Welke bank best voor (gratis) fondsen?
TIP
Re: Welke banken gratis fondsen + screenshot
DB is geen grootbank dan?
neen DB Belgie is geen grootbank.
Waarom niet eerst kijken als je het fonds niet vind bij de giro?
Hier spreek je over distributievrije fondsen waar het vergoedings percentage lager ligt verder is het het zelfde fonds.
Een voorbeeld Ethna-AKTIV T = LU0431139764 vergoeding 1,88%
Ethna-AKTIV SIA-T =LU0841179863 vergoeding 1,26%
Toch een verschil van 0,62% op jaarbasis voor exact het zelfde fonds
Hier spreek je over distributievrije fondsen waar het vergoedings percentage lager ligt verder is het het zelfde fonds.
Een voorbeeld Ethna-AKTIV T = LU0431139764 vergoeding 1,88%
Ethna-AKTIV SIA-T =LU0841179863 vergoeding 1,26%
Toch een verschil van 0,62% op jaarbasis voor exact het zelfde fonds
ook nog als die €8 per lijn wordt meegerekend?stany schreef: - periodiek beleggen bij DB altijd interessant alleen al maar om geen instapkosten te betalen op Carmignac, Ethna... + regelmatig acties zoals een premie van 100 EUR.
als je aan de actie deelneemt en je koopt voor eender welk bedrag één fonds bv. Carmignac Patrimoine dan bespaar je sowieso al 1% op de instapkosten en een cashback van 100 EUR. Door die 100 EUR. is de bewaarkost gedekt voor de volgende 12 jaar.
Dat is juist, maar wem als je er van uit gaat dat je maar in 1 fonds belegt.
"Er is slechts één terugbetaling mogelijk per bankrelatie"
Misschien een linkje naar die 1% promo, want vind hem niet direct terug.
"Er is slechts één terugbetaling mogelijk per bankrelatie"
Misschien een linkje naar die 1% promo, want vind hem niet direct terug.
@tr1981
https://public.deutschebank.be/nl/speci ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://public.deutschebank.be/nl/speci ... ingen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
aha, goed naast gekeken 
merci!
toch denk ik dat door dat bewaarloon het minder interessant is om bij DB maandelijks een kleine som (€50 à € 100) te beleggen.
Ik zie het tegendeel graag bewezen natuurlijk.
merci!
toch denk ik dat door dat bewaarloon het minder interessant is om bij DB maandelijks een kleine som (€50 à € 100) te beleggen.
Ik zie het tegendeel graag bewezen natuurlijk.
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Loopt die actie 100 euro nog? Linkje?
Re: Welke bank best voor (gratis) fondsen?
een paar vraagjes ivm met DB :
Heb je bij DB gratis zicht en spaarrekening?
kan je alles online regelen?
Zijn er regelmatig van die acties of is dat 1x per jaar of zo?
Heb je bij DB gratis zicht en spaarrekening?
kan je alles online regelen?
Zijn er regelmatig van die acties of is dat 1x per jaar of zo?
1. gratis spaarrekening en zichtrekening, gratis bankkaart en kredietkaart (master card)
2. je kan alles on line regelen. Wat betreft de speciale acties 3% gedurende 6 maanden of 4% gedurende 4 maanden, dan hebben ze graag dat je eens langskomt om kennis te maken. eens je klant bent en je wenst deel te nemen aan een actie, dan kan dat ook telefonisch.
3. er zijn constant acties o.a. de 3% en de 4%, 1% cashback bij belegging bij vers geld, 100 EUR. cashback bij periodieke belegging, geen instapkosten op +/- 90% van de fondsen, voor de andere 10% geen instapkosten als je ze aankoopt via een periodieke belegging.
Dat is alleszins de ervaring die ik heb.
2. je kan alles on line regelen. Wat betreft de speciale acties 3% gedurende 6 maanden of 4% gedurende 4 maanden, dan hebben ze graag dat je eens langskomt om kennis te maken. eens je klant bent en je wenst deel te nemen aan een actie, dan kan dat ook telefonisch.
3. er zijn constant acties o.a. de 3% en de 4%, 1% cashback bij belegging bij vers geld, 100 EUR. cashback bij periodieke belegging, geen instapkosten op +/- 90% van de fondsen, voor de andere 10% geen instapkosten als je ze aankoopt via een periodieke belegging.
Dat is alleszins de ervaring die ik heb.
Stel dat je maandelijks € 100 wil beleggen. Is KeyTrade met zijn KeyPlan eigenlijk de enige waar je periodiek kan beleggen en die € 100 kan verdelen over verschillende fondsen?