dexia 2,5 proc netto
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
dexia 2,5 proc netto
op een hoogrentende rekening. beperkte periode. Wisten jullie dat?
Re: dexia 2,5 proc netto
Link?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen link. W geen promotie rond gemaakt. In afspraak met agent. Enkel voor vers geld bij Dexia. Moet wel een jaar blijven staan.
Een gewoon 083 spaarrekening (boekje)
smoeltje schreef:Geen link. W geen promotie rond gemaakt. In afspraak met agent. Enkel voor vers geld bij Dexia. Moet wel een jaar blijven staan.
K zal eens bij mijn ex-dexia-agent in mijn gemeente navragen (in het brusselse)...
en laat jullie weten wat hij antwoordde...
en laat jullie weten wat hij antwoordde...
VERS geld,het is weer zover.smoeltje schreef:Geen link. W geen promotie rond gemaakt. In afspraak met agent. Enkel voor vers geld bij Dexia. Moet wel een jaar blijven staan.
Met die nieuwe spaarregeling moet er voor het volledige bedrag op één spaarrekening dezelfde intrest worden gegeven.
Als je oud en vers geld gelijktijdig op je spaarekening hebt staan, dan raken ze m.i. in de knoei met de regelementering.
Klopt, indien die spaarrekening dezelfde naam draagt dan is dit een overtreding (vandaar dat ze er wrs geen reclame mee maken).paul schreef:VERS geld,het is weer zover.smoeltje schreef:Geen link. W geen promotie rond gemaakt. In afspraak met agent. Enkel voor vers geld bij Dexia. Moet wel een jaar blijven staan.
Met die nieuwe spaarregeling moet er voor het volledige bedrag op één spaarrekening dezelfde intrest worden gegeven.
Als je oud en vers geld gelijktijdig op je spaarekening hebt staan, dan raken ze m.i. in de knoei met de regelementering.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Een mondeling woord is toch raar hè !!!!!!
zou toch eerst iets op papier willen zien
inderdaad Vike, ik vind het ook maar raarVike schreef:Een mondeling woord is toch raar hè !!!!!!
Ok dan ongelovige Thomassen. Ga gewoon even naar je agent.
Ik heb toch lekker ingetekend.
Ik wou jullie maar deelgenoot maken hé. Toch lief van mij
Ik heb toch lekker ingetekend.
Ik wou jullie maar deelgenoot maken hé. Toch lief van mij
hallo smoeltje
kan je wat meer informatie geven over dit product?
is het een spaarrekening of termijnrekening?
wat is de exacte rentevoet?
kan je wat meer informatie geven over dit product?
is het een spaarrekening of termijnrekening?
wat is de exacte rentevoet?
"Geen link. W geen promotie rond gemaakt. In afspraak met agent. Enkel voor vers geld bij Dexia. Moet wel een jaar blijven staan.
Een gewoon 083 spaarrekening (boekje)"
Daaruit kan mogelijk afgeleid worden dat het mogelijk een gereglementeerde rekening is. Veel info gaan ze daar mogelijk niet over lossen omdat het op het randje af van het toelaatbare is. Omdat men met die nieuwe spaarrgeleling slechts één percentage mag toekennen op één boekje ( oud of vers geld ).
Lijkt mij wel een heel bizzarre situatie, en in hoeverre gaan ze hun mondelinge belofte wel houden ?
Een gewoon 083 spaarrekening (boekje)"
Daaruit kan mogelijk afgeleid worden dat het mogelijk een gereglementeerde rekening is. Veel info gaan ze daar mogelijk niet over lossen omdat het op het randje af van het toelaatbare is. Omdat men met die nieuwe spaarrgeleling slechts één percentage mag toekennen op één boekje ( oud of vers geld ).
Lijkt mij wel een heel bizzarre situatie, en in hoeverre gaan ze hun mondelinge belofte wel houden ?
Enkele jaren geleden gebeurde het toch regelmatig wanneer je een aanzienlijke som had men "onder den toog" wel iets meer kon geven dan de officiele tarieven.Je moest er wel een stevig potje over zagen en uw boeltje halveling laten overzetten naar een andere bank.Toen kreeg je al eens iets meer.Al was het maar een korting in de jaarlijkse kosten of in beleggingen.Nightwolf schreef:inderdaad Vike, ik vind het ook maar raarVike schreef:Een mondeling woord is toch raar hè !!!!!!
ik begrijp soms niet, dat er hier veel gepalaverd wordt en dan denk ik: grijp de telefoon en bel dexia op (of een dexia-kantoor bij je om de hoek)... en met die gegevens kan men dan in het forum komen.
ik belde het callcenter donderdag - de man wist wist van niks. hij informeerde zich en zou me de volg. dag terugbellen, wat hij ook deed - via voice-mail. inderdaad, intekenen kan via je dexia-agent. 2,50% (1,5 % getr.premie en 1 % basis) - ok, de basisrente kan elk moment vallen , nie' waar, dat zijn we ondertussen allang gewoon. ach ja: de dexia-callcenter-man zei: het is een aanbieding die tot eind sept. loopt. het is een hoogrentende rekening.
met je dexia-agent bespreken.......1 jaar laten staan. in ieder gaval: de agent kan dan nog heel precies zeggen, hoe het loopt. ik wou gisteren, vriidag, bij de dexiabank om de hoek bellen, jammer, vergeten...volgende week dus.
ik belde het callcenter donderdag - de man wist wist van niks. hij informeerde zich en zou me de volg. dag terugbellen, wat hij ook deed - via voice-mail. inderdaad, intekenen kan via je dexia-agent. 2,50% (1,5 % getr.premie en 1 % basis) - ok, de basisrente kan elk moment vallen , nie' waar, dat zijn we ondertussen allang gewoon. ach ja: de dexia-callcenter-man zei: het is een aanbieding die tot eind sept. loopt. het is een hoogrentende rekening.
met je dexia-agent bespreken.......1 jaar laten staan. in ieder gaval: de agent kan dan nog heel precies zeggen, hoe het loopt. ik wou gisteren, vriidag, bij de dexiabank om de hoek bellen, jammer, vergeten...volgende week dus.
Omdat ING staatsteun heeft gekregen, maar dochter Recordbank niet de hoogste rente in belgie bieden van de europese commissie.
Zou Dexia daarom ook alles zo in het geniep proberen te doen, omdat het misschien niet van Europa mag.
Het is wel heel raar dat een bank geen paginagrote reclame maakt, als ze dan toch de hoogste rente aanbieden.
Hier klopt ergens iets niet.
Zou Dexia daarom ook alles zo in het geniep proberen te doen, omdat het misschien niet van Europa mag.
Het is wel heel raar dat een bank geen paginagrote reclame maakt, als ze dan toch de hoogste rente aanbieden.
Hier klopt ergens iets niet.