Hoera meerwaardebelasting!
TIP
Re: Hoera meerwaardebelasting!
Hij is in ieder geval een stuk minder irritant dan jij. Waarom zit jij eigenlijk op dit forum? Heb je interesse in de financiële onderwerpen want mede (of voornamelijk?) door jouw gezever lopen de mensen hier weg en wordt er veel minder gepost.VincentVega schreef: ↑28 februari 2026, 10:11Ik ben er zeker van dat ik een pak jonger ben dan jij, broerKleineSpaarder schreef: ↑28 februari 2026, 09:46
Dat was ik nog vergeten te zeggen: mijn gevoel voor humor.
VincentVega: je moet mij niet het hof maken. Ik val niet op geobsedeerde boomers.![]()
Maar je bent inderdaad soms grappig … zij het ongewild![]()
En de mod staat erbij en kijkt ernaar...
- VincentVega
- VIP member

Jij draagt daar ongetwijfeld ook toe bij. Wat kom je hier nu eigenlijk doen? Nog wat olie op het vuur gieten?Surya schreef: ↑28 februari 2026, 17:00Hij is in ieder geval een stuk minder irritant dan jij. Waarom zit jij eigenlijk op dit forum? Heb je interesse in de financiële onderwerpen want mede (of voornamelijk?) door jouw gezever lopen de mensen hier weg en wordt er veel minder gepost.VincentVega schreef: ↑28 februari 2026, 10:11
Ik ben er zeker van dat ik een pak jonger ben dan jij, broer![]()
Ik heb een aantal foutieve berichten van KleineSpaarder over de meerwaardebelasting en de plannen tot datamining van de overheid aangekaart. Mag dat ook al niet meer?
Bedankt voor je constructieve bijdrage (sic). Nog een prettig weekend!
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Inderdaad.Surya schreef: ↑28 februari 2026, 17:00 Hij is in ieder geval een stuk minder irritant dan jij. Waarom zit jij eigenlijk op dit forum? Heb je interesse in de financiële onderwerpen want mede (of voornamelijk?) door jouw gezever lopen de mensen hier weg en wordt er veel minder gepost.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- VincentVega
- VIP member

Bijschriften zeggen soms meer over een persoon dan men denkt …
Indalo: “Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.”
VincentVega: “Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen”
Dat zegt genoeg. Ik rust mijn valies
Indalo: “Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.”
Dat zegt genoeg. Ik rust mijn valies
of hoe je bij de ene net goed weet waar je voor komt te staan.VincentVega schreef: ↑28 februari 2026, 19:27 Bijschriften zeggen soms meer over een persoon dan men denkt …![]()
Dat zegt genoeg. Ik rust mijn valies![]()
en de andere een onderschrift toepast als 'mistgordijn'
(als je de onderschrift toetst aan de uitspraken / opvattingen / ideeën / ... is het eigenlijk lachwekkend ...
is "broer" nu ineens je nieuwe stopwoordje aan het worden ? Want het komt vaker en vaker voor lezen we.VincentVega schreef: ↑28 februari 2026, 10:11Ik ben er zeker van dat ik een pak jonger ben dan jij, broerKleineSpaarder schreef: ↑28 februari 2026, 09:46
Dat was ik nog vergeten te zeggen: mijn gevoel voor humor.
VincentVega: je moet mij niet het hof maken. Ik val niet op geobsedeerde boomers.![]()
wordt "broer" ook niet vaak gebruikt in Nederlandstalige kringen van hiphop rappers ?
Fascinerend wel dat je je grenzen van interesses aan het verleggen bent.
@KV aub, don't feed the troll en laten we het hier over de meerwaardebelasting hebben.
Op de negeerlijst ermee en vergeten dat hij bestaat, dan zal het wel ophouden.
Op de negeerlijst ermee en vergeten dat hij bestaat, dan zal het wel ophouden.
- VincentVega
- VIP member

Blijkbaar is zoiets toch moeilijk toe te passen in de praktijk … gezien de inhoudsloze en ad hominem inmenging van jou gisteren in een discussie van mezelf met KleineSpaarder over een aantal leugens die KleineSpaarder verspreidt over de meerwaardebelasting en de plannen tot datamining.
Het inhoudelijk gehalte van jouw opmerking: nul komma nul.
Het gehalte “olie gieten op het vuur”: 100%.
Probeer dus maar eerst jouw “wijze raad” op jezelf toe te passen, zus!
PS: heb je ook nog iets INHOUDELIJK bij te dragen over de meerwaardebelasting?
Het inhoudelijk gehalte van jouw opmerking: nul komma nul.
Het gehalte “olie gieten op het vuur”: 100%.
Probeer dus maar eerst jouw “wijze raad” op jezelf toe te passen, zus!
PS: heb je ook nog iets INHOUDELIJK bij te dragen over de meerwaardebelasting?
Veel succes ermee
Alle linkse roeptoeters staan op mijn negeerlijst maar toch zie ik hun zever elke dag verschijnen. Het quote knopje is jammer genoeg niet geïmplementeerd in de negeerlijst.
Zelfs als je een quote ziet verschijnen, kan je kiezen om niet te reageren. Als niemand meer reageert op zijn off-topic BS, zal hij het wel opgeven en zich in de comments-sectie van HLN artikels gaan uitleven ofzo.
- VincentVega
- VIP member

Of voor de heilige maagden: die van Kerk&Leven
Of voor de linkse roeptoeters: die van DeWereldMorgen
Of voor sommige sinds het begin van dit jaar plots “herrezen” en van geslacht veranderde keyboardwarriors op dit forum: de combinatie van beiden
PS: heb je ook nog iets INHOUDELIJK bij te dragen over de meerwaardebelasting? Of blijft het enkel bij BS?
Ik denk dat het rap weer op tafel zou kunnen liggen.paul schreef: ↑26 februari 2026, 10:32Het is naar de prullenmand verwezen ondertussen.
https://www.bd.nl/politiek/kabinet-gooi ... ~a853cbf9/
Meerwaardetaks kan wat gaan tegenvallen
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
-
koenvhaver
- Full Member

- Contacteer:
Inderdaad, als de beurzen zo verder zakken de komende maanden zal het een MINwaardebelasting worden voor onze regering.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Ze wilden persé een fotomoment op 31/12/2025 ipv op 15/3/2026 bijvoorbeeld