Keytrade kantoor
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade kantoor
Ik wacht sinds 4 december op een schriftelijk antwoord op een heel eenvoudige vraag die ik via de website heb gesteld.
(Er is trouwens geen kopie te vinden op de website of in het automatische antwoord van AUTOMAILER.)
Ik heb dezelfde vraag rechtstreeks per e-mail opnieuw gestuurd.
Zonder resultaat.
Ik ben al jaren klant, maar gezien de afnemende kwaliteit van de klantendienst stap ik bij elke vervaldag van mijn getrouwheidspremie over naar een fysieke bank. Ik heb liever iets minder rente dan een zenuwinzinking.
Een pure internetbank zou een snelle en efficiënte klantenservice moeten hebben om het ontbreken van kantoren te compenseren.
(Er is trouwens geen kopie te vinden op de website of in het automatische antwoord van AUTOMAILER.)
Ik heb dezelfde vraag rechtstreeks per e-mail opnieuw gestuurd.
Zonder resultaat.
Ik ben al jaren klant, maar gezien de afnemende kwaliteit van de klantendienst stap ik bij elke vervaldag van mijn getrouwheidspremie over naar een fysieke bank. Ik heb liever iets minder rente dan een zenuwinzinking.
Een pure internetbank zou een snelle en efficiënte klantenservice moeten hebben om het ontbreken van kantoren te compenseren.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: Keytrade kantoor
neen een vraag over overschrijving
info nergens te vinden op web site
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer: