Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Ervaringen met Keytrade
Als je klikt op de details van je kaartuitgaven, dan zie je bovenaan het aantal transacties die je moet doen voor je jaartermijn, om de kaart gratis te hebben. In mijn geval is ondanks 12 transacties binnen die termijn, de teller terug naar 12 gegaan.
Wat ook al raar was, is dat je vroeger maar 10 transacties per jaar nodig had. Zonder enig bericht hebben ze dat naar 12 gebracht.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Eigenaardig, ik zie daar enkel een datum staan. Misschien omdat mijn 10 of 12 transacties al gedaan zijn?
Sinds mensenheugenis waren 12 transactie vereist. Zie bijvoorbeeld de website in de versie van 14 maart 2016: https://web.archive.org/web/20160314115 ... ing/cards/
Op de computer?mouche schreef: ↑3 maart 2026, 15:41 Als je klikt op de details van je kaartuitgaven, dan zie je bovenaan het aantal transacties die je moet doen voor je jaartermijn, om de kaart gratis te hebben. In mijn geval is ondanks 12 transacties binnen die termijn, de teller terug naar 12 gegaan.
Wat ook al raar was, is dat je vroeger maar 10 transacties per jaar nodig had. Zonder enig bericht hebben ze dat naar 12 gebracht.
In de "vernieuwde" app, die er nog steeds helemaal hetzelfde uitziet als de vorige versies maar dan trager, kan men dit nog steeds niet raadplegen denk ik.
Bij mij idem. "Nog 12 transacties voor 12/02/2027". Nochtans heb ik er in februari en deze maand totaal al 3 gedaan, dus vreemd.
Bij mij idem.
En gisteren twee keer geweigerd bij betaling met kaart op de website en toen ik de klantenservice belde, deden ze alsof ik loog omdat ze geen sporen van deze betalingspogingen konden vinden.
Keytrade is echt waardeloos.
Ik ben nu bezig om bij elke premievervaldag mijn geld op te nemen.
En gisteren twee keer geweigerd bij betaling met kaart op de website en toen ik de klantenservice belde, deden ze alsof ik loog omdat ze geen sporen van deze betalingspogingen konden vinden.
Keytrade is echt waardeloos.
Ik ben nu bezig om bij elke premievervaldag mijn geld op te nemen.
Gisterenavond ook een geweigerde betaling met VISA, ondanks dat de app zei dat het gelukt was.
Daarna nog eens geprobeerd en toen lukte het wel.
Je komt wel eens vaker kleine problemen tegen bij Keytrade.
Maar als je ziet dat alles gratis is....
Al gebruik moeten maken van hun gratis annulatieverzekering en dat was geen probleem.
De trage app begint me ook op de zenuwen te werken.
mvg
Daarna nog eens geprobeerd en toen lukte het wel.
Je komt wel eens vaker kleine problemen tegen bij Keytrade.
Maar als je ziet dat alles gratis is....
Al gebruik moeten maken van hun gratis annulatieverzekering en dat was geen probleem.
De trage app begint me ook op de zenuwen te werken.
mvg
Ik heb een probleem met de zichtbaarheid van de linkse kolom in "Portfolio details/transacties".
Na het gebruikelijke zeer moeizame en uitputtende contact met de helpdesk reageren zij zelfs niet meer. Ze beweren dat alleen ik daar last zou van hebben. Nochtans doet het probleem zich zowel op mijn oude als mijn nieuwe PC voor.
Zijn er Keytrade-clienten die een betere "transacties" weergave hebben , in casu van de linkerkolom?
Zijn er Keytrade-clienten die een betere "transacties" weergave hebben , in casu van de linkerkolom?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nagekeken. In mijn geval is de linkerkolom (naam aandeel) duidelijk, maar lichtblauw (Keytradekleur) en niet zwart. Ook het titeltje 'transacties', het kadertje rondom 'zoeken', en nog wat tekst daarnaast: lichtblauw.stranger schreef: ↑Gisteren 17:38 Ik heb een probleem met de zichtbaarheid van de linkse kolom in "Portfolio details/transacties".
bijgeknipt Screenshot met en zonder.docx
Na het gebruikelijke zeer moeizame en uitputtende contact met de helpdesk reageren zij zelfs niet meer. Ze beweren dat alleen ik daar last zou van hebben. Nochtans doet het probleem zich zowel op mijn oude als mijn nieuwe PC voor.
Misschien je kleureninstelling?
Ik heb geld van Keytrade naar Santander geplaatst. Gisteren lukte het me niet via windows 11 PC met softkey om geld van zicht naar santander over te schrijven. Ik kwam na de bevestiging op mijn android op mijn pc op het scherm "U bent uitgelogd wegens inactiviteit" terecht. Ik dacht dat de overschrijving ok was, wat niet het geval bleek gisterenavond en deze morgen. Deze morgen opnieuw geprobeerd, opnieuw hetzelfde probleem. Gebeld naar de helpdesk. Stemcomputer vermeldt dat er problemen zijn met niet uitgevoerde overschrijvingen. Snel iemand aan de lijn gekregen. Suggestie gevolgd om het eens met de app te proberen wat van de 1x lukte.
Het was een € xx.xxxx,00 bedrag.
Gezien instant overschrijvingen bij Keytrade maar lukken tot € 5.000,00 ga ik deze namiddag en morgen checken of het geld bij mijn Santander rekening terecht is.
Het was een € xx.xxxx,00 bedrag.
Gezien instant overschrijvingen bij Keytrade maar lukken tot € 5.000,00 ga ik deze namiddag en morgen checken of het geld bij mijn Santander rekening terecht is.
[/quote]
Nagekeken. In mijn geval is de linkerkolom (naam aandeel) duidelijk, maar lichtblauw (Keytradekleur) en niet zwart. Ook het titeltje 'transacties', het kadertje rondom 'zoeken', en nog wat tekst daarnaast: lichtblauw.
[/quote]
Dank voor de reactie. Wat ik nu merk is dat op bijv. 20 lijnen er willekeurig een viertal zijn waarvan de aandelennaam effectief wordt weergegeven in blauw. Het zijn zowel debet-, credit- of dividendverrichtingen. Mijn kleurinstellingen lijken dus wel OK (heb het trouwens op 2 verschillende computers).
Nagekeken. In mijn geval is de linkerkolom (naam aandeel) duidelijk, maar lichtblauw (Keytradekleur) en niet zwart. Ook het titeltje 'transacties', het kadertje rondom 'zoeken', en nog wat tekst daarnaast: lichtblauw.
[/quote]
Dank voor de reactie. Wat ik nu merk is dat op bijv. 20 lijnen er willekeurig een viertal zijn waarvan de aandelennaam effectief wordt weergegeven in blauw. Het zijn zowel debet-, credit- of dividendverrichtingen. Mijn kleurinstellingen lijken dus wel OK (heb het trouwens op 2 verschillende computers).
Mijn overschrijving die ik deze morgen van Keytrade via de app uitvoerde is aangekomen bij Santander.