Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Och, je kunt van iemand die teert op sinterklaas politiek niet verwachten dat die vrolijk wordt van wat anti sinterklaas politiek. Zie het zo, hoe rustiger en comfortabeler ze in hun hangmat liggen hoe meer belastinggeld het kost, met andere woorden, kan geen kwaad dat ze wat geïrriteerd geraken, toont aan dat we op de goede weg zitten
Ene zoals jij? Ja toch ?
Zoals er hier wel veel een grote mond opzetten die in meerdere of mindere mate mee aan het infuus hangen.
Gekker moet het niet worden zeker ?
Ik heb volgend jaar geen euro minder hoor. En geen euro tekort ook.
Ooit hadden we voor 100 cent belastingen meer terug. Nu zijn er meer belastingen en je krijgt er minder voor terug.
Sinterklaas politiek is een mooi woord voor politici om hun domme achterban juichkreetjes te ontlokken.
Niets meer , niets minder.
Af en toe wisselen ze eens van woordje. Ooit was het "belastingsregering".
Om jezelf te be"wateren" als je dat nu hoort en overweegt hoe de dwazen der aarde daarom stonden te juichen OF dat nu zelfs nog verdedigen.
Laatst gewijzigd door Destereir op 20 december 2025, 12:35, 3 keer totaal gewijzigd.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik respecteer je mening, al zal je dat misschien moeilijk kunnen geloven.mondeo17 schreef: ↑20 december 2025, 07:46
Als je mijn reacties leest heb ik al eerder gezegd dat NIET alles wat Vlaanderen doet beter is. Maar ja, ik vind BDW eindelijk wel een premier die de zaken durft te benoemen en aan te pakken. Iets wat zijn voorgangers niet deden of nagelaten hebben. Is het perfect? Nee. Maar eindelijk is dat begin er. En maar goed dat NV-A het niet alleen voor te zeggen heeft. De zo door U gehate Vlaams- nationalist moet het federale België op orde zetten. Sinterklaaspolitiek is easy, de tering naar de nering zetten Iets minder.
Voor mij is BDW in de eerste plaats een demagoog die leeft van de domheid van zijn kiespubliek.
Iemand die graag ganse groepen stigmatiseert met "informatie" die liefst onvolledig en bijgevolg onjuist is.
Met zijn halve waarheden en 3/4 leugens die hij zo graag verkondigt...
Met zijn mantra's die met haken en ogen aan elkaar hangen.
Wat de tering naar de nering zetten betreft vind ik dat hij te veel "heilige huisjes" ongemoeid laat tvv electoraal gewin en dat hij totaal niet ver genoeg gaat.
De dag dat ik die zak een stem geef mogen ze me opsluiten in de psychiatrie.
Daar krijg ik ook eten en het infuus stopt er niet met druppelen.
Laatst gewijzigd door Destereir op 20 december 2025, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Iemand respecteren en dan dom noemen in 1 en dezelfde reactie. Je moet het maar doen.Destereir schreef: ↑20 december 2025, 10:12Ik respecteer je mening, al zal je dat misschien moeilijk kunnen geloven.mondeo17 schreef: ↑20 december 2025, 07:46
Als je mijn reacties leest heb ik al eerder gezegd dat NIET alles wat Vlaanderen doet beter is. Maar ja, ik vind BDW eindelijk wel een premier die de zaken durft te benoemen en aan te pakken. Iets wat zijn voorgangers niet deden of nagelaten hebben. Is het perfect? Nee. Maar eindelijk is dat begin er. En maar goed dat NV-A het niet alleen voor te zeggen heeft. De zo door U gehate Vlaams- nationalist moet het federale België op orde zetten. Sinterklaaspolitiek is easy, de tering naar de nering zetten Iets minder.
Voor mij is BDW in de eerste plaats een demagoog die leeft van de domheid van zijn kiespubliek.
Iemand die graag ganse groepen stig´atiseery met "informatie" die liefst onvolledig en bijgevolg onjuist is.
Met zijn halve waarheden en 3/4 leugens die hij zo graag verkondigt...
Met zijn mantra's die met haken en ogen aan elkaar hangen.
Wat de tering naar de nering zetten betreft vind ik dat hij te veel "heilige huisjes" ongemoeid laat tvv electoraal gewin en dat hij totaal niet ver genoeg gaat.
De dag dat ik die zak een stem geef mogen ze me opsluiten in de psychiatrie.
Daar krijg ik ook eten en het infuus stopt er niet met druppelen.
- KleineSpaarder
- Hero Member

- Contacteer:
De Wever is een wondertovenaar.
Zelfs Vlaams Belang is blij dat hij België gered heeft
Het is al van de Rode Duivels in hun topperiode geleden dat iedereen zich zo verbonden voelt met België
Als De Wever morgen voorstelt om van België weer een unitaire staat te maken, krijgt hij direct een absolute meerderheid in kamer en senaat en alle deelparlementen
Hopelijk kan hij zich aan die belofte houden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member

Ik denk dat het voor jou hoog tijd is voor die opname in de psychiatrie waar je zelf over sprakDestereir schreef: ↑20 december 2025, 15:42 Gij....
Minder lang geleden was er hier een nick die VV altijd te hulp kwam ? Hoe heette dat trolaccount met 22 nicks ook alweer ?VincentVega schreef: ↑20 december 2025, 15:36
In de Middeleeuwen hadden ridders ook een schildknaap die hun ridder moest verzorgen … op alle vlakken![]()
Hij is niet meer op het forum, geloof ik...
Een groot verlies was het misschien niet, ook al omdat hij met nog 21 persoonlijkheden aanwezig blijft.
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt
Jan Jambon wil ziekenfondsen belastingen laten betalen.
https://www.msn.com/nl-be/financien/oth ... ngNewsSerp
Ze hebben een onbelaste winst van 1 400 000 000,00 euro gemaakt. Dan kunnen ze ineens de meerwaardebelasting afschaffen.
Ze hebben een onbelaste winst van 1 400 000 000,00 euro gemaakt. Dan kunnen ze ineens de meerwaardebelasting afschaffen.
Nu hij het idiote plan van Vlaamsche onafhankelijkheid definitief heeft verlaten stijgt mijn respect voor staatsman De Wever. Een groot contrast met de blokkers.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Je kan vinden wat je wil van Jambon, en ik ben zeker niet zijn grootste fan, maar dit vind ik een zeer goed initiatief. Waarom zouden ziekenfondsen op de winsten die ze maken met hun hospitalisatieverzekeringen niet belast worden. Private verzekeraars betalen wel 25% vennootschapsbelasting op die winst.paul schreef: ↑20 december 2025, 16:00 Jan Jambon wil ziekenfondsen belastingen laten betalen.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
Popkwiskampioen
- Full Member

- Contacteer:
Absoluut, en laat ons de vakbonden niet vergeten. Ook sterke schouders daar.
En de vermogende ondernemers ook uiteraard , daar zit ook veel geld.
En bij de politieke partijen ....en hun dotaties. Vraag me af wat ze in de Vlaamse regering nu beslist hebben over hun "huishoudgeld".
Zeker dat ! Al genoeg gebleken dat daar de bedragen daar buiten-proportioneel zijn !
Zou dat huishoudgeld te maken hebben met die woontoelages die ze zichzelf toekennen naast hun riante-weddes ?
https://www.standaard.be/politiek/vlaam ... 29644.html
- VincentVega
- Hero Member

Charlesvdw schreef: ↑20 december 2025, 19:42Je kan vinden wat je wil van Jambon, en ik ben zeker niet zijn grootste fan, maar dit vind ik een zeer goed initiatief. Waarom zouden ziekenfondsen op de winsten die ze maken met hun hospitalisatieverzekeringen niet belast worden. Private verzekeraars betalen wel 25% vennootschapsbelasting op die winst.paul schreef: ↑20 december 2025, 16:00 Jan Jambon wil ziekenfondsen belastingen laten betalen.
Popkwiskampioen schreef: ↑20 december 2025, 22:51 Absoluut, en laat ons de vakbonden niet vergeten. Ook sterke schouders daar.
Uiteraard, ziekenkassen en vakbonden - de verzuiling weet-je-wel (oranje/rood/blauw) - hebben zichzelf verrijkt met belastingsgeld van de overheid. Onroerende goederen kopen, geld parkeren op buitenlandse rekeningen … dat heeft allemaal niks meer te maken met wat een ziekenkas of vakbond moet doen.
En het geeft ook aan dat ze eigenlijk al dit jaren veel te veel geld hebben gekregen want ze weten precies niet goed wat er mee te doen.
Om het op zijn Brembos te zeggen: een vermindering van de commissies en subsidies van vakbonden en ziekenkassen lijkt me niet meer dan normaal. En uiteraard moet er op het reeds met ons belastingsgeld opgebouwde vermogen een eenmalige belasting ten bedrage van 100% worden geheven. Het geld komt op die manier terug bij de overheid terecht en komt zo de ganse bevolking ten goede.
Ook de sterkste schouders moeten bijdragen
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt