SAXO OLO beurstaks - INCOMPETENTIE of ????
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
SAXO OLO beurstaks - INCOMPETENTIE of ????
Daarjuist merk ik dat SAXO bij invoeren order op OLO1.25%22APR2033 ISIN BE0000346552 beurstaks 0.12% aanrekent.
EURONEXT: https://live.euronext.com/fr/product/bo ... nformation
Order niet bevestgd en na vele pogingen doorverbonden met een echte persoon via de chat.
Deze zegt na nazicht dat voor dit type effect beurstaks van toepassing is. Ik ben redelijk zeker dat "OLO1.25%22APR2033" een OLO is en dus geen beurstaks. Persoon saxo chat houdt voet bij stuk.
Bolero rekent geen beurstaks aan. Dan maar Boldero: iets meer makelaarsloon, betere prijs waarschijnlijk, en geen beurstaks...
EURONEXT: https://live.euronext.com/fr/product/bo ... nformation
Order niet bevestgd en na vele pogingen doorverbonden met een echte persoon via de chat.
Deze zegt na nazicht dat voor dit type effect beurstaks van toepassing is. Ik ben redelijk zeker dat "OLO1.25%22APR2033" een OLO is en dus geen beurstaks. Persoon saxo chat houdt voet bij stuk.
Bolero rekent geen beurstaks aan. Dan maar Boldero: iets meer makelaarsloon, betere prijs waarschijnlijk, en geen beurstaks...
Re: SAXO OLO beurstaks - INCOMPETENTIE of ????
Dat krijg je met die fiscale koterij, zal nog erger worden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Fiscale koterij... Ja en neen.
De chatbot van saxo antwoord zelf geen beurstaks voor olo. En de naam van de obligatie is OLO1.25%22APR2033
Wat moet je als werknemer van Saxo nog meer weten... Ga er mij niet verder moe in maken, geld naar bolero, toch veel professioneler.
De chatbot van saxo antwoord zelf geen beurstaks voor olo. En de naam van de obligatie is OLO1.25%22APR2033
Wat moet je als werknemer van Saxo nog meer weten... Ga er mij niet verder moe in maken, geld naar bolero, toch veel professioneler.
Belgische staatsobligaties (OLO's) zijn vrijgesteld van TOB, net als Franse, Nederlandse, Duitse staatsobligaties.
Bolero (KBC) heeft dat destijds (2023) rechtgezet voor mij voor mijn Franse en Duitse staatsobligaties die ik gekocht had.
Bolero (KBC) heeft dat destijds (2023) rechtgezet voor mij voor mijn Franse en Duitse staatsobligaties die ik gekocht had.
Maar waarom je geld 8 jaar vastzetten aan 2,3%?
Je moet ze geen 8 jaar bijhouden.
Staan nu 1.5pct hoger
Staan nu 1.5pct hoger
Gewoon een alternatief voor termijnrekening met hoger rendement, en met een optie om gelijk wanneer uit te stappen, (al dan niet met verlies, of winst).