Problemen met Payconiq-app
Geplaatst: 8 april 2023, 12:01
Hallo,
Ik weet niet helemaal zeker of deze vraag op de juiste plek staat in het forum.
Gisterenavond heb ik een update gekregen van de Payconiq-app. Ik moest binnen de 5 dagen mijn account koppelen. Daarvoor moet je je telefoonnummer opgeven.
Die melding overheerste alles, dus ik begin die procedure. Alleen... Na stap 1 zit ik al vast. Ik voer mijn telefoonnummer in, maar krijg steeds de melding:
"Je account kon niet gelinkt worden. Er ging iets mis bij het koppelen van je account. Gelieve opnieuw te proberen."
Ik heb ondertussen de app al helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar kom steeds op hetzelfde probleem. Als klant van Keytrade is dat zeer vervelend want in de app van Keytrade zit er geen optie om online betalingen te verrichten.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of die een oplossing hebben?
Voor wie zijn app nog niet heeft geupdate: best nog even wachten :-)
Ik weet niet helemaal zeker of deze vraag op de juiste plek staat in het forum.
Gisterenavond heb ik een update gekregen van de Payconiq-app. Ik moest binnen de 5 dagen mijn account koppelen. Daarvoor moet je je telefoonnummer opgeven.
Die melding overheerste alles, dus ik begin die procedure. Alleen... Na stap 1 zit ik al vast. Ik voer mijn telefoonnummer in, maar krijg steeds de melding:
"Je account kon niet gelinkt worden. Er ging iets mis bij het koppelen van je account. Gelieve opnieuw te proberen."
Ik heb ondertussen de app al helemaal opnieuw geïnstalleerd, maar kom steeds op hetzelfde probleem. Als klant van Keytrade is dat zeer vervelend want in de app van Keytrade zit er geen optie om online betalingen te verrichten.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben? Of die een oplossing hebben?
Voor wie zijn app nog niet heeft geupdate: best nog even wachten :-)