opslaan rekeninguittreksels rabobank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
centjessparen
- Full Member

- Berichten: 170
- Lid geworden op: 04 mar 2008
- Contacteer:
opslaan rekeninguittreksels rabobank
Hoe slaan jullie rekeninguittreksels op. Als ik deze selecteer dan krijg ik ze per 12 pagina's en ben ik uren bezig. Kan dit sneller bijvoorbeeld per jaar of zo. Hoe doen aan rabobank klanten dit.
Re: opslaan rekeninguittreksels rabobank
Ik druk mijn rekeninguittreksels niet meer af. Alles anno 2013 digitaal en eeuwig oude historiek via internet.
Vroeger hield ik een PDF-versie op pc, maar dat heb ik ondertussen ook achterwege gelaten.
Vroeger hield ik een PDF-versie op pc, maar dat heb ik ondertussen ook achterwege gelaten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: opslaan rekeninguittreksels rabobank
+1Piper schreef:Ik druk mijn rekeninguittreksels niet meer af. Alles anno 2013 digitaal en eeuwig oude historiek via internet.
Vroeger hield ik een PDF-versie op pc, maar dat heb ik ondertussen ook achterwege gelaten.
Re: opslaan rekeninguittreksels rabobank
Als je bedoelt dat je allemaal aparte uittreksels krijgt die je één voor één moet raadplegen (12 pagina's lang
);
je kan dit als één doorlopend uittreksel opvragen via de historiek, het blijven wel een aantal bladzijden...
En niet afdrukken, maar digitaal bewaren
je kan dit als één doorlopend uittreksel opvragen via de historiek, het blijven wel een aantal bladzijden...
En niet afdrukken, maar digitaal bewaren
- Spruitekop
- VIP member

- Berichten: 5965
- Lid geworden op: 07 apr 2008
- Contacteer:
Re: opslaan rekeninguittreksels rabobank
Ik heb niet veel bewegingen op m'n rabo-rekening maar als ik er een heb haal ik ze op in pdf, bewaar ze digitaal en druk ze af.
Ook andere rekeninguittreksels van andere banken print ik af (ATM) en bewaar ik. Ik merk dat er velen zijn die deze aan de ATM afdrukken en dan in het vuilbakje ernaast gooien, dikwijls wel doormidden gescheurd maar eigenlijk simpel weer in elkaar te puzzelen. Dat zou ik NOOIT doen!
Ook andere rekeninguittreksels van andere banken print ik af (ATM) en bewaar ik. Ik merk dat er velen zijn die deze aan de ATM afdrukken en dan in het vuilbakje ernaast gooien, dikwijls wel doormidden gescheurd maar eigenlijk simpel weer in elkaar te puzzelen. Dat zou ik NOOIT doen!
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
centjessparen
- Full Member

- Berichten: 170
- Lid geworden op: 04 mar 2008
- Contacteer:
Re: opslaan rekeninguittreksels rabobank
ok bedanktzapp0880 schreef:Als je bedoelt dat je allemaal aparte uittreksels krijgt die je één voor één moet raadplegen (12 pagina's lang);
je kan dit als één doorlopend uittreksel opvragen via de historiek, het blijven wel een aantal bladzijden...
En niet afdrukken, maar digitaal bewaren
maar hoe doe je dat in één doorlopend uittreksel dat zie ik er niet bijstaan
