Excelbestand voor obligaties
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Excelbestand voor obligaties
Daarom geef ik ook maar geen antwoord meer (als VIP-member).jos48 schreef: ↑31 oktober 2025, 13:48Je bent wel bijzonder constructief in je antwoordEarthNvstr1 schreef: ↑30 oktober 2025, 18:13
https://spaarvarkens.be/help
Of vogel uit hoe één en ander in elkaar zit en maak dan zelf een Excel of een andere tool om te bekomen wat je denkt nodig te hebben ... ?
Om toch maar iets als reactie te geven en dan krijg je mogelijk ook verder nog wat (hopelijk nuttigere) reacties van anderen ...![]()
(persoonlijk heb ik geen individuele obligaties en ben er voorlopig ook niet echt in geïnteresseerd om aan te schaffen)![]()
Ik heb zelf uitgevogeld dat de Exceltabel van Spaarvarken correct is.
Wanneer het bovenstaande je antwoord is kan je beter geen antwoord geven VIP-member![]()
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Daar denk ik toch anders over. Maar goed, als jij liever geen reactie op een vraag hebt, mij ook goed hoor.
Mijn postieve insteek om na 10 dagen even te poken zodat er misschien toch nog een nuttige reactie komt, gaat blijkbaar aan jou voorbij.
Echter nu hebben de anderen tenminste wel misschien ook iets aan jouw reactie:
Dat is nieuwe info. Waarvoor dank.
Je antwoorden ontploffen van sarcasme;mijn welgemeende dank hiervoor uiteraard.EarthNvstr1 schreef: ↑31 oktober 2025, 16:46Daar denk ik toch anders over. Maar goed, als jij liever geen reactie op een vraag hebt, mij ook goed hoor.
Mijn postieve insteek om na 10 dagen even te poken zodat er misschien toch nog een nuttige reactie komt, gaat blijkbaar aan jou voorbij.
Echter nu hebben de anderen tenminste wel misschien ook iets aan jouw reactie:
Dat is nieuwe info. Waarvoor dank.
Ahhh, begonnen aan een avondschool cursus psychologie?
Het volgen van deze cursus was nuttig voor het gedrag van een BLO-er te begrijpen