Overdracht psspaartegoed: rendement?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Overdracht psspaartegoed: rendement?
Ik ben veranderd van pspspaarplan: ik wissel nu af tussen Nateus (via Futuria) en ARPE. Mijn beperkte tegoed bij AG Insurance wil ik graag laten beheren door Futuria, om het aantal partijen wat te beperken. Ik kreeg ondertussen formulier voor de afkoop van dat tegoed. Maar wat gebeurt er wanneer Futuria dat heeft overgenomen?
Blijft het 'oude rendement' dan nog lopen, m.a.w., tikt dat bedrag nog aan (aan zeg nu +- 2,5%, het precieze rendement ben ik vergeten)? Zo niet, zal die kleine afgekochte som (210 euro of zo) dan niet opgevreten zijn door de inflatie vooraleer ik er zonder extra taks te betalen - aan 60 jaar dus - aan kan?
Blijft het 'oude rendement' dan nog lopen, m.a.w., tikt dat bedrag nog aan (aan zeg nu +- 2,5%, het precieze rendement ben ik vergeten)? Zo niet, zal die kleine afgekochte som (210 euro of zo) dan niet opgevreten zijn door de inflatie vooraleer ik er zonder extra taks te betalen - aan 60 jaar dus - aan kan?
Re: Overdracht psspaartegoed: rendement?
Iemand die kan helpen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Overdracht psspaartegoed: rendement?
Het percentage van AG zal je niet meer hebben.
De som die je overzet naar Nateus zal denk ik opbrengen wat momenteel Nateus vast garandeert + winstdeelnames. Zo was het van mij wanneer ik tak21 van argenta overzette naar ethias. Ik kreeg vanaf de overzet het gangbare vast rendement van Ethias.
De som die je overzet naar Nateus zal denk ik opbrengen wat momenteel Nateus vast garandeert + winstdeelnames. Zo was het van mij wanneer ik tak21 van argenta overzette naar ethias. Ik kreeg vanaf de overzet het gangbare vast rendement van Ethias.