Wouter Beke zijn welverdiende C4 ?
Wouter Beke zijn welverdiende C4 ?
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/politi ... spartandhp
Ze zouden beter eens een grote uitroeiing houden onder de politiekers
Re: Wouter Beke zijn welverdiende C4 ?
Het cd&v bashen is weer begonnen.
Als het niet Kris Peeters is, dan maar Beke nemen.
Ongepast om nu te reageren. Wacht tot de crisis over is en maak dan de afrekeningen.
Onthoud ook wie (ongemeen) hard uithaalt in de pers en niets doet voor de rest.
Als het niet Kris Peeters is, dan maar Beke nemen.
Ongepast om nu te reageren. Wacht tot de crisis over is en maak dan de afrekeningen.
Onthoud ook wie (ongemeen) hard uithaalt in de pers en niets doet voor de rest.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
paul schreef: ↑8 april 2020, 11:23 https://www.msn.com/nl-be/nieuws/politi ... spartandhp
Al eens gedacht hoeveel ze gaan uitsparen aan pensioen.
Al eens gedacht hoeveel ze gaan graaien via successie.
Politiekers he.
Nog een paar golven en vergrijzings probleem is al een stuk opgelost.
Maar alle gekheid op een stokje ,zouden ze die rusthuizen welbewust vergeten zijn.
Toch maar een parlementaire onderzoeks commissie oprichten na Corona ?
Tjeven en Blauwen en Zwarte tjeven en hun besparingen van de afgelopen jaren.
Estate Guru believer.
Inderdaad, na Peeters toont Beke zijn incompetentie. Keuze genoeg bij CD&V
Die mens doet zijn best ,dat is alles wat ik wil zeggen.
Volledig akkoord. Hij doet zijn best met de middelen die er zijn. Wie zal de volgende zijn waarop er kritiek zal zijn?
Pieter De Crem?
Zijn best doen
Zich wegsteken achter heb het niet om te testen.
Wie was zijn voorganger , zijn partijgenoot Van Deurzen.
Of zouden die niet tegen elkaar spreken.
Nu de pattatten uit het vuur halen voor falen van vorige daar wordt hij dik voor betaald.
En dan zeggen doet zijn best ?
Voor alles is een diploma vereist , voor politiekers niet van toepassing.
Morgen minister van welzijn , over morgen financieen zou minister zijn dan toch zo een moeilijke job zijn.
In slechte tijden jammer C4 is hier zijn verantwoordelijkheid nemen van falen.
Of zijn ouderen in deze maatschappij overbodig ?
In verleden hebben 2 ministers ontslag genomen omdat er ene ging lopen uit een gerechtsgebouw.
Estate Guru believer.
Let er eens op; W. Beke zal NOOIT direkt op een vraag antwoorden, steeds begint hij rond de pot te draaien om alzo de vraag te ontwijken.
In dit geval heeft hij een goede meesteres aan miss Piggy, die vertelde enkele weken geleden ook dat ze er klaar voor waren. Zie die persconferentie nog voor mij.
Na zoveel weken is gebleken hoe klaar ze waren, wat mij betreft mag gans dat zootje ter verantwoording worden geroepen. En inderdaad in de privé zou dit clubje reeds C4 hebben ontvangen.
Eén ding is spijtig, we zitten er wel mee en bij de volgende verkiezingen zijn ze weer kandidaat om postjes in te nemen tenware de kiezer deze keer niet vergeet?
In dit geval heeft hij een goede meesteres aan miss Piggy, die vertelde enkele weken geleden ook dat ze er klaar voor waren. Zie die persconferentie nog voor mij.
Na zoveel weken is gebleken hoe klaar ze waren, wat mij betreft mag gans dat zootje ter verantwoording worden geroepen. En inderdaad in de privé zou dit clubje reeds C4 hebben ontvangen.
Eén ding is spijtig, we zitten er wel mee en bij de volgende verkiezingen zijn ze weer kandidaat om postjes in te nemen tenware de kiezer deze keer niet vergeet?
Je kan hier op iedereen van de regering schieten. Terecht of niet, daarvoor ken ik er mss allemaal niet te veel van.
De enige vraag die ik mij stel is of er dubbele agenda's geweest zijn.
Wou men ergens eens schifting maken of niet.
In NL kijken ze al niet meer om naar hoogbejaarden. Hebben ze deze lijn doorgetrokken naar de rusthuizen?
De enige vraag die ik mij stel is of er dubbele agenda's geweest zijn.
Wou men ergens eens schifting maken of niet.
In NL kijken ze al niet meer om naar hoogbejaarden. Hebben ze deze lijn doorgetrokken naar de rusthuizen?
misschien zitten er hier mensen bij die politiek spelletje spelen en niet nauwkeurig kunnen nadenken.
"In verleden hebben 2 ministers ontslag genomen omdat er ene ging lopen uit een gerechtsgebouw."
Klopt dat is ministeriele verantwoordelijkheid, ook al kunnen ze er zelf niet aan doen
@Beke , waar wacht je op
??
Je ereloon wordt toch enkele jaren doorbetaald
Klopt dat is ministeriele verantwoordelijkheid, ook al kunnen ze er zelf niet aan doen
@Beke , waar wacht je op
Je ereloon wordt toch enkele jaren doorbetaald
Als hoofdverpleegkundige in een woonzorgcentrum zag ik al vele jaren bezuinigingen elkaar opvolgen.
waar zat de verontwaardiging toen?
Dezelfde bejaarden die toen teveel geld kostten worden nu ineens volgens velen verwaarloosd?
Onze maatschappij is zeer selectief in zijn verontwaardiging. en niet te verklaren.
Alle miljarden die we nu met ons allen nog 20 jaar moeten afbetalen worden eigenlijk bijna enkel uitgegeven om het aantal overlijdens bij de meest kwetsbare groep, de bejaarden te beschermen.
De groep waar er 90% van de corona - doden vallen.
Waarom de voorbije 10 jaar geen extra geld aan bejaardenzorg uitgegeven werd is dus niet verklaarbaar als we deze generatie toch zo belangrijk vinden om de toekomst van verschillende generaties eraan op te offeren???
De politiek heeft altijd al wel veel zinloos geld aan bejaardenzorg uitgegeven door de euthanasieregels niet te willen versoepelen, middelen die verspild werden aan mensen die zelf niet meer wensten te leven of die geen enkele kwaliteit van leven meer hadden. Geld dat beter besteed kon worden. Logica rond ouderenzorg is compleet zoek. Ook nu weer dus.
Jaren van verkeerde investeringen en ook verkeerde bezuinigingen .
Blijft ook de vraag wat je dan gaat doen met positieve testen bij al het zorgpersoneel als je die gaat testen. allen thuis laten wordt onmogelijk dus moeten ze blijven werken dus is testen overbodig.
Iedereen dient zich te gedragen alsof hij positief getest is, want vandaag negatief kan evengoed morgen toch positief zijn, alle testen in bejaardenzorg zijn weggegooid geld uit massahysterie.
Er zit zoals in mijn bijdrage hier geen enkele logische lijn in, enkel een hoop bedenkingen.
waar zat de verontwaardiging toen?
Dezelfde bejaarden die toen teveel geld kostten worden nu ineens volgens velen verwaarloosd?
Onze maatschappij is zeer selectief in zijn verontwaardiging. en niet te verklaren.
Alle miljarden die we nu met ons allen nog 20 jaar moeten afbetalen worden eigenlijk bijna enkel uitgegeven om het aantal overlijdens bij de meest kwetsbare groep, de bejaarden te beschermen.
De groep waar er 90% van de corona - doden vallen.
Waarom de voorbije 10 jaar geen extra geld aan bejaardenzorg uitgegeven werd is dus niet verklaarbaar als we deze generatie toch zo belangrijk vinden om de toekomst van verschillende generaties eraan op te offeren???
De politiek heeft altijd al wel veel zinloos geld aan bejaardenzorg uitgegeven door de euthanasieregels niet te willen versoepelen, middelen die verspild werden aan mensen die zelf niet meer wensten te leven of die geen enkele kwaliteit van leven meer hadden. Geld dat beter besteed kon worden. Logica rond ouderenzorg is compleet zoek. Ook nu weer dus.
Jaren van verkeerde investeringen en ook verkeerde bezuinigingen .
Blijft ook de vraag wat je dan gaat doen met positieve testen bij al het zorgpersoneel als je die gaat testen. allen thuis laten wordt onmogelijk dus moeten ze blijven werken dus is testen overbodig.
Iedereen dient zich te gedragen alsof hij positief getest is, want vandaag negatief kan evengoed morgen toch positief zijn, alle testen in bejaardenzorg zijn weggegooid geld uit massahysterie.
Er zit zoals in mijn bijdrage hier geen enkele logische lijn in, enkel een hoop bedenkingen.
Euthanasie is voor de aanhangers van Rooms gewoon onbespreekbaar.
De winkel van de kerkfabrieken ( ziekenhuizen ) moet blijven draaien.
Welke middelen ze gebruiken om euthanasie te voorkomen.
Rechts zaak als vb van februari.
Mijn eigen papieren en die van echtgenote zijn in orde hoor.
Geen geld ( budget ) verkwisting voor de volgende generatie.
Hopelijk gaan de Roomse aanhangers eens eindelijk inzien dat sommige zaken gewoon voorbij gestreefd zijn.
En voor de rest moet Beke maar zijn verantwoordelijkheid nemen.
Als er geen centen zijn voor zijn beleid ofwel centen vragen ofwel bedanken voor de job.
De winkel van de kerkfabrieken ( ziekenhuizen ) moet blijven draaien.
Welke middelen ze gebruiken om euthanasie te voorkomen.
Rechts zaak als vb van februari.
Mijn eigen papieren en die van echtgenote zijn in orde hoor.
Geen geld ( budget ) verkwisting voor de volgende generatie.
Hopelijk gaan de Roomse aanhangers eens eindelijk inzien dat sommige zaken gewoon voorbij gestreefd zijn.
En voor de rest moet Beke maar zijn verantwoordelijkheid nemen.
Als er geen centen zijn voor zijn beleid ofwel centen vragen ofwel bedanken voor de job.
Estate Guru believer.
hopelijk moet jij mij nooit verzorgen als ik oud ben ,dat is verontrustwekkend die tekst voor oude mensen.