Welke aandelen bij een correctie ?
TIP
Welke aandelen bij een correctie ?
Door het jaar wordt er vaak over gesproken maar het blijft altijd lastig om bij een correctie de echte stabiele waardevolle topaandelen aan een mooie prijs op te pikken.
Bij een correctie pik ik sowieso vaste etf's waarden op maar welke aandelen moet je nu echt in portefeuille nemen als ze een koopje zijn.
Ik denk momenteel voor US aan :
Microsoft
Berkshire
Johnson & Johnson
Amazon
KO
Europa
KBC
Ageas
UCB/Tubize
Lotus
AVH
Siemens AG
SAP
Brederode
Sofina
Bij een correctie pik ik sowieso vaste etf's waarden op maar welke aandelen moet je nu echt in portefeuille nemen als ze een koopje zijn.
Ik denk momenteel voor US aan :
Microsoft
Berkshire
Johnson & Johnson
Amazon
KO
Europa
KBC
Ageas
UCB/Tubize
Lotus
AVH
Siemens AG
SAP
Brederode
Sofina
Re: Welke aandelen bij een correctie ?
Ik ga dan ook naar Investor AB en JP Morgan Chase kijken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Philip Morris International Inc.
Berkshire
Lotus
Brederode
Sofina
Berkshire
Lotus
Brederode
Sofina
Ik ben van mening dat je pas weet wat je moet kopen wanneer je duidelijk begrijpt waarom er een correctie heeft plaatsgevonden. Is die veroorzaakt door economische factoren, politieke spanningen, oorlog, een ramp ..... of iets anders.
Vandaag mooie correctie gezien van Bekaert alvast.
Lotus, en ucb.
Moeilijk. ucb met een KW van 33 (pakweg 7.5€ nettowinst in 2025), Lotus zit nu nog aan een KW 40 (heb de winst van 2024 *1.1 gedaan). Nieuwe fabriek bij Lotus. Oké; maar zit dat al in de koers? 'k Zou toch denken van wel, 't is geen staatsgeheim.
2 dure aandelen dus.
Bij tubize is 't op 2 gedachten hinken. Onderwaardering/overname (onwaarschijnlijk, maar 't kan - fusie ook bvb.) of bij correctie mee met ucb de dieperik in.
Moeilijk. ucb met een KW van 33 (pakweg 7.5€ nettowinst in 2025), Lotus zit nu nog aan een KW 40 (heb de winst van 2024 *1.1 gedaan). Nieuwe fabriek bij Lotus. Oké; maar zit dat al in de koers? 'k Zou toch denken van wel, 't is geen staatsgeheim.
2 dure aandelen dus.
Bij tubize is 't op 2 gedachten hinken. Onderwaardering/overname (onwaarschijnlijk, maar 't kan - fusie ook bvb.) of bij correctie mee met ucb de dieperik in.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
umicore/J.Matthey
mirion tech
aperam
dowa holdings
boliden
aurubis
mirion tech
aperam
dowa holdings
boliden
aurubis
Het antwoord moet zijn: GEEN.
Gewoon short futures.
Gewoon short futures.
Gezonde correctie bij UCB, Tubize, dat zien we heel graag.
Géén, afblijven, 2026 wordt zwaar denk ik. Defensief, niet-cyclisch...
Gewoon instappen in de wereldindex en s&p/ nasdaq...
90 percent van beleggers verslaat immers op de lange termijn de index...wat geeft je het zelfvertrouwen dat jij bij de top 10 percent zal behoren?...keep it simple...
90 percent van beleggers verslaat immers op de lange termijn de index...wat geeft je het zelfvertrouwen dat jij bij de top 10 percent zal behoren?...keep it simple...
Gewoon instappen in de wereldindex en s&p/ nasdaq...
90 percent van beleggers verslaat immers de index op de lange termijn niet...wat geeft je het zelfvertrouwen dat jij bij de top 10 percent zal behoren?...keep it simple...
90 percent van beleggers verslaat immers de index op de lange termijn niet...wat geeft je het zelfvertrouwen dat jij bij de top 10 percent zal behoren?...keep it simple...
Klopt, lees anders even het boek god dobbelt niet op de beurs.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Dan moet je goed kunnen timen of je verzuipt in een short squeeze.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.