Hoera meerwaardebelasting!
TIP
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Re: Hoera meerwaardebelasting!
Dat zal niet zo eenvoudig zijn, persoon in kwestie heeft duidelijk een dwangstoornis, zijn obsessie voor Trump is naadloos in een VOKA obsessie geëvolueerd.
Voortdurend over hetzelfde onderwerp praten kan een uiting zijn van een dwangstoornis (OCS), waarbij obsessieve gedachten leiden tot compulsief gedrag om angst te verminderen. Het herhalen van verhalen, vragen of bevestigingen dient vaak om onzekerheid te sussen, controle te krijgen of de angst dat iets ergs gebeurt te bezweren. Dit gedrag is ongewild, neemt veel tijd in beslag en is moeilijk te stoppen.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Je lijdt aan het Vincent Vega syndroom. Niet in staat zijn om inhoudelijk te redeneren. Steeds obsessief direct de persoon aanvallen.vortex schreef: ↑Gisteren 12:58Dat zal niet zo eenvoudig zijn, persoon in kwestie heeft duidelijk een dwangstoornis, zijn obsessie voor Trump is naadloos in een VOKA obsessie geëvolueerd.
Voortdurend over hetzelfde onderwerp praten kan een uiting zijn van een dwangstoornis (OCS), waarbij obsessieve gedachten leiden tot compulsief gedrag om angst te verminderen. Het herhalen van verhalen, vragen of bevestigingen dient vaak om onzekerheid te sussen, controle te krijgen of de angst dat iets ergs gebeurt te bezweren. Dit gedrag is ongewild, neemt veel tijd in beslag en is moeilijk te stoppen.
Ik ben evenveel Vlaming als jij, ook al zie jij dat anders
Zelfs de kinderen van De Wever en Van Grieken hebben een migranten-moeder.
Zelfs jij hebt "vreemd" DNA in jouw bloed. Al maak je jezelf wijs dat het niet zo is. Misschien heb je zelf zwart bloed of moslim-bloed door je aderen lopen.
Nog een toevoeging achteraf: de homo sapiens sapiens, de voorouder van ons allemaal, is ontstaan in Afrika
Jouw en mijn roots liggen dus allebei in Afrika. Jij en ik zijn broeders
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 14 februari 2026, 14:30, 9 keer totaal gewijzigd.
Astubief, moet dat nu elke keer? Zet de VincentVega's in je negeerlijst en move on...KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 14:00 Je lijdt aan het Vincent Vega syndroom. Niet in staat zijn om inhoudelijk te redeneren. Steeds obsessief direct de persoon aanvallen.
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Dan moet ik jou ook op de negeerlijst zettenSurya schreef: ↑Gisteren 14:06Astubief, moet dat nu elke keer? Zet de VincentVega's in je negeerlijst en move on...KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 14:00 Je lijdt aan het Vincent Vega syndroom. Niet in staat zijn om inhoudelijk te redeneren. Steeds obsessief direct de persoon aanvallen.
23 profielen and counting ....
Ik heb jou maanden geleden voorgesteld om mij op de negeerlijst te zetten en je hebt dat geweigerd.
(Je was een beetje in de war met al je profielen)
KleineSpaarder schreef: ↑4 november 2025, 18:34Voor Trump fans is alles wat ik schrijf fake news.
Maar als je echte voorbeelden hebt van mijn fake news, laat maar weten, dan corrigeer ik dat.
Ik zal mijn adem maar niet inhouden zeker?
Als je mij op jouw negeerlijst zet, ben je van mij af.
the_bishop schreef: ↑4 november 2025, 21:06We hebben hier nog niks anders gedaan dan uw fake news aankaarten, KleineSpaarder...KleineSpaarder schreef: ↑4 november 2025, 18:34
Maar als je echte voorbeelden hebt van mijn fake news, laat maar weten, dan corrigeer ik dat.
Als je mij op jouw negeerlijst zet, ben je van mij af.
zoals dat Cuomo geen democraat zou zijn terwijl ge het zwart op wit op wikipedia kunt nalezen met nen hele uitleg erbij.
Tja, als het verstand niet in het manneke wil, dan houdt het op hé KleineSpaarder.
En in plaats van te corrigeren herhaalt gij dat dan nog eens. Zo schieten we niks op natuurlijk![]()
En we zetten u niet op de negeerlijst hoor, we blijven uw fouten (en dat zijn er nogal wat hé) aankaarten
Doe gerust maar dan moet je al mijn grappige en bovengemiddeld intelligente tussenkomsten missenKleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 14:09 Dan moet ik jou ook op de negeerlijst zetten
23 profielen and counting ....
Ik heb jou maanden geleden voorgesteld om mij op de negeerlijst te zetten en je hebt dat geweigerd.
Ik lees hier al jaren mee maar ben nog maar een maand aan het posten, we hebben maanden geleden dus zeker geen gesprek gehad over wat dan ook. Ik heb je eens, in een bijna onmiddelijk verwijderd bericht, 'oppertrol' genoemd, dat klopt... Zit daar niet zelfs maar een heel klein beetje waarheid in en maakt dat van mij direct een VV?
- VincentVega
- VIP member

Goedemiddag allemaal,
Ik zie dat ik hier meermaals word vernoemd zonder dat ik deel uitmaak van gans de discussie. Willen jullie daarmee ophouden, stelletje kleuters.
Ik zie dat ik hier meermaals word vernoemd zonder dat ik deel uitmaak van gans de discussie. Willen jullie daarmee ophouden, stelletje kleuters.
Schoonheid kan je ook vinden in de lelijkheid der dingen
Ik word beschuldigd één van je extra profielen te zijn en jij vindt het nodig om me daarom een kleuter te noemen?VincentVega schreef: ↑Gisteren 15:11 Goedemiddag allemaal,
Idioot!
Het is wel door die "rechtstaat" dat er veel krom staat.spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 10:51 Voka gaat daarvoor naar het Grondwettelijk Hof. Vooral de motivering van het niet indexeren: 'op zo'n groot bedrag is een indexatie niet relevant' zal door het Hof niet aanvaard worden, wedden?
We leven uiteindelijk in een Rechtsstaat![]()
Er zijn nog 262 wachtende zaken bij het Grondwettelijk Hof.
https://nl.const-court.be/judgments/pending-cases
https://nl.const-court.be/judgments/pending-cases
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik ook denk ik.
Ik begin te denken dat KleineSpaarder en VincentVega eigenlijk dezelfde persoon is, die een soort Laurel and Hardy routine speelt voor ons entertainment.MeneerParmentier schreef: ↑Gisteren 20:42 Hee leuk, ik ben ook een dubbelprofiel van VincentVega. Aangename kennismaking.
Wel jammer voor het niveau van het forum.
Even terug on-topic. Ttz feitelijk off-topic want het gaat over een kamelensoort die om de maand nieuwe bulten ontwikkelt(**):
https://businessam.be/de-meerwaardebela ... complexer/
(**) Het zou blijkbaar gaan om de Camelus Bulterus Jambonus, een nieuwe soort in de ontwikkelingsboom
(**) Blijkbaar is er bij het genetisch manipuleren in een poging om een volbloed te maken met de stamboom Vectigal Ex Lucro geen paard maar een Camelus gecreëerd.
Nochthans was eerder al een gelijkaardig experiment met een Vectigal Pretiis Additis falikant uitgedraaid.
Ondernemer Marc Coucke zou via zijn persoonlijke investeringsholding Alychlo een optie genomen hebben om beide dieren als curiosum onder te brengen in het bekende dierenpark Pairi Daiza. Bij Alychlo was evenwel niemand bereikbaar voor commentaar.
https://businessam.be/de-meerwaardebela ... complexer/
(**) Het zou blijkbaar gaan om de Camelus Bulterus Jambonus, een nieuwe soort in de ontwikkelingsboom
(**) Blijkbaar is er bij het genetisch manipuleren in een poging om een volbloed te maken met de stamboom Vectigal Ex Lucro geen paard maar een Camelus gecreëerd.
Nochthans was eerder al een gelijkaardig experiment met een Vectigal Pretiis Additis falikant uitgedraaid.
Ondernemer Marc Coucke zou via zijn persoonlijke investeringsholding Alychlo een optie genomen hebben om beide dieren als curiosum onder te brengen in het bekende dierenpark Pairi Daiza. Bij Alychlo was evenwel niemand bereikbaar voor commentaar.