dexia credit local
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
dexia credit local
Goede avond!
mijn bank belde me vandaag met de info dat ze DEXIA CREDIT LOCAL op de secundaire markt verkochten!
Dit aan 5.375% min ca 2.8% instap+beurstaks+curtage.
Looptijd : tot 7/2014 met jaarlijkse coupon.
Dit klinkt interessant, doch ik vind niet veel terug hierover op internet.
Iemand info ??
bedanklt!
mijn bank belde me vandaag met de info dat ze DEXIA CREDIT LOCAL op de secundaire markt verkochten!
Dit aan 5.375% min ca 2.8% instap+beurstaks+curtage.
Looptijd : tot 7/2014 met jaarlijkse coupon.
Dit klinkt interessant, doch ik vind niet veel terug hierover op internet.
Iemand info ??
bedanklt!
Re: dexia credit local
Vermoedelijk gaat het hier over de notes met isin code XS0440007176.
Handelt momenteel aan ongeveer 102,4%, wat overeenkomt met een bruto rendement van ongeveer 4,50%.
Opmerkelijk is dat deze note een goede maand geleden nog handelde aan 99,97% (op 13/01), wie toen kocht geeft een rendement van 5,375%.
Dexia notes hebben de neiging sterk te schommelen met iedere uitbraak van paniek op de financiële markten. Ik zou je dan ook aanraden om nu niet te kopen. Ik ben er bijna zeker van dat in de komende maanden de paniek nog wel eens zal toeslaan. Dan moet je kopen (best onder 100%).
Handelt momenteel aan ongeveer 102,4%, wat overeenkomt met een bruto rendement van ongeveer 4,50%.
Opmerkelijk is dat deze note een goede maand geleden nog handelde aan 99,97% (op 13/01), wie toen kocht geeft een rendement van 5,375%.
Dexia notes hebben de neiging sterk te schommelen met iedere uitbraak van paniek op de financiële markten. Ik zou je dan ook aanraden om nu niet te kopen. Ik ben er bijna zeker van dat in de komende maanden de paniek nog wel eens zal toeslaan. Dan moet je kopen (best onder 100%).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@robokat
bedankt voor je wijze info. Ik dacht dat dit misschien toch interessanter was als de KBC termijnrekening van 3.5jr voor 3.5%?
ben ik mis ? Wacht ik toch beter af of ?
bedankt voor je wijze info. Ik dacht dat dit misschien toch interessanter was als de KBC termijnrekening van 3.5jr voor 3.5%?
ben ik mis ? Wacht ik toch beter af of ?
Geduld is een mooie zaak.