Keytrade kantoor
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade kantoor
Weet iemand wat de openingstijden zijn van het Keytrade-kantoor in het hoofdzetel van Keytrade in Waetermal?
Heeft iemand ervaring met dit kantoor?
Zijn er nog andere kantoren? Ik heb gehoord dat er kantoren zijn in Waals-Brabant.
Heeft iemand ervaring met dit kantoor?
Zijn er nog andere kantoren? Ik heb gehoord dat er kantoren zijn in Waals-Brabant.
Re: Keytrade kantoor
Als er voor een bepaald kantoor geen openingstijden op internet te vinden zijn, dan zijn ze niet open.
Het is niet omdat het een hoofdkantoor is, dat ze open zijn.
Keytrade Bank
Website
Routebeschrijving
Keytrade Bank
Banken
Amerikalei 241, Antwerpen
03 257 12 26
Website
Routebeschrijving
KBC Bank Antwerpen Waalse Kaai
Banken
Waalsekaai 4, Antwerpen
Openen · Sluit om 16:30 · 03 241 06 40
Website
Routebeschrijving
KBC Bank Antwerpen Mechelsesteenweg
Banken
Mechelsesteenweg 142, Antwerpen
Openen · Sluit om 16:30 · 03 242 09 60
Meer resultaten weergeven
Het is niet omdat het een hoofdkantoor is, dat ze open zijn.
Keytrade Bank
Website
Routebeschrijving
Keytrade Bank
Banken
Amerikalei 241, Antwerpen
03 257 12 26
Website
Routebeschrijving
KBC Bank Antwerpen Waalse Kaai
Banken
Waalsekaai 4, Antwerpen
Openen · Sluit om 16:30 · 03 241 06 40
Website
Routebeschrijving
KBC Bank Antwerpen Mechelsesteenweg
Banken
Mechelsesteenweg 142, Antwerpen
Openen · Sluit om 16:30 · 03 242 09 60
Meer resultaten weergeven
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank Paul.
Ik heb intussen een antwoord van KT ontvangen: geen kantoor, puur online, alles telefonisch of per email met klantendienst...
Het is een beetje eng om hen veel geld toe te vertrouwen: als ik een spoedoverschrijving moet doen en dat gaat mis, moet ik het zelf oplossen met een klantenservice die volgens Trustpilot vrij slecht is.
Bij een "fysieke" bank kun je problemen op kantoor gaan oplossen .
Wat vinden jullie ervan? Hebben jullie ervaringen die jullie willen delen?
Het is een beetje eng om hen veel geld toe te vertrouwen: als ik een spoedoverschrijving moet doen en dat gaat mis, moet ik het zelf oplossen met een klantenservice die volgens Trustpilot vrij slecht is.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik heb meerdere banken en gebruik voor bepaalde dingen de ene bank en voor andere dingen een andere bank.
Als je iets een beetje eng vind bij een bepaalde bank, gebruik daarvoor dan gewoon een bank waar je dat niet een beetje eng vindt.
Antwoord dat mij goed informeert over uw ervaring met KT. Toch bedankt.EarthNvstr1 schreef: ↑11 december 2025, 19:30 Ik heb meerdere banken en gebruik voor bepaalde dingen de ene bank en voor andere dingen een andere bank.
Als je iets een beetje eng vind bij een bepaalde bank, gebruik daarvoor dan gewoon een bank waar je dat niet een beetje eng vindt.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Ja, denk je dat? Open van 10 tot 16 met 2 uur middagpauze. En zonder afspraak kom je er niet in.
Als je, om welke reden dan ook, graag een kantoor met fysieke mensen ter beschikking hebt, maar dan zonder de typische nadelen van een grootbank, kies dan voor Deutsche Bank. Tegenover een internetbroker zijn ze natuurlijk duurder, en het aanbod van ETFs en actief beheerde fondsen is kleiner dan bij KT. Al zullen somigen het mij oneens zijn, in mijn ogen is dit een valabele optie. Ze mikken uiteraard niet op de zeer kleine belegger die een ETF wilt kopen voor 500 euro. In dat scenario vallen ze veel te duur uit.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Helemaal mee eens. Gebruik de bank voor wat ze goed in zijn. Ik ben bijvoorbeeld klant bij Argenta voor dagelijks bankieren, maar heb er geen enkele belegging. Bij KT heb ik een effectenrekening en een gratis kredietkaart. Mijn lening loopt bij BNP waar ik voor de rest geen enkele dienst afneem. KBC heb ik buitengesjot wegens nergens meer goed voor.EarthNvstr1 schreef: ↑11 december 2025, 19:30 Ik heb meerdere banken en gebruik voor bepaalde dingen de ene bank en voor andere dingen een andere bank.
-
jeanpierrecs
- Newbie

- Contacteer:
Persoonlijk ben ik het eens met VanV.MeneerParmentier schreef: ↑12 december 2025, 08:39Ja, denk je dat? Open van 10 tot 16 met 2 uur middagpauze. En zonder afspraak kom je er niet in.
Ik ben al jaren klant bij verschillende banken, waaronder KT, en hoewel KT vrij concurrerend is ten opzichte van de grote traditionele banken, ben ik gestopt met het verhogen van mijn spaarsaldo bij hen, na een aantal slechte ervaringen met wat zij klantenservice noemen.
Onlangs wacht ik al meer dan een week op een antwoord op een e-mail. En hen bellen is niet goed voor mijn maagzweer...
Hoewel de dienstverlening van de grote banken steeds meer te wensen overlaat, vind ik het toch geruststellend om face-to-face naar het lokale kantoor te kunnen gaan om de boel eens flink op te schudden, in plaats van op afstand te worden geconfronteerd met een klantenservice die er geen is. Ik heb net de klachten op Trustpilot en Test-aankoop gelezen en dat is beangstigend. Hoewel KT een veel kleinere bank is dan de vier grote, zijn er veel meer klachten...
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Mag ik dan eens vragen met welke problemen of vragen je naar een kantoor zou stappen?
-
jeanpierrecs
- Newbie

- Contacteer:
Jazeker.MeneerParmentier schreef: ↑12 december 2025, 12:42 Mag ik dan eens vragen met welke problemen of vragen je naar een kantoor zou stappen?
Blokkering van een overschrijving, sluiting van rekeningen, debet- of kredietkaart geblokkeerd om onbekende redenen, vertraagde transacties, enz. enz. Kijk maar eens naar de klachten op Test-Aankoop of de beoordelingen op Trustpilot.
Je vindt daar een ton voorbeelden van problement met alle banken...Er zijn veel (vaak dringende) redenen waarom je niet kunt vertrouwen op een klantendiesnt op afstand die niet naar behoren functioneert. Dat geldt voor alle banken maar er zijn banken waarmee ALLEEN OP AFSTAND zaken gedaan kan worden en dat is voor mij een probleem wanneer zaken doen op afstand rampzalig wordt.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Eigenaardig. Nog nooit een probleem gehad met KT, terwijl ik daar toch wat wat transacties, overschrijvingen, beursorders etc afhandel. Sinds kort Apple Pay toegevoegd, werkt uitstekend. Mocht er toch iets misgaan heb ik natuurlijk altijd nog mijn debet kaart van Argenta.
De voorbeelden die je geeft, zijn dat dan zaken die een kantoormedewerker kan oplossen?
De voorbeelden die je geeft, zijn dat dan zaken die een kantoormedewerker kan oplossen?
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Simpel: Als je liever geen online only bank hebt, blijf dan gewoon weg bij Keytrade. Wat valt er nog meer over te zeggen?VanV schreef: ↑11 december 2025, 18:22 Ik heb intussen een antwoord van KT ontvangen: geen kantoor, puur online, alles telefonisch of per email met klantendienst...
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Graag gedaan.VanV schreef: ↑11 december 2025, 22:07Antwoord dat mij goed informeert over uw ervaring met KT. Toch bedankt.EarthNvstr1 schreef: ↑11 december 2025, 19:30 Ik heb meerdere banken en gebruik voor bepaalde dingen de ene bank en voor andere dingen een andere bank.
Wel straf op basis van die ene post, want ik heb niet het idee dat ik iets geschreven heb over mijn ervaring met KT ...
Op Trustpilot zou ik mij niet baseren.
Een transactie waarvan ik vermoed dat er wel eens een probleem zou kunnen zijn, zou ik niet per se bij KT doen.
Maar dat staat voor mij dan ook weer volledig los van een fysiek kantoor.
Ik heb op Trustpilot toch bekeken: best beangstigend.
Er is echter geen rook zonder vuur...
Zolang alles goed gaat, oké. Maar zodra er ook maar het minste probleem is...
Ik zou het bijvoorbeeld echt niet prettig vinden als de toegang tot mijn rekeningen geblokkeerd zou worden en ik geen snelle oplossing of zelfs geen antwoord zou krijgen op mijn telefoontjes of e-mails.