Aankoop te renoveren hoeve - realistisch project?
TIP
Re: Aankoop te renoveren hoeve - realistisch project?
In de regio Kempen.
Qua verbinding ligt het een 10tal minuten van de oprit van de autostrade naar Antwerpen. In totaal een 40 min om in Antwerpen centrum te komen.
Voor velen waarschijnlijk geen topverbinding maar ik woon er al heel m’n leven dus ben het zo gewoon.
Ik heb in een aanpalend dorp een praktijk geopend met 2 collega’s dus verbinding naar grote steden is voor mij niet zo belangrijk. Partner werkt ook op 15 min van de woning, dus ook voor hem goed te doen.
Qua verbinding ligt het een 10tal minuten van de oprit van de autostrade naar Antwerpen. In totaal een 40 min om in Antwerpen centrum te komen.
Voor velen waarschijnlijk geen topverbinding maar ik woon er al heel m’n leven dus ben het zo gewoon.
Ik heb in een aanpalend dorp een praktijk geopend met 2 collega’s dus verbinding naar grote steden is voor mij niet zo belangrijk. Partner werkt ook op 15 min van de woning, dus ook voor hem goed te doen.
De Kempen is een super mooie en (naar horen zeggen) een heel fijne regio om te wonen.Cline schreef: ↑13 januari 2026, 11:38 In de regio Kempen.
Grootste nadeel? Verbinding naar Antwerpen.
Jouw grootste voordeel? Niet van toepassing voor jou. Je betaalt dus een pak minder voor een mooie woonst (beetje jaloers).
Bekijk jouw financiële situatie met een accountant. Is het niet voor de hoeve die jullie nu op het oog hebben, is het voor een andere optie.
Zoals reeds gezegd zou ik opletten met zelf veel te willen verbouwen. Besef dat tijd ook iets waard is.
Tegenwoordig moet haast iedereen lawaai maken. Ik zou ervoor gaan.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.