Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
jij bent zeker nooit naar het leger gemoeten dat is duidelijk. Noteer dat tijdelijke werkloosheid wel meetelt.. Wat een jaar doppen met corona? Het is een beslissing goed voor uw vriendjes van VOKA.
Laatst gewijzigd door Indalo op 1 februari 2026, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
zolang ze zelf maar niet geraakt worden, dan blijft de mond groot genoeg...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Toch wel, ik ben zelfs een van de "gedupeerden" die geen jaar cadeau krijgen, voor mij blijft het dus bij de oude regeling op 61 met 42 loopbaanjaren. Ik kan daar mee leven, meer zelfs, ik prijs mij gelukkig en besef maar al te goed dat dit geen houdbare regeling is. Mocht iedereen nu eens een jaar of 40 effectief werken, dan zou dat geen probleem zijn, helaas halen we gemiddeld maar 34 loopbaanjaren, veel te weinig om daarmee de pensioen jaren te bekostigen.
61 met 42 jaren? Waar werk jij? Op 61 gaan heb je 43 jaren nodig.vortex schreef: ↑1 februari 2026, 15:01
Toch wel, ik ben zelfs een van de "gedupeerden" die geen jaar cadeau krijgen, voor mij blijft het dus bij de oude regeling op 61 met 42 loopbaanjaren. Ik kan daar mee leven, meer zelfs, ik prijs mij gelukkig en besef maar al te goed dat dit geen houdbare regeling is. Mocht iedereen nu eens een jaar of 40 effectief werken, dan zou dat geen probleem zijn, helaas halen we gemiddeld maar 34 loopbaanjaren, veel te weinig om daarmee de pensioen jaren te bekostigen.
Vind je het erg dat tijdelijke werkloosheid wel meetelt misschien?
61 jaar en maar 42 jaren?????
Het zullen dan inderdaad 43 loopbaan jaren zijn met eerste jaar legerdienst en 42 effectief gewerkte jarenIndalo schreef: ↑1 februari 2026, 15:0861 met 42 jaren? Waar werk jij? Op 61 gaan heb je 43 jaren nodig.vortex schreef: ↑1 februari 2026, 15:01
Lees je beter in.
Typisch nva stemmers, kennen de wet maar half maar oh hun partij is zo heilig... Dat de rijken daar voor stemmen is nog te begrijpen maar de gewone werkenden??
En ook typisch, als ze geen inhoudelijke argumenten meer hebben spelen ze het op de man, zo zielig en een teken van zwakte
Probeer eerst eens inhoudelijk correct te zijn.
43 jaren voor op 61 jaar te kunnen gaanbv Jij hebt het geluk dat men of het eerst jaar slechts 104 dagen laat of je legerdienst is gelijkgesteld voor de 156 dagen.
En ik zie nu maar 1 misvatting omdat ik jouw berichten amper lees, alhoewel je graag reageert op die van mij...
Ik eindig hier de discussie met jou, je mag het laatste woord hebben. Dan neemt niet weg dat ik de gewone kiezers van de volksunie sadomasochisten vind..
En ik zie nu maar 1 misvatting omdat ik jouw berichten amper lees, alhoewel je graag reageert op die van mij...
Ik eindig hier de discussie met jou, je mag het laatste woord hebben. Dan neemt niet weg dat ik de gewone kiezers van de volksunie sadomasochisten vind..
Inderdaad ja, ik en vele anderen hebben geluk dat het eerste jaar op 104 dagen blijft, ik dank namens mezelf en wellicht namens die vele anderen daarvoor deze regering. Dat is trouwens niet enkel voor de dienstplichtigen van destijds een goeie zaak, ook alle afgestudeerden die hun eerste werkdag niet op 1 juli hebben aangevat.
Ja natuurlijk, nog eens natrappen en dan gaan lopen hé, voor de tweede keer zielig en een teken van zwakte, PVDA zeker?
- VincentVega
- VIP member

Kan tellen als vooroordeel
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen