Welke broker?
TIP
Welke broker?
Goede morgen,
Ik wil graag rond 40K beleggen in aandelen voor lange termijn. Ik wil nu kopen en over 10 jaren verkopen.
Kunt u me een vertrouwbare broker aanraden. Als ik zal niet elke maand kopen en verkopen, de transactie kosten zijn niet belangrijk. Geen probleem om 10 EUR meer te betalen en dan en dan veiliger te zijn dat binnen 10 jaren de broker word niet kapot.
Ik wil aandelen op de Amerikaanse markt kopen, zoals Apple, Tesla, op de Danse, Duitse, en Belgische markten, en als het mogelijk zou zijn ook op de Canadese markt TSXV (American Manganese Inc) en ook op de Roemeense markt.
Ik ben met Crelan als bank, maar ze hebben geen trading platform.
Welke broker moet ik kiezen?
Van harte bedankt
Ik wil graag rond 40K beleggen in aandelen voor lange termijn. Ik wil nu kopen en over 10 jaren verkopen.
Kunt u me een vertrouwbare broker aanraden. Als ik zal niet elke maand kopen en verkopen, de transactie kosten zijn niet belangrijk. Geen probleem om 10 EUR meer te betalen en dan en dan veiliger te zijn dat binnen 10 jaren de broker word niet kapot.
Ik wil aandelen op de Amerikaanse markt kopen, zoals Apple, Tesla, op de Danse, Duitse, en Belgische markten, en als het mogelijk zou zijn ook op de Canadese markt TSXV (American Manganese Inc) en ook op de Roemeense markt.
Ik ben met Crelan als bank, maar ze hebben geen trading platform.
Welke broker moet ik kiezen?
Van harte bedankt
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: Welke broker?
Uiteindelijk moet je zelf uitzoeken en beslissen welke broker je gebruikt.
Hier vind je al een lijstje: https://www.spaargids.be/sparen/effecte ... ijken.html
Maar laat je aan de info op die pagina niet vangen!
Bekijk alle details van de brokers die voor jou in aanmerking komen en beslis dan al naargelang wat je nodig hebt.
Mijn shortlist zou zijn:
- Keytrade
- MeDirect
- Bolero
- Binck
- Lynx
- Deutsche
Hier vind je al een lijstje: https://www.spaargids.be/sparen/effecte ... ijken.html
Maar laat je aan de info op die pagina niet vangen!
Bekijk alle details van de brokers die voor jou in aanmerking komen en beslis dan al naargelang wat je nodig hebt.
Mijn shortlist zou zijn:
- Keytrade
- MeDirect
- Bolero
- Binck
- Lynx
- Deutsche
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik weet niet of zelfs maar 1 van die brokers Roemeense aandelen aanbiedt...
Zelfs Lynx niet... (en die hebben m.i. grootste aanbod)
Maar aandelen in Roemenië kopen is al wel tamelijk exotisch hoor
De Deense is ook niet mogelijk via Lynx, wel via Binckbank/saxo bank, geloof ik
Zelfs Lynx niet... (en die hebben m.i. grootste aanbod)
Maar aandelen in Roemenië kopen is al wel tamelijk exotisch hoor
De Deense is ook niet mogelijk via Lynx, wel via Binckbank/saxo bank, geloof ik
Bij Bolero kan je allicht wel op de Boekarestse beurs handelen via telefonische orders. De kostprijs van orders op offline-markten bedraagt 1% met een minimum van €75.
Idd via de orderdesk, zie https://www.bolero.be/nl/support/veelge ... s-plaatsen