Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Waarom kunnen we geen AFKEUR stem uitbrengen?

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
136 berichten
  • Pagina 2 van 10
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
  • Volgende

Waarom bestaat er geen stem van afkeur?

Blanco of ongeldig is genoeg.
5
20%
Ik stem wel op een extreme partij om tegen te stemmen.
11
44%
Ik stem gewoon niet meer.
1
4%
Ik wil een stem van afkeur kunnen uitbrengen om duidelijk te maken dat ik het niet eens ben, met geen enkele partij.
5
20%
Ben gewoonte stemmer, blijf gewoon stemmen waar ik altijd op stem.
3
12%

Totaal aantal stemmen: 25
Je stem is verwerkt.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

Re: Waarom kunnen we geen AFKEUR stem uitbrengen?

• Citeer

Bericht door Bassie » 13 september 2023, 13:59

Yaris schreef: ↑13 september 2023, 12:35 Wanneer je stemt heb je vijf jaar lang invloed op het beleid doordat je de partij van jouw voorkeur sterker maakt. Wanneer je niet of ongeldig stemt komt dat in een berichtje in de krant ("10% van de kiesgerechtigden heeft geen geldige stem uitgebracht") en dat was het dan. Tot zover je inbreng in het democratisch proces.
Maar dat is het juist, je hebt geen invloed op het beleid want eens verkozen smijten ze alle beloftes het raam uit.
Zo stemde ik ooit NVa en ze beloofden de kerncentrales open te houden, eens aan de macht stemden ze VOOR de sluiting.
Waar we vandaag de prijs voor mogen betalen met de hoogste stroomprijzen van europa.

Noem eens 1 partij die voor de burger opkomt, ik kan ze niet opnoemen, ook de PVDA niet (meer), want die zetten beleggers op tegen de werknemers. Waar ze steeds vergeten te vermelden dat aandeelhouders veel dividend-belasting betalen.
Ook klagen die steeds over Ahold, maar Ahold heeft wel lage prijzen echter over Colruyt, Aldi, Lidl, etc, die ook lage prijzen hanteren, daar hoor je ze niet over. Dan is het stil, terwijl die nog slechter betalen.

Vlaams Belang dan, die stemt o.a. tegen versoepelen van Abortus, anti vrouwen dus. Ook waren ze tegen het verlagen van partij-dotaties. Verder klagen die steeds de Islam aan, maar over Joden of de Kerk geen woord, dan zwijgen ze in alle talen.

OpenVLD, die verkocht onze kerncentrales en gebouwen om ons dan vele malen meer te laten betalen voor hetzelfde.

CD&V, die wilden zorgpersoneel op straat zetten als ze geen spuiten pakten, hoe schandalig zelker als je zelf al meermaals covid hebt gekregen door toedoen van bezoekers aan het rusthuis. Daar helpen die spuiten niet tegen. Of straffen die niet uigevoerd worden, ook zo'n geweldig plan van CD&V.

SPa/Voorruit? Een geldverbrander die ineens minister is....zwartgeld verbranden is geen probleem voor Frankie.

Groen.....nooit van m'n leven!

Wat blijft er dan over waar je op moet stemmen? Graag advies, want ik weet het niet meer.
Groeten Bas.

Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 13 september 2023, 14:13

Het staat je vrij een eigen partij op te richten die het echt anders doet.

Suggestie: BAS - Beter, Anders, Socialer.

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 13 september 2023, 15:45

Off topic.

In Nederland werd de opkomstplicht 53j geleden afgeschaft. Volgens Wikipedia zou nog 30% van de kiezers gaan stemmen.

De volksraadpleging in Tongeren geeft al een richting voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen en de problemen met de stemresultaten. 20% van de kiezers kwam opdagen waarvan 80% stemde tegen de fusie met Borgloon. Zie https://tongereneerst.be/

Nu is de lage opkomst geen probleem want resultaat was toch niet bindend. Maar in oktober 2024 is het dat wel en moeten ze wel naar die 20% luisteren.

Met de uitleg van prof em Ackaert ben ik het persoonlijk niet eens. Dat zou mij als ja stemmer juist extra motiveren om te gaan stemmen om de kiesdrempel te halen en te zorgen dat mijn kamp wint. De echte reden zal wel het gedacht van de free rider geweest zijn als er genoeg anderen ja stemmen moet ik niet gaan. Stond het al niet vast "There ain't no such thing as a free lunch".

Zie
https://radio2.be/luister/select/radio2 ... m-tongeren

Edit: Het free-rider probleem bij de ja-stemmers op een AV werd ook vastgesteld. Zie https://www.ecgi.global/sites/default/f ... ufinal.pdf
Laatst gewijzigd door Tycoon op 13 september 2023, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 13 september 2023, 15:49

Yaris schreef: ↑13 september 2023, 14:13 Het staat je vrij een eigen partij op te richten die het echt anders doet.

Suggestie: BAS - Beter, Anders, Socialer.
Heb je al eens bekeken waar je allemaal aan moet voldoen?

https://verkiezingen.fgov.be/kandidaten ... woordigers

Als ik zou willen opkomen moet ik al 6 vervangers hebben, in sommige kieskringen gaat dat niet eens.

Bovendien heb ik helemaal geen ambitie de politiek meer in te gaan, heb het wel geprobeerd, maar snel genoeg van.

Ik zou op mensen met hersens willen stemmen in plaats van die leeghoofden die we vandaag 'mogen' stemmen.
Groeten Bas.

Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.

Abatoetnie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Abatoetnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Abatoetnie » 13 september 2023, 16:33

VincentVega schreef: ↑13 september 2023, 11:24
Abatoetnie schreef: ↑13 september 2023, 09:34

De ongekozen bewindslieden zijn vaak de beste, zij hebben hun broek niet moeten afdoen om de aandacht te krijgen van het kiesvee.
Ongekozen bewindslieden beter ? Dat ruikt naar een totalitair systeem en naar afschaffing van de democratie. Zij moeten inderdaad geen rekening houden met het kiesvee.

Poetin, Kim Jong Un en andere ongekozen bewindslieden zullen jou ongetwijfeld dankbaar zijn voor deze mening.
Het heeft niet lang geduurd vooraleer er eentje kwam met de clichéverwijzing naar Poetin, Kim Jong Un, bijna Trump II ( ;) ) ... ik denk dat je wel weet dat ik dat niet bedoel maar het is eenvoudiger met een cliché te antwoorden, niet ?

Mocht je het toch niet begrepen hebben : wat ik bedoel is kiezen voor een partijprogramma en daar dan de beste mensen op plaatsen ... en niet je politieke keuze laten bepalen door één die in een Pandapak of een die meedoet als een konijn aan één of ander populaire zangwedstrijd of één die zich als dragqueen verkleed.

Zo beter ?

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 13 september 2023, 16:35

Bassie schreef: ↑13 september 2023, 13:59 Noem eens 1 partij die voor de burger opkomt, ik kan ze niet opnoemen, ook de PVDA niet (meer), want die zetten beleggers op tegen de werknemers.
Volgens mij is het juist omgekeerd: bij de PVDA zetten ze werknemers op tegen beleggers … O0

Abatoetnie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Abatoetnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Abatoetnie » 13 september 2023, 16:38

Bassie schreef: ↑13 september 2023, 15:49 Ik zou op mensen met hersens willen stemmen in plaats van die leeghoofden die we vandaag 'mogen' stemmen.
Ik probeerde dat ook duidelijk te maken een paar lijntjes hoger en kreeg al direct de namen Poetin, Kim Jong Un en anti-democratie naar mijn hoofd geworpen ::)
Bassie schreef: ↑13 september 2023, 13:59 SPa/Voorruit? Een geldverbrander die ineens minister is....zwartgeld verbranden is geen probleem voor Frankie.
Ik vind dat je hier redelijk cliché antwoordt, gaan we Q voor de rest van zijn politieke carrière de luchtgitarist noemen ?

Frankie is nochtans het type-voorbeeld van de politieker met hersens, hij trekt zich ook weinig aan van zijn populariteit, los van wat je ook over hem mag denken of los van partijpolitiek, denk ik dat we meer zulke politiekers kunnen gebruiken ... maar willen we die wel ?

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 13 september 2023, 16:47

m-peeters schreef: ↑13 september 2023, 16:35
Bassie schreef: ↑13 september 2023, 13:59 Noem eens 1 partij die voor de burger opkomt, ik kan ze niet opnoemen, ook de PVDA niet (meer), want die zetten beleggers op tegen de werknemers.
Volgens mij is het juist omgekeerd: bij de PVDA zetten ze werknemers op tegen beleggers … O0
Nee hoor, ik werd als belegger woedend op die stakende leeghoofden die vakbonden en PVDA achterna lopen.
En maar roepen op ons beleggers, terwijl wij er niks mee te maken hebben.
Ik heb als belegger een antwoord gevraagd aan de PVDA waarom ze dit deden en kreeg als antwoord dat wij de oorzaak zijn dat Delhaize werknemers staken.
Als belegger heb ik alles uitgelegd, waarna er geen antwoord meer kwam.
Blijkbaar kunnen ze werkenden alles wijsmaken, ook leugens. Dus ja, ze hebben mij als belegger gekrenkt en ik heb mijn lidmaatschap van PVDA opgezegd met uitleg.

Nooit meer iets van PVDA vernomen, zoveel zitten die in met hun leden.
Groeten Bas.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 13 september 2023, 16:53

Abatoetnie schreef: ↑13 september 2023, 16:38 Frankie is nochtans het type-voorbeeld van de politieker met hersens, hij trekt zich ook weinig aan van zijn populariteit, los van wat je ook over hem mag denken of los van partijpolitiek, denk ik dat we meer zulke politiekers kunnen gebruiken ... maar willen we die wel ?
Frankie is minister van volksgezondheid, maar hij kent helemaal niets van gezondheid.

Hij is opnieuw bezig met spuiten te zetten, maar de spuiten hebben geen enkel bewezen effect.
Vaccinaties kan je het niet noemen want ze voorkomen Covid niet. Wat ze nu eigenlijk wel doen is geheim.

Mij kan het eigenlijk niet schelen wat Pfizer keert enorm goed uit, net als Johnson en Johnson.
Dus ze doen maar.

Hoe dommer de politieker hoe hoger de dividenden van bedrijven, ik vind het best ;D

Iemand al opgevallen dat de fossiele brandstoffen aandelen gigantisch scoren?

De winter komt eraan.....de overheid EN aandeelhouders gaan weer goed verdienen op de kap van de burger die 'duurzaam' is. Lach me kapot >:D

Elektriciteit en aardgas gaan de kas hier weer doen rinkelen....ik stook wel Mazout en rij Diesel ;)
Groeten Bas.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 13 september 2023, 18:08

Abatoetnie schreef: ↑13 september 2023, 16:38
Bassie schreef: ↑13 september 2023, 13:59 SPa/Voorruit? Een geldverbrander die ineens minister is....zwartgeld verbranden is geen probleem voor Frankie.
Ik vind dat je hier redelijk cliché antwoordt,
Cliché ?

Eerder "Als je iets maar vaak genoeg herhaalt, gaan mensen het geloven ."

Abatoetnie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Abatoetnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Abatoetnie » 13 september 2023, 18:56

J Lawieck schreef: ↑13 september 2023, 18:08
Abatoetnie schreef: ↑13 september 2023, 16:38 Ik vind dat je hier redelijk cliché antwoordt,
Cliché ?

Eerder "Als je iets maar vaak genoeg herhaalt, gaan mensen het geloven ."
Oké dan, Q de luchtgitarist.
Oké dan, Q de luchtgitarist
Oké dan, Q de luchtgitarist..

Geloof je het al ? Of is dit wel cliché ?

Ik wou maar zeggen dat als je telkens naar VDB verwijst als de "geldverbrander" dit een cliché is, alsof dit het enige is wat hij gedaan heeft in zijn politieke carrière.
We gaan Q toch ook niet enkel afrekenen op zijn luchtgitaarspelen, hij heeft ook andere zaken verwezenlijkt zoals ... euh, awel, ja, euh ... ;D ;)

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 13 september 2023, 20:30

Bassie schreef: ↑13 september 2023, 16:53

Hoe dommer de politieker hoe hoger de dividenden van bedrijven, ik vind het best ;D

Maar toch open je een topic uit ongenoegen van die politiekers ?

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 13 september 2023, 20:35

Abatoetnie schreef: ↑13 september 2023, 18:56 Ik wou maar zeggen dat als je telkens naar VDB verwijst als de "geldverbrander" dit een cliché is,
Betekenis 'cliche'
Je hebt gezocht op het woord: cliche.
cli·ché (het; o; meervoud: clichés; verkleinwoord: clicheetje)
1 (typografie) drukvorm voor platen met negatieve tekening
2 overbekende waarheid, al te vaak gebruikte uitdrukking; = gemeenplaats, dooddoener
https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... nis/cliche

Frank Vandenbroucke heeft geen (zwart) geld verbrand.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 13 september 2023, 20:39

KV schreef: ↑13 september 2023, 20:30
Bassie schreef: ↑13 september 2023, 16:53
Maar toch open je een topic uit ongenoegen van die politiekers ?
Ja, want ik zoek politiekers die iets snappen en dan een beslissing nemen op basis van hun intelligentie.
Wat we vandaag hebben zijn hersenloze types die steeds een studie moeten bestellen en het dan nog niet begrijpen.

Ik heb al heel veel voorstellen gedaan, de enige dat er 1 keer luisterde was Hilde Crevits en de bussen van de Lijn rijden tegenwoordig in Limburg en Vlaams-Brabant op all-season-banden. Waardoor onze bussen bij 1mm sneeuw wel rijden en de rest van België niet. Elk jaar rijden die op tijd, ook als het sneeuwt...niemand opgevallen?

Lydia Peeters is gewoon DOM! Die kent niks, en kent de wegcode niet eens. Schrijf die aan en je krijgt totale onzin terug.
Groeten Bas.

Abatoetnie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Abatoetnie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Abatoetnie » 13 september 2023, 23:43

J Lawieck schreef: ↑13 september 2023, 20:35
Abatoetnie schreef: ↑13 september 2023, 18:56 Ik wou maar zeggen dat als je telkens naar VDB verwijst als de "geldverbrander" dit een cliché is,
Betekenis 'cliche'
Je hebt gezocht op het woord: cliche.
cli·ché (het; o; meervoud: clichés; verkleinwoord: clicheetje)
1 (typografie) drukvorm voor platen met negatieve tekening
2 overbekende waarheid, al te vaak gebruikte uitdrukking; = gemeenplaats, dooddoener
https://www.vandale.nl/gratis-woordenbo ... nis/cliche

Frank Vandenbroucke heeft geen (zwart) geld verbrand.
Ik snap niet goed wat je eigenlijk wil duidelijk maken, hopelijk weet je het zelf wel.
Ik weet wat een cliché is, daarvoor hoef ik geen woordenboek op internet te openen.
Als mensen het telkens hebben over VDB als geldverbrander dan is dit een cliché, los van het gegeven of hij het al of niet heeft gedaan, het telkenmale herhalen in om het even welke context is een gemeenplaats of dooddoener of ... daar komt hij ... cliché. Laten we het daarbij laten en terug naar het onderwerp gaan.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

136 berichten
  • Pagina 2 van 10
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 10
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy