Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
VISA is gratis eerste jaar. Daarna nog steeds gratis, op voorwaarde van 12 transacties per jaar.
Buy bitcoin
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Mijn vlucht had een vertraging van één dag, en dankzij de gratis Keytrade Visa Platinum-verzekering heb ik een compensatie ontvangen ter vergoeding van een lunch (drank inclusief) voor de mede passagier en mijzelf op de dag vertraging. Best leuk. Die kaart brengt mij dus geld op. Vlucht was betaald met de betreffende visakaart.
Toch een positieve ervaring daar.
3. Waarborg “laattijdig/geannuleerd vertrek”
Vertraging of annulering van de vlucht of de treinverbinding, overboeking
Indien het vertrek van een lijnvlucht of een regelmatige en vaste treinverbinding van een verzekerde persoon 4 uur ofmeer vertraging heeft, of geannuleerd wordt, of indien de
verzekerde persoon niet aan boord wordt gelaten omwille vanoverboeking, en indien de verzekerde persoon binnen de 4 uur volgend op het voorziene vertrekuur geen andere
eismogelijkheid heeft, zal AXA Assistance de verzekerde persoon vergoeden tot maximaal €250 per persoon per reisvoor de redelijke uitgaven gerealiseerd voor de kosten van
maaltijden, hotels en versnaperingen.
Van de luchtvaartmaatschappij heb ik vooralsnog geen compensatie ontvangen; zij beroepen zich op overmacht wegens slechte weersomstandigheden. Ik wacht nog op aanvullende onderbouwing van hun standpunt, maar vrees dat dit weinig perspectief biedt. Mogelijk overweeg ik om een formele klacht in te dienen.
Toch een positieve ervaring daar.
3. Waarborg “laattijdig/geannuleerd vertrek”
Vertraging of annulering van de vlucht of de treinverbinding, overboeking
Indien het vertrek van een lijnvlucht of een regelmatige en vaste treinverbinding van een verzekerde persoon 4 uur ofmeer vertraging heeft, of geannuleerd wordt, of indien de
verzekerde persoon niet aan boord wordt gelaten omwille vanoverboeking, en indien de verzekerde persoon binnen de 4 uur volgend op het voorziene vertrekuur geen andere
eismogelijkheid heeft, zal AXA Assistance de verzekerde persoon vergoeden tot maximaal €250 per persoon per reisvoor de redelijke uitgaven gerealiseerd voor de kosten van
maaltijden, hotels en versnaperingen.
Van de luchtvaartmaatschappij heb ik vooralsnog geen compensatie ontvangen; zij beroepen zich op overmacht wegens slechte weersomstandigheden. Ik wacht nog op aanvullende onderbouwing van hun standpunt, maar vrees dat dit weinig perspectief biedt. Mogelijk overweeg ik om een formele klacht in te dienen.
Dat wordt bij mij elke maand best snel gestort. Op 02/10.ParijsRobaais schreef: ↑4 september 2025, 17:09 Maar ze hebben deze maand wel snel de 5c-actie uitbetaald.
Of het ook het correcte bedrag is, wel...
Meestal kijk ik dat niet echt na maar deze keer wel. Ik had 50 uitgaande verrichtingen, wat €2,50 zou moeten zijn. Er werd maar €2,15 gestort. Het gaat natuurlijk maar om €0,35 maar correct is correct en als ze hier al fouten bij maken, bij wat nog meer? Interestberekening bv.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
voldeed elke transactie aan de voorwaarden? Indien ja, klacht indienen jong.
https://www.keytradebank.be/files/docum ... ent_nl.pdf
Ik denk dat er een beperking is op maar 1x per dag een verrichting naar een zelfde rekening of rekening op je eigen naam. Ik had maar een paar verrichtingen afgelopen maand maar gebruikte de kaart 2x op zelfde dag in de Colruyt (nadat ik iets vergeten was) en de 5 cent-bonus werd ook maar 1x toegekend.Samsara schreef: ↑4 oktober 2025, 01:11Dat wordt bij mij elke maand best snel gestort. Op 02/10.ParijsRobaais schreef: ↑4 september 2025, 17:09 Maar ze hebben deze maand wel snel de 5c-actie uitbetaald.
Of het ook het correcte bedrag is, wel...
Meestal kijk ik dat niet echt na maar deze keer wel. Ik had 50 uitgaande verrichtingen, wat €2,50 zou moeten zijn. Er werd maar €2,15 gestort. Het gaat natuurlijk maar om €0,35 maar correct is correct en als ze hier al fouten bij maken, bij wat nog meer? Interestberekening bv.
Over transacties via Payconiq staat er precies nog niets in die voorwaarden. Misschien ligt het daaraan.tuinder666 schreef: ↑4 oktober 2025, 07:51 voldeed elke transactie aan de voorwaarden? Indien ja, klacht indienen jong.
-
- Newbie
- Contacteer:
En in augustus?Samsara schreef: ↑4 oktober 2025, 01:11Dat wordt bij mij elke maand best snel gestort. Op 02/10.ParijsRobaais schreef: ↑4 september 2025, 17:09 Maar ze hebben deze maand wel snel de 5c-actie uitbetaald.
Samsara schreef: ↑4 oktober 2025, 01:11Of het ook het correcte bedrag is, wel...
Terechte opmerking. Da's mij ook niet helemaal duidelijk.
Welke ervaring is er hier met laattijdige uitbetaling van dividenden door KT?
LGEN betaalde uit op 26/09, tot vandaag nog niets gezien bij KT (op een andere rekening stond het er 26/09 op).
Ik heb al 2 mails gestuurd maar geen enkele reactie gezien. Is dit normaal? Tips?
LGEN betaalde uit op 26/09, tot vandaag nog niets gezien bij KT (op een andere rekening stond het er 26/09 op).
Ik heb al 2 mails gestuurd maar geen enkele reactie gezien. Is dit normaal? Tips?
Neen, toen niet. Maar dat was in mijn geval de eerste keer in vele jaren Keytrade dus dat valt nog wel mee.
En dan zijn er hier forumleden die deze bank bij hoog en bij laag blijven verdedigen en er geen klachten mogen zijn omdat het een gratis bank is en je krijgt waar voor je (niet) betaalt.BeireBierblik schreef: ↑10 oktober 2025, 09:55 Ik vind dat toch wel straf, de verordening over instantbetalingen is aangenomen in februari 2024, dus je kunt bezwaarlijk zeggen dat ze te weinig tijd hebben gekregen om hun systemen aan te passen...
Welkom bij Keytrade.
De bank waar de app wekelijks ge-update moet worden maar desondanks altijd blijft haperen.
De bank waar p2p betalen via Payconiq (meer dan?) een jaar later mogelijk was dan bij andere banken. Nu Payconiq eindelijk wel werkt is er natuurlijk een concurrerende app ''Wero'' welke dan weer niet ondersteunt wordt door Keytrade. Persoonlijk vind ik dat wel behoorlijk irritant, x aantal verschillende apps die dezelfde diensten aanbieden maar niet compatibel zijn met besturingssysteem, bank, etc..., maar goed dat is eigen aan de huidige tijd waarin we leven zeker.
De bank waar de klantendienst enorm traag is, je belooft je te zullen contacteren maar dat uiteindelijk nooit zelf doet. Ik contacteerde ze een week geleden ivm de uitbetaling van de €0,05 maar hoorde ze dus nog niet terug. Een andere case duurde 2 jaar voor het opgelost was.
Er zijn ook wel enkele voordelen:
de € 0,05 per verrichting wat je per maand €2,5 euro kan opleveren en de gratis (wanneer voldoende transacties op jaarbasis) kredietkaarten met interessante verzekeringen.
Of dat opweegt tegen de vele nadelen, is iets om over na te denken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Misschien je prioriteiten eens opnieuw rangschikken ?
De klantendienst contacteren omdat je denkt dat je €0,05 te weinig bonus gekregen hebt ? Serieus ?
De klantendienst contacteren omdat je denkt dat je €0,05 te weinig bonus gekregen hebt ? Serieus ?

€0,35 om precies te zijn.EarthNvstr1 schreef: ↑11 oktober 2025, 23:15 Misschien je prioriteiten eens opnieuw rangschikken ?
De klantendienst contacteren om dat je denkt dat je €0,05 te weinig bonus gekregen hebt ? Serieus ?![]()
Correct is correct.
En wat jij daarvan vindt laat me volledig koud.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Tja, "correct is correct" zal de klantendienst wellicht ook zeggen als blijkt dat de vergissing toch 0,05 was ipv 0,35 als ze ooit deze case gaan willen behandelen.Samsara schreef: ↑11 oktober 2025, 23:18€0,35 om precies te zijn.EarthNvstr1 schreef: ↑11 oktober 2025, 23:15 Misschien je prioriteiten eens opnieuw rangschikken ?
De klantendienst contacteren om dat je denkt dat je €0,05 te weinig bonus gekregen hebt ? Serieus ?![]()
Correct is correct.

- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker
Ik zou ze aangetekend in gebreke stellen ...Samsara schreef: ↑11 oktober 2025, 23:18€0,35 om precies te zijn.EarthNvstr1 schreef: ↑11 oktober 2025, 23:15 Misschien je prioriteiten eens opnieuw rangschikken ?
Correct is correct.
En wat jij daarvan vindt laat me volledig koud.![]()

Make Spaargids " Great Again ! "