Peiling: Kerncentrales openhouden?
Re: Peiling: Kerncentrales openhouden?
Ik heb hier enkel geschreven wat er in het journaal passeert. En waar de Belg hier in de straat van wakker ligt, nl wie gaat dat betalen. Iedereen die ik aanspreek heeft diezelfde vraag.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:06Weeral insinuaties en verdachtmakingen zonder enige aanleiding of bewijs. Het moet een ziekte zijn bij de woke aanbidders linkse progressievelingen. Waarschijnlijk ontstaan vlak na de Agusta-affaire …chesini schreef: ↑17 juli 2025, 15:06
God beware ons van de uitgavedrift van Theo. Nu is hij echt van God losgeslagen. Elke dag staat hij te blinken in de krant. Met Poolse luchtafweerraketten, met Noorse luchtafweerraketten, met F35's, met Franse Griffons. Het kan niet op. Wie gaat dat spul allemaal betalen ? Theo heeft heel diepe zakken.![]()
Maar goed, met zijn mislukt stukje plagiaat heeft chesini weeral een nieuw artikel geschreven voor The Daily Shit, de Roddelkrant van dit forum. Benieuwd wat er nog allemaal volgt …![]()
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
The Daily Shit, bedoel jechesini schreef: ↑17 juli 2025, 17:23Ik heb hier enkel geschreven wat er in het journaal passeert. En waar de Belg hier in de straat van wakker ligt, nl wie gaat dat betalen. Iedereen die ik aanspreek heeft diezelfde vraag.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:06
Weeral insinuaties en verdachtmakingen zonder enige aanleiding of bewijs. Het moet een ziekte zijn bij de woke aanbidders linkse progressievelingen. Waarschijnlijk ontstaan vlak na de Agusta-affaire …![]()
Maar goed, met zijn mislukt stukje plagiaat heeft chesini weeral een nieuw artikel geschreven voor The Daily Shit, de Roddelkrant van dit forum. Benieuwd wat er nog allemaal volgt …![]()

Je moet dringend andere vrienden zoeken en niet altijd binnen hetzelfde groepen linkse navelstaarders blijven

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Het antwoord is toch bekend? Gewoon de brave burger.chesini schreef: ↑17 juli 2025, 17:23Ik heb hier enkel geschreven wat er in het journaal passeert. En waar de Belg hier in de straat van wakker ligt, nl wie gaat dat betalen. Iedereen die ik aanspreek heeft diezelfde vraag.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:06
Weeral insinuaties en verdachtmakingen zonder enige aanleiding of bewijs. Het moet een ziekte zijn bij de woke aanbidders linkse progressievelingen. Waarschijnlijk ontstaan vlak na de Agusta-affaire …![]()
Is het niet beter om alle kerncentrales wereldwijd te sluiten en waterstofcentrales op te bouwen; waterstof kost niets gezien er massaal in de oceanen aanwezig is? Het kan toch niet al te moeilijk zijn alle benzinestations op een waterleiding aan te sluiten? "De watergroep" kan dit zonder probleem; zij hebben expertise mbt waterstofbedeling. 

-
- Hero Member
- Contacteer:
Vlaams Belang heeft zeer goede contacten in Rusland en China. Ze kunnen voor reisbureau spelen

KleineSpaarder schreef: ↑17 mei 2025, 21:10Vlaams Belanger Filip De Winter beste maatjes met de ChinezenvoorheenCP1234 schreef: ↑16 mei 2025, 23:43 Onze, door sommige hier geliefde, Communistische vriendjes lossen al die problemen wel op; wanneer ze er zin in hebben, geen overproductie meer ...
Vlaams Belanger Filip De Winter beste maatjes met de Chinezen
Vlaams Belanger De Winter beste maatjes met de Chinezen
![]()
KleineSpaarder schreef: ↑23 maart 2025, 18:45
Filip De Winter met de russische consul-generaal
Filip De Winter met russische militairen
Filip De Winter op de russische staatstelevisie
Kris Roman met Kalashnikov op bijeenkomst van de Putinjeugd, met Stalin op de achtergrond
![]()
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat moet zowat de 100e keer zijn da5 dezelfde foto’s gepost worden. Slaapverwekkend ….

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Links kent geen andere argumenten.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 21:42 Dat moet zowat de 100e keer zijn da5 dezelfde foto’s gepost worden. Slaapverwekkend ….![]()
![]()
![]()
IMG_1498.jpeg
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Waren die 99 andere keren niet door jou Vivi als je weer bezig was over fascisten en extreem-rechts en het vlaams-blok of heb je je weer van account vergist ...VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 21:42 Dat moet zowat de 100e keer zijn da5 dezelfde foto’s gepost worden. Slaapverwekkend ….![]()
![]()
![]()
IMG_1498.jpeg

Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ok dan, speciaal voor ceepee nogmaals zijn favoriete Blokker, de steenlegger van het racistische en extreem-rechtse 70 punten programma van het Blok … maar tegelijkertijd de goede vriend van de Chinezen. Of hoe extreem-rechts en extreem-links elkaar vinden
[quote=KleineSpaarder post_id=644948 time=<a href="tel:1742751943">1742751943</a> user_id=69905]

Kris Roman met Kalashnikov op bijeenkomst van de Putinjeugd, met Stalin op de achtergrond

[/quote]
[/quote]

KleineSpaarder schreef: ↑17 juli 2025, 21:26
[quote=KleineSpaarder post_id=649301 time=<a href="tel:1747509013">1747509013</a> user_id=69905]
Vlaams Belanger De Winter beste maatjes met de Chinezen
![]()
[quote=KleineSpaarder post_id=644948 time=<a href="tel:1742751943">1742751943</a> user_id=69905]

[/quote]
[/quote]
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
En wat dat racisme en fascisme betreft: je verwijst voor BDW voortdurend naar een Noorse fascist, collaborateur en antisemiet (Vidkun Quisling) maar als ik dan naar Filip Dewinter, Gerolf Annemans en Rob Verreycken verwijs naar racisme en fascisme, dan is het het kot te klein en schreeuw je moord en brand.voorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 04:12 Waren die 99 andere keren niet door jou Vivi als je weer bezig was over fascisten en extreem-rechts en het vlaams-blok of heb je je weer van account vergist ...![]()
Als je dan ook nog eens mij meent te moeten linken aan de bewoordingen “dement of incompetent” dan hou ik mij het recht voor om deze niet zo’ fraaie eigenschappen alsnog te verkiezen boven “fascist en racist”. Waarmee ik niet gezegd heb dat jij dat bent …
VincentVega schreef: ↑8 juli 2025, 13:41Wat Quisling betreft, dat was een fascist en antisemiet en past dus beter bij de bruinere zijde van het Blok, de zijde van Filip De Chinese Winter, Gerolf Baardemans en Rob KlopteropvoorheenCP1234 schreef: ↑8 juli 2025, 13:04 maar ja, jij weet toch alles zoveel beter hé, heb je gemeen met je vriendje Bartje Quisling ...LOL
![]()
Als ik dan toch mag kiezen : liever dement of incompetent dan fascist en racistvoorheenCP1234 schreef: ↑8 juli 2025, 13:04 Ik zie wel waarom je een "democraat" in de US zou zijn, personen zoals Biden en Harris kan ik nog wel aan iemand zoals U linken, dement of incompetent ...
Zonder zeveren, ik heb nog een lidkaart van Open VLD op zolder liggen (in de gouden jaren van Guy weet je). Ik ga die eens zoeken. Ah ja, ik heb die feitelijk nooit opgezegd, misschien ben ik nog steeds lid. Maar ja, wat is links en wat is rechts nu weer ? Want die politieke aflijning wordt wel heel mistig. Vandaag ben je links, morgen ben je plots rechts.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:38The Daily Shit, bedoel jeLOL
![]()
Je moet dringend andere vrienden zoeken en niet altijd binnen hetzelfde groepen linkse navelstaarders blijven![]()
Geef toe dat "The Daily Shit" wel een mooi trademark is. Om in rechtste termen te zeggen, hier valt dik geld mee te verdienen. Het is waarschijnlijk een ideaal project voor Donald Trump. En zeker ook een track openen hier op het forum. En een patent op vragen (euh patenten, is dat links of rechts ?) Goed nieuws: thedailyshit.be is nog free.VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:06Weeral insinuaties en verdachtmakingen zonder enige aanleiding of bewijs. Het moet een ziekte zijn bij de woke aanbidders linkse progressievelingen. Waarschijnlijk ontstaan vlak na de Agusta-affaire …chesini schreef: ↑17 juli 2025, 15:06
God beware ons van de uitgavedrift van Theo. Nu is hij echt van God losgeslagen. Elke dag staat hij te blinken in de krant. Met Poolse luchtafweerraketten, met Noorse luchtafweerraketten, met F35's, met Franse Griffons. Het kan niet op. Wie gaat dat spul allemaal betalen ? Theo heeft heel diepe zakken.![]()
Laatst gewijzigd door chesini op 18 juli 2025, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je bent (weeralchesini schreef: ↑Gisteren 13:05Geef toe dat "The Daily Shit" wel een mooi trademark is. Om in rechtste termen te zeggen, hier valt dik geld mee te verdienen. Het is waarschijnlijk een ideaal project voor Donald Trump. En zeker ook een track openen hier op het forum. En een patent op vragen (euh patenten, is dat links of rechts ?)VincentVega schreef: ↑17 juli 2025, 17:06

Het is zoals in de politiek: wie eerst komt, eerst maalt. En net zoals in de politiek zijn het de linksen die iets te traag zijn en zich laten rollen.

Goed nieuws: thedailyshit.be is nog vrij. Wat zei je ook weer: je hebt dromers nodig en uitvoerders. Het zijn de uitvoerders die ongegeneerd de dromen wegkapen, voor eigenbelang. Misschien is dat een eigenschap van rechtsen: ikke en de rest, wel de rest die kunnen dubbel en dik hun plan trekken (de rest kan stikken). Wellicht wordt je slapend rijk met TheDailyShit. Maar dat heb je dan wel te danken aan 1 hier verguisde dromer.VincentVega schreef: ↑Gisteren 14:47Je bent (weeralchesini schreef: ↑Gisteren 13:05
Geef toe dat "The Daily Shit" wel een mooi trademark is. Om in rechtste termen te zeggen, hier valt dik geld mee te verdienen. Het is waarschijnlijk een ideaal project voor Donald Trump. En zeker ook een track openen hier op het forum. En een patent op vragen (euh patenten, is dat links of rechts ?)) te laat. Ik heb al via i-DEPOT een aanvraag ingediend voor de benaming "The Daily Shit". Dit in afwachting van een definitieve bescherming via een octooi, patent of (auteurs)recht. De registratie in i+DEPOT kost maar 53 euro en ik ben 10 jaar lang beschermd tegen plagiaat.
Het is zoals in de politiek: wie eerst komt, eerst maalt. En net zoals in de politiek zijn het de linksen die iets te traag zijn en zich laten rollen.![]()
En om af te ronden: stuur je i-Depot aanvraaggegevens en refnummer maar eens door als je die hebt. Of ben je ook aan het dromen geslaan ? Ik wed dat ik hier nooit een antwoord ga op krijgen. Zo zijn ze hier op de Spaargids.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je laten rollen is ook je eigen fout. Met een origineel idee komen is goed maar dan onbekwaam zijn om het uit te voeren of te beschermenchesini schreef: ↑Gisteren 14:56Goed nieuws: thedailyshit.be is nog vrij. Wat zei je ook weer: je hebt dromers nodig en uitvoerders. Het zijn de uitvoerders die ongegeneerd de dromen wegkapen, voor eigenbelang. Misschien is dat een eigenschap van rechtsen: ikke en de rest, wel de rest die kunnen dubbel en dik hun plan trekken (de rest kan stikken). Wellicht wordt je slapend rijk met TheDailyShit. Maar dat heb je dan wel te danken aan 1 hier verguisde dromer. En om af te ronden: stuur je i-Depot aanvraaggegevens en refnummer maar eens door als je die hebt. Of ben je ook aan het dromen geslaan ?VincentVega schreef: ↑Gisteren 14:47
Je bent (weeral) te laat. Ik heb al via i-DEPOT een aanvraag ingediend voor de benaming "The Daily Shit". Dit in afwachting van een definitieve bescherming via een octooi, patent of (auteurs)recht. De registratie in i+DEPOT kost maar 53 euro en ik ben 10 jaar lang beschermd tegen plagiaat.
Het is zoals in de politiek: wie eerst komt, eerst maalt. En net zoals in de politiek zijn het de linksen die iets te traag zijn en zich laten rollen.![]()

Tinne VDS had ook zo’n idee over een land zonder kerncentrales … maar de praktische uitvoering ervan

Je idee over Elia en het project “elektrolyse door groene waterstof” mankeert een beetje dezelfde ziekte: een gebrek aan realiteitszin, te snel willen lopen nog vooraleer je kan wandelen, onvoldoende inzicht in de technische en financiële aspecten, een beetje zweverig dagdromen … en dan keihard afgeven op iedereen die niet meegaat in je onrealistische dromen (in de eerste plaats Elia).
By the way, je gevoel voor humor is ver te zoeken (maar dat had ik onlangs al gemerkt bij je reactie op CN)