dus dreigementen van Trump aan Poetin zijn een lachertje.
Dat denk ik ook. Er is een reden waarom hij slechts dreigt met 100% en niet met de 500% zoals de senaat voorstelde.
En hij geeft Rusland nog 50 dagen tijd... wellicht heeft hij met Putin gebeld en heeft Putin nog 50 dagen tijd nodig om een doorbraak te forceren? Ik weet het niet... anyway: TACO, zeker wat Putin betreft...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Rusland voert maar een goede 3 miljard uit naar de VS, 10% van wat het was voor de inval.Tarbo schreef: ↑15 juli 2025, 15:14Dat denk ik ook. Er is een reden waarom hij slechts dreigt met 100% en niet met de 500% zoals de senaat voorstelde.
En hij geeft Rusland nog 50 dagen tijd... wellicht heeft hij met Putin gebeld en heeft Putin nog 50 dagen tijd nodig om een doorbraak te forceren? Ik weet het niet... anyway: TACO, zeker wat Putin betreft...
In totaal voert Rusland meer dan 450 miljard uit.
Poetin ligt nu in een deuk van het lachen met dat dreigement van Trump. Trump is voor de zoveelste keer de zot die denkt dat hij iets te betekenen heeft in de wereld.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/