keytrade vertraging bij het uitvoeren van een interne overschrijving tussen rekeningen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
keytrade vertraging bij het uitvoeren van een interne overschrijving tussen rekeningen
Ik heb gisteravond een overschrijving tussen spaarrekeningen ingevoerd en vanochtend is de overschrijving nog steeds niet uitgevoerd.
Is dat normaal?
Ik ben klant bij andere banken waar het niet zo lang duurt.
Is dat normaal?
Ik ben klant bij andere banken waar het niet zo lang duurt.
Re: keytrade vertraging bij het uitvoeren van een interne overschrijving tussen rekeningen
Normaal duurt een interne overschrijving maar een paar seconden.
Maar ja, bij keytrade moet je het altijd afwachten
Maar ja, bij keytrade moet je het altijd afwachten
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: keytrade vertraging bij het uitvoeren van een interne overschrijving tussen rekeningen
niet tussen spaarrekeningen
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Tijdens periodes met feestdagen is dat bij Keytrade normaal.
Ik vrees dat het pas maandag gaat uitgevoerd worden.
Blijkbaar heeft Keytrade de instantbetalingen uitgesteld... Ondanks het feit dat het wettelijk verplicht is vanaf 9 oktober 2025.
toch wel
heb al enkele keren gedaan en het ging snel
waarom vandaag niet? geen idee
bij ING bij voorbeeld is dat instant en ze spelen ook niet met valuta datum
te veel gedoe met keytrade
ik zal volgend jaar mijn geld verplaatsen
Normaal staat je geld bij een interne overschrijving bij KT er binnen de paar seconden op.
Heb hier nog nooit problemen mee gehad, of dat nu was naar een zichtrekening, spaarrekening, van of naar een beursrekening.
Misschien spelen de jaarwissel/banken die gesloten zijn hier in mee ?
Heb hier nog nooit problemen mee gehad, of dat nu was naar een zichtrekening, spaarrekening, van of naar een beursrekening.
Misschien spelen de jaarwissel/banken die gesloten zijn hier in mee ?