Dividend
TIP
Dividend
Ik ben een het kijken om te diversifiëren. Iemand die enkele goede dividend aandelen of etf's die dividend uitkeren kan aanraden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Dividend
De Hagmatbelegger stelt een ETF-combo voor (obligaties + dividendaandelen). Fiscaal is dat natuurlijk niet het meest interessant.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Re: Dividend
Zoals jezelf wel weet zijn wij Belgen belastingsslaven ! Zo ook wordt dividend in Belgie zwaar belast met 30%. Neem je buitenlandse aandelen er nog bij,dan mag je al snel rekenen dat je maar de helft van het oorspronkelijke dividend overhoudt. Gelukkig is er 833 euro per jaar per persoon vrijgesteld en kun je terugvorderen via je belastingsbrief. Ben je gehuwd,dam mag je dat maal 2 doen.(deel van uw partner)
Trap niet in de val om steeds op zoek te gaan naar de aandelen met het hoogste dividendrendement !! Maar kies voor degelijke bedrijven die al vele jaren een betrouwbaar liefst groeiend dividend uit betalen.
De posts van zeezout hier op het forum,gaan je zeker veel bijbrengen.Lees ze goed na !
En verder de website "dividendnieuw.be" kan je een stukje op weg helpen wat betreft Belgische dividendaandelen.
Veel succes toewenst !
Trap niet in de val om steeds op zoek te gaan naar de aandelen met het hoogste dividendrendement !! Maar kies voor degelijke bedrijven die al vele jaren een betrouwbaar liefst groeiend dividend uit betalen.
De posts van zeezout hier op het forum,gaan je zeker veel bijbrengen.Lees ze goed na !
En verder de website "dividendnieuw.be" kan je een stukje op weg helpen wat betreft Belgische dividendaandelen.
Veel succes toewenst !