Quest for Growth
TIP
Re: Quest for Growth
Wel potverdorie, die link had ik zelf nog niet gelegd - eigenlijk logisch dus. Omdat het intussen zo een klein % is, volg ik het niet echt actief op, ik zet dat onder de post 'folklore' net als Kinepolis. Er waren (of zijn?) wel 2 types aandelen QfG herinner ik me, daar zit Jos B. Peeters ook achter.Amor schreef: ↑29 oktober 2025, 15:28 De grootste uitkering zal richting de nieuwe hoofdaandeelhouders gaan: Jos B. Peeters en Philippe Haspeslagh
Geen idee of zij iets te maken hebben met deze keuze voor een kapitaalvermindering.
wel positief dan de beheersvergoeding daalt, mag nog aan af voor mij.
Minder beheersvergoeding impliceert ook minder (durf ik zeggen minder goede?) mensen aan de knoppen. OK, dat is een assumptie, maar met een klein team all in gaan op niet beursgenoteerd bedrijven is toch vrij risicovol. Het veel grotere GBL bakt er al jaren en jaren compleet niks van, wat zal dit dan geven?
Kapitaalvermindering, is daarop roerende voorheffing verschuldigd?
JA, al was het maar om hun epische BBQ's in augustus te kunnen bijwonen. Dit jaar lukte niet wegens laatste WE voor de start van het schooljaar, maar het is echt een aanrader!
Gemoedelijke sfeer, lekker eten, leuke muziek, mooie locatie -> dat stemt me mild