De Beurs vandaag part 2
TIP
Re: De Beurs vandaag part 2
Den Danny slaat de bal al wel eens een keer meer mis, maar zelfs een kapotte klok staat altijd wel een keer juist.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ik heb meer vertrouwen in de media geile VTM beursgoeroe Paul D'Hoore. Vooral zijn picks hebben het opnieuw zéér goed gedaan voor... Shorters. Als er inverse tracker bestond die de voorspellingen volgde van hem, zou ik meteen een pakketje kopen.
Die man is even geschift als de zender die zijn voorspellingen uit zendt.
Dan had niemand iets gezien en was er niets aan de hand.
Als euroclear het geld van de russen zou uitdelen aan lidstaten van de eu, dan zouden de russen als blijk van dankbaarheid wel grotere "cadeaus" sturen dan drones.
Toch wel straf dat net de Duitsers ons moeten komen helpen met afweerapparatuur. Nog geen 100 jaar geleden sloegen we elkaar de kop in en nu zijn we beste vriendjes.
Volgens een bepaald (tijdelijk) verbannen sujet is dat net wat we zouden moeten doen. Misschien vallen er dan inderdaad andere dingen uit de lucht dan drones.
Waarom zouden we moeilijk doen over een lening aan Oekraïne? 170 miljard euro lijkt veel, maar voor de hele EU is dat bijna niets — zo’n 200 euro per inwoner. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het per se Russisch geld moet zijn.
De EU landen gaan honderden miljarden extra besteden aan defensie. Het lijkt dan ook logischer om een deel van die middelen te investeren in de Oekraïense verdediging, in plaats van een resem gevechtsvliegtuigen van miljarden euro’s waarmee we hier nog geen drone van duizend euro mee kunnen neerhalen.