REVOLUT - Belgische IBAN
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: REVOLUT - Belgische IBAN
Dus als ik je goed begrijp is de effectenrekening nog steeds Litouws van signatuur, en worden de taksen en belastingen niet voor jou ingehouden? Ook niet sinds Revolut nu een Belgische vestiging heeft?
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: REVOLUT - Belgische IBAN
Enkel Revolut Bank UAB heeft een bijkantoor in BE.
Revolut Securities Europe UAB (beleggingen) blijft Litouws en moet dus als buitenlands account aangegeven worden bij het CAP.
Het account-nr is niet de BE-iban van hun zich/spaar-combirekening maar dat van de brokerage account en bestaat uit een reeks hoofdletters en cijfers door elkaar.
Tot dusver worden daar geen Belgische taksen op ingehouden en ik verwacht er geen verandering in. Ondenkbaar dat ze er de meerwaardebelasting zouden op berekenen ook natuurlijk
Revolut Securities Europe UAB (beleggingen) blijft Litouws en moet dus als buitenlands account aangegeven worden bij het CAP.
Het account-nr is niet de BE-iban van hun zich/spaar-combirekening maar dat van de brokerage account en bestaat uit een reeks hoofdletters en cijfers door elkaar.
Tot dusver worden daar geen Belgische taksen op ingehouden en ik verwacht er geen verandering in. Ondenkbaar dat ze er de meerwaardebelasting zouden op berekenen ook natuurlijk
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.