Geldmarkt fondsen/ETFs die niet negatief yielden
TIP
Geldmarkt fondsen/ETFs die niet negatief yielden
Heb uurtje zitten kijken naar obligatie fondsen, ETFS en defensieve mixfondsen en vind op eerste zicht geen enkele meer die dit jaar positief staat wat nogmaals aangeeft dat met bonds blijkbaar alleen nog geld verloren kan worden.
Wou toch eens vragen of iemand nog betrouwbare ETFs of (mix)fondsen kan vinden waar je geld kan parkeren. Dus niet bedoelt om veel winst te maken, zelfs een klein beetje boven 0% is genoeg als maar niet negatief is. Ben niet op zoek naar nog ergens een bankrekening.
Wou toch eens vragen of iemand nog betrouwbare ETFs of (mix)fondsen kan vinden waar je geld kan parkeren. Dus niet bedoelt om veel winst te maken, zelfs een klein beetje boven 0% is genoeg als maar niet negatief is. Ben niet op zoek naar nog ergens een bankrekening.
Re: Geldmarkt fondsen/ETFs die niet negatief yielden
Zit het antwoord niet vervat in je vraag?
Elke bank heeft wel "moneymarket" fondsen. Die doen bina niks anders dan (erg) gestaag te stijgen. Of zie ik dat fout?
Elke bank heeft wel "moneymarket" fondsen. Die doen bina niks anders dan (erg) gestaag te stijgen. Of zie ik dat fout?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@jupi kan je mss voorbeeld geven van wat je bedoelt? Zoek dus wel ETFs of fondsen en geen bankproducten die onder dezelfde 100.000 EUR deposito-bescherming vallen als de bankrekening.
Kan je hier een voorbeeld van geven. Ik ken geen Euro money market fonds dat de voorbije periode geen verlies heeft geleden.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Dacht aan zoiets:
Candriam Money Market Euro Classique
Maar zie nu dat deze ook verlies lijdt, paar jaar na elkaar al.
Heb zelf zoets in dollar, vandaar dat ik er spontaan aan dacht. Was dus niet goed.
Sorry
Candriam Money Market Euro Classique
Maar zie nu dat deze ook verlies lijdt, paar jaar na elkaar al.
Heb zelf zoets in dollar, vandaar dat ik er spontaan aan dacht. Was dus niet goed.
Sorry
voor 1 keer is het goed jupi
fake news is niet toegelaten hier
antwoord zit inderdaad in de vraag.06
fake news is niet toegelaten hier
antwoord zit inderdaad in de vraag.06
Hoe bedoel je? Kan je iets concreter zijn aub
Gegeven het verloop van de Euro korte termijn rente in het recente verleden,
zou het heel verwonderlijk zijn nadien een money market fonds geen verlies zou gelden hebben in het recente verleden.
zou het heel verwonderlijk zijn nadien een money market fonds geen verlies zou gelden hebben in het recente verleden.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.