steekproef tak 21
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
steekproef tak 21
In welke tak 21 heeft U de laatste maand belegd of denkt U te gaan beleggen?
Re: steekproef tak 21
Allianz invest for live 3 A
Gaf 3.75 % in 2011 en 4 % in 2010, dus geen eendagsvlieg.
Momenteel, neemt Allianz de 1.1 % taks, ter zijner laste, een mooi cadeau, en lage instapkosten via Spaargids i
Wat de toekomst brengt weet niemand !
Gaf 3.75 % in 2011 en 4 % in 2010, dus geen eendagsvlieg.
Momenteel, neemt Allianz de 1.1 % taks, ter zijner laste, een mooi cadeau, en lage instapkosten via Spaargids i
Wat de toekomst brengt weet niemand !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Integrale 786,
Credosecure,
gecombineerd met termijnrtekeningen
Spreiden blijft de boodschap!
Credosecure,
gecombineerd met termijnrtekeningen
Spreiden blijft de boodschap!
Credosecure mss
Credimo Credosecure, zoals ik hieronder in een ander topic aangaf...
Re: rendementen Tak 21 voor 2011
door TK14 » Vandaag om 14:42
Lola, ik ga eerstdaags instappen in Credimo Credosecure: 0,00 % instapkosten via Spaargids, min 3% gegarandeerd en 3,50 % in 2011 en 3,75% in 2010 rendement, een 'open end'-contract, duidelijke regels in infofiche,... Lijkt me op dit ogenblik de beste combinatie van gegarandeerde opbrengst, rendement vd laatste jaren, laagste (geen) instapkosten,...
TK14
Jr. Member
Re: rendementen Tak 21 voor 2011
door TK14 » Vandaag om 14:42
Lola, ik ga eerstdaags instappen in Credimo Credosecure: 0,00 % instapkosten via Spaargids, min 3% gegarandeerd en 3,50 % in 2011 en 3,75% in 2010 rendement, een 'open end'-contract, duidelijke regels in infofiche,... Lijkt me op dit ogenblik de beste combinatie van gegarandeerde opbrengst, rendement vd laatste jaren, laagste (geen) instapkosten,...
TK14
Jr. Member
En nog vergeten te zeggen - en zoals dikwijls al aangehaald op dit forum - Spreiden is de boodschap: neem minstens een 3 à 4 Tak 21 verzekeringen, zo kan je de komende jaren kiezen waar je bijstort, dit afhankelijk van de gegarandeerde rentes, rendementen en eventuele geregelde 'acties' die er zijn...
patronale secure 21- mercator star select - federale vita
Onyx portfolio van Nateus gecombineerd met tak23
Integrale 786
Nog te vroeg om te spreiden, aangezien ik amper een jaar werk en over onvoldoende centen beschik. (Ook al pspfonds, pspverzekering, obligaties, spaarrekening en paar aandelenfondsen in de portefeuille.)
Nog te vroeg om te spreiden, aangezien ik amper een jaar werk en over onvoldoende centen beschik. (Ook al pspfonds, pspverzekering, obligaties, spaarrekening en paar aandelenfondsen in de portefeuille.)
25 % Integrale 786
25% Nateurs Onyx Portfolio save
25% Ergo growth
25% Credosecure
25% Nateurs Onyx Portfolio save
25% Ergo growth
25% Credosecure