Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Mijn excuses voor de gendervergissing
Ik ben zelf geen klant bij Keytrade maar wel bij 6 andere banken en brokers. Wat je hierboven kan lezen aan problemen komt helemaal niet voor bij andere banken want die laten het niet zo ver komen (aftakelen). Dat veel kleiner probleem bij BNP dat je hier aanhaalde, werd proactief en binnen enkele uren opgelost, mét de nodige communicatie en excuses trouwens.
En ja hoor, bij mijn hoofdbank, waar mijn loon wordt gestort, verloopt alles perfect.
Al gezien wat er bij bnp paribas is gebeurd?
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Wel, persoonlijk heb ik nog geen onoplosbare problemen gehad bij Keytrade. (Tot spijt van wie 't benijdt
Het duurt inderdaad lang voor men er antwoord krijgt, maar uiteindelijk kwam altijd alles in orde bij mij.
En ook als iets niet onmiddellijk zichtbaar is op de rekening, dan komt het wél op de juiste valutadatum.
Persoonlijk ben ik iemand met een gezonde portie geduld. (Dat heb ik bij elk van de 4 banken waar ik klant ben).
Maar als het écht uit de hand zou lopen, dan zou ik ook weggaan (net zoals ik inderdaad om serieuze redenen ben weggegaan bij KBC).
Inderdaad: de problemen van andere banken worden op dit forum nogal eens geminimaliseerd met de bedoeling om te proberen sommige nog zwarter te maken dan voordien al gedaan werd.
.
https://www.hln.be/binnenland/plots-zag ... ~ac4e542b/
.“ ... hoe klanten van BNP Paribas Fortis de schrik van hun leven kregen. Phishing, dacht ik. Want ineens stond mijn rekening meer dan 6.000 euro onder nul. Een hartverzakking kreeg ik.”
Surya schreef: ↑Gisteren 13:06 Ik ben zelf geen klant bij Keytrade maar wel bij 6 andere banken en brokers. Wat je hierboven kan lezen aan problemen komt helemaal niet voor bij andere banken want die laten het niet zo ver komen (aftakelen). Dat veel kleiner probleem bij BNP dat je hier aanhaalde, werd proactief en binnen enkele uren opgelost, mét de nodige communicatie en excuses trouwens.
Dat vind ik dus ook. Het klopt dat keytrade trager is dan de meeste andere maar ze hebben ook voordelen. Begrijp ook de kritiek van online bank niet want voor mij is KBC dat ook, je moet toch alles zelf doen terwijl ze steeds duurder en duurder worden.Nefertari schreef: ↑Gisteren 13:38Inderdaad: de problemen van andere banken worden op dit forum nogal eens geminimaliseerd met de bedoeling om te proberen sommige nog zwarter te maken dan voordien al gedaan werd.
.
https://www.hln.be/binnenland/plots-zag ... ~ac4e542b/.“ ... hoe klanten van BNP Paribas Fortis de schrik van hun leven kregen. Phishing, dacht ik. Want ineens stond mijn rekening meer dan 6.000 euro onder nul. Een hartverzakking kreeg ik.”Surya schreef: ↑Gisteren 13:06 Ik ben zelf geen klant bij Keytrade maar wel bij 6 andere banken en brokers. Wat je hierboven kan lezen aan problemen komt helemaal niet voor bij andere banken want die laten het niet zo ver komen (aftakelen). Dat veel kleiner probleem bij BNP dat je hier aanhaalde, werd proactief en binnen enkele uren opgelost, mét de nodige communicatie en excuses trouwens.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Loon hier ook nog steeds niet op rekening...
Ik heb ook nog een gratis Belfius Pulse rekening...gebruikte die enkel voor de flow spaarrekening.
Maar wat een verademing is die app ivm Keytrade...
Ik ga stilaan alles overhevelen naar Belfius!!!
Ik heb ook nog een gratis Belfius Pulse rekening...gebruikte die enkel voor de flow spaarrekening.
Daar ga je ook nog leuke dingen meemaken hahaha.Brugse Leeuw schreef: ↑Gisteren 13:46 Loon hier ook nog steeds niet op rekening...
Dat is dan alvast positief. De hoop niet opgeven.fryelectro schreef: ↑Gisteren 11:28Dat is wel degelijk nog mogelijk, helaas niet voor transacties van voor de migratie, maar nieuwe transacties kan ik perfect opnieuw uitvoeren. Wel mega debiel idd maar ik wil dat dus wel even nuanceren...Samsara schreef: ↑Gisteren 03:31
En laat dat nu net een van de handigste features zijn die er waren. Vraag is of dit nog terug zal komen. De app ging er vooral op achteruit ipv vooruit. Kinderziektes misschien, en enig begrip voor, maar toch...Het zijn er wel heel veel. En ik die dacht dat de app misschien een volledig nieuwe, frisse look zou krijgen. Dat was een wishful thinking te veel.
-
ParijsRobaais
- Newbie

- Contacteer:
Nu zelfs problemen om in te loggen. Met de app noppes, ook op het web lukt het niet met de soft key.
Dan maar eens geprobeerd met de hard key en inloggen lukt, overschrijven idem.
Pfff, voor een 'internetbank' sleept dit toch wel lang aan
Dan maar eens geprobeerd met de hard key en inloggen lukt, overschrijven idem.
Pfff, voor een 'internetbank' sleept dit toch wel lang aan