Insider Transacties voor Belgische bedrijven
TIP
Insider Transacties voor Belgische bedrijven
De FSMA website is niet de beste, dus heb ik als hobbyprojectje iets beters gemaakt:
https://insiderwatch.be/
Feedback welkom!
- Toont alle insider aankopen/verkopen van Belgische beursgenoteerde bedrijven (enkel “echte” transacties, geen opties/warrants/…)
Bedrijfspagina’s met koersgrafieken + insider activiteit
Klik op een persoon om hun volledige transactiehistoriek te zien
Feedback welkom!
Re: Insider Transacties voor Belgische bedrijven
Leuke site!jefke1 schreef: ↑29 januari 2026, 18:17 De FSMA website is niet de beste, dus heb ik als hobbyprojectje iets beters gemaakt:
Gratis, geen login, geen ads
- Toont alle insider aankopen/verkopen van Belgische beursgenoteerde bedrijven (enkel “echte” transacties, geen opties/warrants/…)
Bedrijfspagina’s met koersgrafieken + insider activiteit
Klik op een persoon om hun volledige transactiehistoriek te zien
Feedback welkom!
Ik zou alleen de naam Bullish en Bearish Stocks vervangen door stijgers en dalers. Dat lijkt me een betere benaming, want je geeft alleen de beweging van de dag weer en niet de verwachting voor de toekomst van het aandeel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt!
Het idee achter "most bullish/bearish stocks" = de aandelen waarin de insiders het meest bullish of bearish lijken te zijn op basis van hun transacties. Dit moet misschien duidelijker doot een betere titel of ergens wat uitleg te zetten
Het idee achter "most bullish/bearish stocks" = de aandelen waarin de insiders het meest bullish of bearish lijken te zijn op basis van hun transacties. Dit moet misschien duidelijker doot een betere titel of ergens wat uitleg te zetten
Ziet er 'pro' en verzorgd uit
Ik heb het in mijn bookmarks gezet om later eens grondiger te bekijken.
Bedankt om het te delen!
Ik heb het in mijn bookmarks gezet om later eens grondiger te bekijken.
Bedankt om het te delen!
Ziet er interessant uit. Mooi werk.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Mooi werk, staat tussen mijn bladwijzers!
Makkelijk om snel historie op te zoeken of een overzicht te krijgen.
AFM.nl vind ik overigens nog veel minder overzichtelijk. Ook in andere landen gene vette! (moest ge ooit nog tijd en goesting hebben
)
Via vibecoding gemaakt?
Makkelijk om snel historie op te zoeken of een overzicht te krijgen.
AFM.nl vind ik overigens nog veel minder overzichtelijk. Ook in andere landen gene vette! (moest ge ooit nog tijd en goesting hebben
Via vibecoding gemaakt?
OK, mij is het nu duidelijk. Inderdaad wat meer uitleg, dat kan simpelweg al door het zinnetje hierboven van je.
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
tof! bedankt.
Dankjewel, zeer gebruiksvriendelijk
Vibecoded idd.
De transactie info is gratis beschikbaar, dus leek me een leuk project om dat een overzichtelijker weer te geven.
AFM is ook toegevoegd. Let wel op: er kunnen makkelijk bugs inzitten of transacties zijn die ik gemist heb... Laat gerust iets weten als dit het geval is!
@jefke1
Mooi, bedankt om te delen.
Mooi, bedankt om te delen.
Mooie add on. Wou net gaan proberen, maar ik kan de site niet meer bereiken "connection timed out"jefke1 schreef: ↑31 januari 2026, 15:25Vibecoded idd.
De transactie info is gratis beschikbaar, dus leek me een leuk project om dat een overzichtelijker weer te geven.
AFM is ook toegevoegd. Let wel op: er kunnen makkelijk bugs inzitten of transacties zijn die ik gemist heb... Laat gerust iets weten als dit het geval is!
Hopelijk wat aan het updaten ofzo
ps Werkt het vibecoden echt zo simpel als men wil doen uitschijnen? Lijkt me vooral voor nuttig voor niet te complexe zaken.
Site was idd down na het updaten van m'n server. Zou terug moeten werken. Franse transacties zijn nu ook toegvoegd.
Vibe-coding: relatief makkelijk om snel iets te maken dat redelijk werkt. Lastig om te finetunen, bug fixen, uitbreiden, onderhouden...
Ik heb 15-20j geleden wat geprogrammeerd, sindsdien geen lijn code meer geschreven. Voor insiderwatch.be heb ik ook geen enkele lijn code zelf geschreven.
Met deze 3 landen zit ik nu wel wat op de limiet van wat makkelijk snel haalbaar is. Derde land toevoegen en bugs fixen was al lastiger dan in het begin.
Dat gezegd zijnde: feedback & bugs: laat maar weten!
Vibe-coding: relatief makkelijk om snel iets te maken dat redelijk werkt. Lastig om te finetunen, bug fixen, uitbreiden, onderhouden...
Ik heb 15-20j geleden wat geprogrammeerd, sindsdien geen lijn code meer geschreven. Voor insiderwatch.be heb ik ook geen enkele lijn code zelf geschreven.
Met deze 3 landen zit ik nu wel wat op de limiet van wat makkelijk snel haalbaar is. Derde land toevoegen en bugs fixen was al lastiger dan in het begin.
Dat gezegd zijnde: feedback & bugs: laat maar weten!